Haluatteko naiset miehenne pysyä kotona viikonloppu iltaisin?
Kotona koska se on turvallista tai pelkäätte että miehenne pettää?
Kommentit (25)
Pysyy toi pitelemättäkin. Hakkaa pleikkaa ihan intopinkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Aa meillä hakkaa tattia :D
Töissä hän välillä joutuu viikonloppuisin olemaan, mutta muuten ei kyllä yksin käy missään. Yhdessä saatetaan reissata tms.
Eikä siis ole provo, emme vaan käy yksinämme oikeastaan missään.
En kyl tykkää jos mies menee illanviettoon ilman mua kun tiedän et pettää tilaisuuden tullen kuten muutkin miehet. 50v ikään on ehtinyt nähdä millaisia miehet on ja mitään syytä ei ole illanviettoon lähteä kuin se et saa kokea olevansa sinkku yhden illan ajan.
Joskus lähtee viettämään iltaa kavereidensa kanssa. Yleensä ei jaksa ja keksii jonkin tekosyyn kavereille.
Itsestä on ihan kiva saada olla välillä yksinään kotona näin 22v suhteen jälkeen.
Kyllä ehdottomasti hänen on oltava lasten kanssa kotona viikonloppuna, että minä pääsen 'tyttöjen kanssa' bailaamaan. Hänhän pääsee joka arkipäivä kotoa pois lähes kymmeneksi tunniksi.
Mies on 47, viihtyy kotona ihan pitämättäkin. Katoaa se isompikin kaveriporukka vuosien myötä.
Miehen pitää päästä kaljalle.
On turha pelätä että me kapakassa vieraita naisia yritettäisiin. Useimmiten ei ole mielessä mikään muu kuin kalja. Vieraat naiset ei voisi vähempää kiinnostaa kun kaverin kanssa otetaan kaljaa.
Yllättävän moni mies pettää joten ei ole ihan huuhaata että nainen haluaisi että mies on kotona viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni mies pettää joten ei ole ihan huuhaata että nainen haluaisi että mies on kotona viikonloppuisin.
Hahhah, ei mun eksä ainakaan vieraissa käynyt. Ihan tuttuja höyläsi. 😉
Monesti testasin miestäni ja se viisi kertaa olisi halunnut panna vierasta.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin. Eipä ole yksikään varattu kieltäynyt ja ne on aina ekana iskemässä.
Toivoisin, että mieheni kävisi useammin ulkona (esim. keikalla) kavereidensa kanssa, mutta ei, on lähes joka viikonloppu kotona. Onkohan kerran vai pari tänä vuonna käyny parilla oluella kaverinsa kanssa. Pettäminen ei huoleta minua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa meillä hakkaa tattia :D
Meillä hakkaa emäntää.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää päästä kaljalle.
On turha pelätä että me kapakassa vieraita naisia yritettäisiin. Useimmiten ei ole mielessä mikään muu kuin kalja. Vieraat naiset ei voisi vähempää kiinnostaa kun kaverin kanssa otetaan kaljaa.
Silloin voi mennä johonkin rähjäiseen lähibaariin kittaamaan tai vaikka kaverin kotiin, kun se on ihan sama ketä muita siellä on paikalla.
Opettelisit nyt ensin kirjoittamaan suomenkieltä