Eilen kaupassa fazerin joulurasia maksoi yli kuusi euroa!
En siis ostanut, mutta huvitti tuo hintojen nousu... Eikö ne viime vuonna ollut vähän päälle neljä euroa? Eli kaksi euroa on tullut lisää hintaa...
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6,35€ täällä, esim Kärkkäisellä 6,25€.
Ja paino enää 250 grammaa.
Eikös ne olleet ennen kolme kympillä ?
Ja tulee olemaan tänäkin vuonna tarjouksessa, saatte nähdä. Älkää ostako niitä normihintaan.
Vierailija kirjoitti:
No vielä on aikaa Säästää, että voi ostaa jouluksi suklaarasian.
Idi**tti. Luuletko oikeasti, että ihmiset valittavat hinnoista, koska eivät pystyisi maksaa niin paljon? Kyse on siitä ettei halua maksaa, mutta tarjoa sinä vaikka kaikesta vielä 50% enemmän tai lahjoita vaikka K-kauppiaalle. Mitä se haittaa, että 15% tuloista valuu tyhjyyteen kun säästöönkin jää vielä. 🙂 Köyhille en kuitenkaan anna mitään, koska he ovat arvottomia.
Mut Fazer itse myy niitä 7,50 hintaan.
No se on aivan sama, maksaako se 6 vai 7 euroa, kun ostaa yhden tai kaksi rasiaa.
Vai onko se halvempaa ostaa 8 rasiaa 3e hinnalla? Myös terveys kiittää, kun syötte vain kohtuudella.
Itse aion ostaa yhden rasian Pandan juhlapöydän konvehteja meidän nelihenkiselle perheelle. Se riittää kyllä.
Ostin kuudella eurolla suklaata. Sain abouttia rallaa 600 grammaa sitä. Hyvät katteet näissä konvehti rasioissa?
Vierailija kirjoitti:
No se on aivan sama, maksaako se 6 vai 7 euroa, kun ostaa yhden tai kaksi rasiaa.
Vai onko se halvempaa ostaa 8 rasiaa 3e hinnalla? Myös terveys kiittää, kun syötte vain kohtuudella.
Itse aion ostaa yhden rasian Pandan juhlapöydän konvehteja meidän nelihenkiselle perheelle. Se riittää kyllä.
Perheraukka.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa ei ole mikään välttämätön elintarvike. Jos sen hintaa joutuu katsomaan ja kauhistelemaan, on parempi pistää rahat johonkin tärkeämpään.
Olen samaa mieltä. Suomalaisella ei tarvitse olla varaa kuin kaikkein välttämättömimpään.
Hienot ruoat. Alkoholit. Turhat vaatteet. Kalliit pesuaineet Pois Suomalaisilta !
Vierailija kirjoitti:
Fazerin boksit 6,90..
Jopa maraboun aladdin ja paradis pienentyneet 500g 410 grammaa .
Cittarissa oli twist pussi *300g* 7,25 euroa
Ahneudella ei ole mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko NYT pakko saada joulusuklaita? Outoa. Tässä on aikaa tulla tarjouksia ja niitähän tulee varmasti. Tietty jos on koko aika pakko mässyttää niin voi voi, sitten maksat.
Oli niin kevyt paketti, että tuskin tulee ostettua edes alesta lahjaksi/tuomisiksi. Ostan jotain parempaa. Tuossahan on puolet paketista ilmaa.
Noloa ja naurettavaa
6 euron joulurasian eteen joudun tekemään vähän yli 7 minuuttia töitä. Ei ole kallista jos en ehdi edes syödä rasiaa siinä ajassa kun sen saan tienattua työtä tekemällä.
Joulusuklaat ja pääsiäismämmit. Siinäpä ne tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä halvinta ja huonointa mitä rahalla saa. Ankealta kuullostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheraukka.
Kuule, he on ihan kykeneväisiä ostamaan itse lisää, mutta ei kukaan kaivannut enempää. Meillä on jouluna yllin kyllin muutakin syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut.
6,25e/kpl on meidän lähimmän Prisman Fazer-käärekonvehtilaatikon hinta tänä vuonna, Alepoissa ja K-kaupoissa tietysti vielä kalliimpi.
Vaan eipä se haittaa, ei niitä tarvitse ostaa varsinkaan ennen joulua. Ja jouluksikin ostan Lindtin suklaata, paljon parempaa kuin Fazer. Fazerilta olen joinain vuosina ostanut sen ison Collection-rasian, se on ihan hyvä ja joulun makuinen kirjoja lukiessa tai leffaa/sarjaa katsoessa.
Mutta bulkkisuklaarasiat jää kauppaan, kaikilta merkeiltä. Ainoa mikä on worth it on Maraboun Aladdin. Sen voisi vaikka itsenäisyyspäivän tienoilla ostaa, ja jouluksi sitten Lindtin rasioita ja ehkä tuo Fazerin Collection-rasia lisäksi.
Ennen bulkkisuklaan hintojen nousua tuli ostettua nuita Fazerin bokseja pitkin syksyä, ja sitten jouluksi parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheraukka.
Meillä vasta kurjuutta onkin. En ole ikinä ostanut joulusuklaata. Lahjaksi saadaan suklaata ja senkin usein vien töihin kahvipöytään. En oikein ymmärrä jouluajan ylensyömistä suklaan tai minkään muun muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä halvinta ja huonointa mitä rahalla saa. Ankealta kuullostaa.
Juhlapöydän konvehdit on heittämällä paras konvehtirasia koko meidän perheen mielestä, että ei ole ankeata. Sulla tuntuu olevan vähän ankeata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheraukka.
Tiedän tuon ihmistyypin. Kaikki on hyvin raskasta, ihan minne tahansa meneekin. Nakkikioskistakin ostetaan yksi annos koko perheen kanssa jaettavaksi.
Minä taas rakastan joulun hämyistä tunnelmaa, yhdessäoloa, perinteitä, joulumusiikkia, hyvää ruokaa ja suklaata. Ei tarvitse ylensyödä, vaikka kaikkea on.
Suklaa ei ole mikään välttämätön elintarvike. Jos sen hintaa joutuu katsomaan ja kauhistelemaan, on parempi pistää rahat johonkin tärkeämpään.