Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lappuhaalarit raskaana olevalla

Vierailija
12.04.2007 |

naisihmisellä, mitä mieltä???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 180 cm ja lähtöpaino 50 kg, voi olla, että näyttää vähän paremmalta. Harvempi on.

Vierailija
2/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lappuhaalarit olivat ilmoitus muille että " olen raskaana" , siis kun jotkut alkoivat käyttää lappuhaalareita heti positiivisen testin tehtyään :)

Muilla kai ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän niitä usein, älkää nyt pilatko mun iloani!

Musta ne on söpöt, en voisi kuvitella käyttäväni lappuhaalareita muuta kuin ison mahan kanssa:)

Vierailija
4/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan somia ovat.

t. alalla työskentelevä

Vierailija
5/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne mitkään maailman näteimmät housut ole, mutta varsinkin tietyssä vaiheessa raskautta tukevat mahaa mukavasti. Kälylleni haalarit sopivat ihan törkeän hyvin, on käyttänyt ennen raskauttakin. Jotenkin vaan sopivat tyyliin. Mulle itselleni haalarit on kotihousut, ulos laitan jotain tyylikkäämpää.

Vierailija
6/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en jalkaani laittaisi, mutta teiniäidille ne sopi kivasti. :)

Vierailija
7/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olette huomanneet, kaupoissa on farkkuhaalareita ja " haalarihameita" myös ei-raskaanaoleville. Itsellänikin on sellainen hame, ja raskaana oli haalarit (vartalonmyötäiset, ns. matalalantiomalli). Hyvältä näyttää ja näytti. Lyhyellä persjalkaisella ehkä ei, mutta minä oon 174 cm ja 60 kg (ennen raskautta 57 kg).

Vierailija
8/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi päätinkin aikoinaan jo ennen raskauttani, että niitä en sitten päälleni laita, vaikka laki vaatisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi