~O~ helminauhan torstai ~O~
ja tässä viimoisia juttusia:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10026074&p=2&tmode=1&smod…
sekä nimiin linkki
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9896426&p=1&tmode=1&smode=
Kommentit (28)
lomalta ollaan palattu, tuolta Leviltä! oli hieno reissu! juna-matkat meni yllättävän hyvin kahden lapsosen kanssa. (vaikka on kyllä surkeaa, että maitoa ei saa lämmitettyä missään, olisiko vaikeaa saada edes yksi mikro sinne jonnekin?! siis ravintola-vaunussa joo, jos se sattuu olemaan kyydissä... ostin semmoisen lämmittimenkin, mut junan pistokkeissa ei ollut virtaa siihen riittävästi???) mut siis kaikki meni hyvin.
baarissa tuli kerran käytyä, oli tosi rentouttavaa. isä hoiti vauvaa ja esikoista, vauva tietenkin huusi koko illan ; (
ei munkaan usein tarvitse viihteelle päästä, mut silloin tällöin. saa rauhassa jutella ihmisten kanssa ja rentoutua, jaksaa paremmin taas kotona, mikä sekin on ihanaa kyllä.
mä en antanut noita deetippoja matkan aikana, kun ajattelin ilta-huudon johtuvan niistä. herra huutaa säännöllisesti muutaman tunnin illassa, eli ei johdu niistä, jatkoin taas antamista kun tultiin kotiin. nyt ostin sitä disfatyliä, katsotaan auttaako se. muuten on kyllä ilonen poika, hymyilee ja juttelee jo paljon.
vauva-arki on ihan ihanaa kyllä, mutta vielä antosampaa olisi, jos olis vähemmän tuota itkua. kyllä sekin varmasti pian loppuu...
tämmöisiä, muita galluppeja en muista, niin laho pää.
poika 7 vko
Kun olen hehkuttanut tätä onnea, ettei ole ilmavaivoja, niin eikös niitä siten ilmaannu taas! = /
Ilmeisesti kyse onkin siitä mitä minä suuhuni laitan, kun kerran vaivoja on vaan ajoittain.. pitää siis alkaa miettiin mitä syö ja juo!
Hyvä laittaa Disflatylin, korvikkeen ja D-vitamiinien syyks, vaikka vika olis itsessä..heh..
siltikään en viitsi edes kokeilla niitä vitskuja vielä, ettei tule turhaa maha pipiks!
KOLOMONEN:
Me taidetaan tosiaan olla aika samanlaisia, kun kerran meidät täälläkin on sekoitettu alkuun yhdeksi ja samaksi henkilöksi!
Taitaa olla aika samantyyliset ajatukset molemmilla!
Se joka aloittaa Disflatyl-kokeilun;
Anna varovasti (sain täältä hyvän neuvon!) ettei mene pienen masu kovaksi! Me annetaan nyt kerran tai kaksi päivässä n.5 tippaa ja on toiminut hyvin, vaikkakin niitä masuvaivoja välillä onkin!
KORVIEN PUTSAUS ja vaikku:
Minä en oo vielä putsannu vauvan korvia, mutta nyt selvästi niistä on jotain töhnää tullut..En kuitenkaan uskaltaisi korvakäytävään topsia työntää, ettei osu tärykalvoon! Kyllä se vaikku sieltä ulos tulee!
Meillä myös alkaa kehittyä päänahkaan karstaa..Se ilmeisesti alkaa tulla tietyssä iässä ja sit niitä näppyjä on meidänkin pojalla joka puolella naamaa ja päätä!
Ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleen siitä töhnästä mikä korvasta valuu, oli lapsivesi (menee varmaan ihan metsään taas mun arvaus)..
Jos korvaan on mennyt lapsivettä tai sit kylvyssä käydessä ihan normaalia vettä ja se valuu vaikun kanssa pois!! ~~Elkee ampuko vaikka heittelen tälläsiä arvauksia!~~
BAARIG:
Minä en juurikaan baarissa viihdy, joten sinne ei kovaa hinkua ole..Mutta joskus on kiva viettää kavereitten kanssa " illanistujaisia" ja silloin lapset on hoidossa tai meillä joku lapsenvahti!
Seuraavat istujaiset/pippalot järjestetään varmaan kun päästään asettuun uuteen kotiin taloksi ja pidetään tupaantulijaiset!
Muuta en muista tälläkertaa..
mammutti
Hannele:
Kiva kun niisä munuaisaltaissa ei ollut poikkeavaa! Ei tarvitse teidän enää murehtia sillä asialla!
Ja ne Tissiliivit:
Mulla on yhdet hyvät 24h käytössä.. Ne on jostain Cittarista ostetut, halvat mutta hyvät!
Tarvii piakkoin saada niitä lisää!
D-tipat onnoin aamulla ja illalla kans itkettiin meilläkin!
Eli kyllä minulta saa noita patukoita tilata, täällä on nyt varastossa kaikkia makuja 2 pakettia. Että mitäs saisi olla? ;)
Laita minulle tilaus sähköpostilla, osoite on hanna_p@suomi24.fi
Jos nopea olet, niin saan ne vielä huomenna postiin. Sitten lauantaina lähdemme reissuun ja paluusta en ole ihan varma. Luultavasti ensi viikon ti tai ke.. Mutta tosiaan, laita sähköpostia, niin laitan niitä patukoita sinullekin tulemaan! ;) Ja voin siis kyllä toimittaa muitakin tuotteita, jos olet kiinnostunut, ilmoittele vain sähköpostilla! :)
Nyt hyvää yötä kaikille!:)
-frog2
Eli nyt kun peli tuli katottua ja kävi niin hyvin kuin pitikin!! niin joutaa vielä vastailemaan muutamiin galluppeihin..
RINTALIIVIT: mulla vaikkei maitoa tulekaan niin on öisin käytössä imetysliivit. Ne ei paina minnekkään ja tuntuu muutenki hyvältä, rinnanpäät on kuitenki arat jostain syystä niin tykkään pitää liivejä.
VAUVA-ARKI: yllättävän hyvin lähtenyt käyntiin, kun pelkäsin että masennun niinkuin esikoisen aikaan jolloin varsinainen vauvasta iloitseminen alkoi n. 4kk iässä, siihen asti meni päivät kuin sumussa. Nyt nautin joka hetkistä ja on ihanaa nähdä pienen kehittyvän ja oppivan uusia asioita. Ja tietää että hänelle sinä olet kaikkein paras :)
LAITTAUTUMINEN/AAMUTOIMET: heräilen lasten kanssa 9 maissa, laitan esikoiselle puuron ja syötän vauvan. Vaipanvaihtojen jälkeen sitten teen itselleni päivämeikin ja kampaan hiukset auki (pakollinen operaatio kun ylettyy lantiolle asti... :/ ) . Meikkauskin on näin kotosalla tosi kevyttä, mutta silti pakollista- ammatin kirous kenties ;)
Vaan nyt unten maille, haukotuttaakin jo makeasti. Hyvää yötä!
-Henna ja Melina-
tissiliivit, aamutoimet, vauva.arki
olin laittanut ylös mihin piti kommentoimani ja nekin jäivät esiin ;) sama pää kesät talvet, hyvä minä. :) no, ei tullut vahinkoa,hyvät yöt silti ;D
-Lahopää mami ja tytteli-
TÄSSÄ TUO LINKKI TORSTAILLE:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10043922&p=1&tmode=1&smod…
Vieläkö muut suihkutissit lypsää vai onko tilanne jo hallinnassa?
Minä kyllä lypsän edelleen ja edelleen toisinaan roiskii ympäri kämppää mutta tuntuu että tilanne on enempi hallinassa ku aiemmin.
HANNELE