Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lopettanut imetystä sen takia, että laihtuu liikaa?

Vierailija
12.04.2007 |

Mä en tajua, että miten joku ei laihdu jso liikkuua ja imettää. Mulla ainakin paino tippuu koko ajan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysimetän ja käyn lenkillä melkein joka päivä.

Ei sitä laihdu kun syö riittävästi (herkkuja)! ;)

Vierailija
2/6 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liiku niin paljon tai sitten syöt enemmän. Suklaalevy päivässä pitää kilot kurissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kuin alkoi mennä alemmas kuin ennen raskautta, niin aloin syömään enemmän ja enemmän, kaikkea herkkua ja roskaruokaa. Sillä sain kyllä painon putoamisen pysähtymään, ettei tarvinnut imetystä lopettaa. Tai siis imetyshän loppuu itsestään, jos paino menee olemattomaksi. Ei ne rinnatkaan sitä maitoa pysty luusta ja nahkasta tuottamaan.

Nyt toisen lapsen kohdalla oon alusta lähtien syönyt ihan älyttömästi ja koko ajan. Maito onkin riittänyt loistavasti. Harjoitus tekee mestarin!

Vierailija
4/6 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee rasvaisempaa maitoa kuin toisilta? Oma lapseni syntyi vain reilu kolmikiloisena, mutta painoi jo viiden viikon ikäisenä 5 kg, täysimetyksellä! Olen tosi pienikokoinen, mutta molemmat lapseni ovat olleet tosi pulskia vauvana. Kun esikoinen oli 5kk ja itse painoin enää 47 kg, aloin vähitellen lopettaa imetystä, vaikka maitoa olisi vielä tullut, mutta olin jo aika kamalan näköinen. Viimeiset hömpsyt vauveli veti sitten 7-kuisena. Toisen lapsen kohdalla jatkoin 10kk ikään astil, ja taas laihduin, vaikka ahmin kaksin käsin sekä raskausaikana että imettäessä.

Vierailija
5/6 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos söisin tosi terveellisesti, ni olisin luuranko. Painoindeksi noin 20 ja kolme raskautta takana. Se paino hakeutuu siihen tiettyyn lukemaan, vaikka söisin kuin sika.

Vierailija
6/6 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta esikoisen jälkeen ei enää ole laihuusongelmia, ja se on ihanaa! Ikä kai tekee tehtävänsä! t.6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan