Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöreä/ylipainoinen/ei-täydellisen kropan omaava..

Vierailija
23.09.2008 |

pystytkö nauttimaan seksistä, vai mietitkö vain että et ole seksikäs? Vai pidätkö itseäsi seksikkäänä siitä huolimatta? Mitä miehesi tykkää sinusta, osoittaako halunsa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin seksistä kuin eläin. Välillä harmittaa, mutta seksi on taivaallisen ihanaa. Mies tykkää kuin hullu puurosta. Vähintään kerta päivässä ja viikonloppuisin ainakin kaksi. Mutta meillä on aina ollut tälläistä, me vaan pidetään seksistä ihan superpaljon.

Vierailija
2/5 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ruma, arpinen iho, ylipainoa 40kg ja tissit roikkuvat kuin kuusikymppisellä. En nauti seksistä enää, mies laukeaa nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee pilaamaan mun seksielämäni lopullisesti.

En todellakaan tunne oloani tippaakaan seksikkääksi, mä näytän elefanttimieheltä. En ole ylipainoinen, mutta maha on aivan järkyttävä. Sitä riittää suorastaan taiteltavaksi asti pikkuhousujen alle, ja ilman pikkuhousuja en aio näyttäytyä missään enää koskaan. Seksiä voin harrastaa jatkossa pilkkopimeässä, mutta sekin ahdistaa.

Vierailija
4/5 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppani on mielestäni ruma, häpeän sitä enkä kehtaa näyttäytyä miehelleni täysin estottomasti. Seksikkäänä en ole pitänyt itseäni koskaan.

Mies kehuu kauniiksi, mutta en ehkä ihan täysin usko... Haluaa seksiä, mutta en ole aivan varma haluaako hän MINUA vai kaipaako pelkästään paineiden purkua...

Vierailija
5/5 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin aika sitten 168/82,2 ja mieheni mielestä täydellinen :). Pidin itseäni hänen ansiostaan seksikkäänä, sillä ihaili minua koko ajan. Nyt olen laihduttanut omasta halustani 12 kg ja minäkuvani on ihan samanlainen edelleen. Mies suhtautuu minuun samalla tavalla kuin ennenkin.

Edellisessä suhteessani painoin 72kg ja sain jatkuvasti kuulla olevani liian paksu ja tuhti. Tunsin itseni silloin koko ajan epäseksikkääksi ja rumaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme