Nilkkaketju naisella: Miksi käytät, tai olet kayttänyt, tai miksi et käytä?
Paljon on miehillä erilaisia uskomuksia tästä koristeesta.
Kommentit (22)
Mä käytin tänä kesänä tahalteen sen takia mitä se viestittää kuulemma, mies ei tiedä mitään tuollaisesta asiasta. Ei oo kukaan kyllä tullu jutulle. Ehkä se ei oo niin yleistä tietoa ku luulis.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytin tänä kesänä tahalteen sen takia mitä se viestittää kuulemma, mies ei tiedä mitään tuollaisesta asiasta. Ei oo kukaan kyllä tullu jutulle. Ehkä se ei oo niin yleistä tietoa ku luulis.
Olen 1/2 kirjoittaja. Vaimoni kulkee lämpimällä kelillä myös ns kommandona ja nilkkakorussa. Mites sinä,kuljetko pillu paljaana hameessa tai mekossa,miehesi tieten vai tietämättä?
Olen käyttänyt jo vuosia ja yrittänyt viestittää olevani käytettävissä. Ei tunnu menevän perille Suomessa eikä ulkomaillakaan. N37
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt jo vuosia ja yrittänyt viestittää olevani käytettävissä. Ei tunnu menevän perille Suomessa eikä ulkomaillakaan. N37
Onko miehesi tietoinen jutusta?
Olen käyttänyt ja on ollut vientiä täällä ja varsinkin Italiassa ja Espanjassa, vähän liikaakin. Aasiassa eivät tiedä tästä mitään 🤔
Yleisin peruste miksi (avo)vaimo kantaa nilkkaketjua on että miehensä herkistyy tämän naisellisen hoikista nilkoista ja on siksi ostanut ketjun naiselleen, sekä käskenyt tämän sitä kantamaan. Se kertoo siis sitä kautta että parilla on toimiva lemmenelämä.
Nilkkaketjua näkee äärimmäisen harvoin pökkelönilkkaisella naisella taikka wanhalla naisella, koska ketju vetää miesten katseita sinne suuntaan ja näissä tapauksissa ketju olisi suorastaan karkote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt jo vuosia ja yrittänyt viestittää olevani käytettävissä. Ei tunnu menevän perille Suomessa eikä juuri ulkomaillakaan. N37
Ei ole, eikä se hänelle kuulu. Hän on jo huvinsa saanut: kaksi lasta. Brysselissä onnistuin kerran saamaan mustaa patukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt ja on ollut vientiä täällä ja varsinkin Italiassa ja Espanjassa, vähän liikaakin. Aasiassa eivät tiedä tästä mitään 🤔
Unhdit ainakin Pohjois- ja Etelä-Amerikan ja Australian mantereet.
Onko erityinen merkitys sillä, kummassa jalassa nilkkakoru on?
Vierailija kirjoitti:
Nilkkakoru ei viestitä mitään "käytettävyydesta", näitä koruja näkee monella esiteininaisellakin eivätkä heistä kaikki ole "käytettävissä". Ilotytöt ovat käytettävissä, maksua vastaan, heillä tosi harvoin on nilkkakoru nilkassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt jo vuosia ja yrittänyt viestittää olevani käytettävissä. Ei tunnu menevän perille Suomessa eikä juuri ulkomaillakaan. N37
Ei ole, eikä se hänelle kuulu. Hän on jo huvinsa saanut: kaksi lasta. Brysselissä onnistuin kerran saamaan mustaa patukkaa.
Oletko päässyt kenenkänn parin kanassa touhuamaan? Entäs kahden miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unhdit ainakin Pohjois- ja Etelä-Amerikan ja Australian mantereet.
En ole käynyt, joten ei ole kokemusta noista. Minun nilkkakorussa on pieni pehmo-pupu roikkumassa, joten lieköhän tuo se miksi monet kiinnostuu 😊
Käytän koska kuljen lasteni ja mieheni kanssa usein. Haluan viestittää että olen valmis seksiin kaikkien paitsi mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän koska kuljen lasteni ja mieheni kanssa usein. Haluan viestittää että olen valmis seksiin kaikkien paitsi mieheni kanssa.
Oletko saanut seksiä joltakin vieraalta?
Mieheni osti minulle kultaisen nilkkaketjun huomenlahjaksi. Nyt olen kantanut siinä siveysvyön avainta joka on mieheni haaroissa. Monia on kiinnostanut että mikä avain on. Olen kertonut vain parhaalle naiskaverilleni että, se on avain mieheni siveysvyöhön. Hän kyllä kommentoi et oot kyllä raaka mimmi kun olet lukinnut miehesi ja punasteli hekumoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään tuollaista viestitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään tuollaista viestitä.
No kuule kyllä viestittää. Googleta vähän. Hotwife ankelt tai swinger anklet. Tai ace of spades tai infinity symbol in chain. Tai viisisakarainen kruunu.
Miksi kaikki asiat pitää pilata jollain typerällä merkityksellä joita kukaan ei edes tiedä?!?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni osti minulle kultaisen nilkkaketjun huomenlahjaksi. Nyt olen kantanut siinä siveysvyön avainta joka on mieheni haaroissa. Monia on kiinnostanut että mikä avain on. Olen kertonut vain parhaalle naiskaverilleni että, se on avain mieheni siveysvyöhön. Hän kyllä kommentoi et oot kyllä raaka mimmi kun olet lukinnut miehesi ja punasteli hekumoissaan.
Minulle tuli viikon työmatka Tukholmaan ja mietin mitä teen siveysvyölle ja avaimelle. Annoin sitten avaimen em. kaverilleni saatteella, että siveysvyön saa avata vain meidän asunnossamme, kun muita ihmisiä ei ole paikalla. Ulos miehen saa päästää vain lukittuna. Kotiin palattuani olivat molemmat tyytyväisiä ja iloisia.
Vaimoni käyttä toisinaan,usein lomalla kun ollaan esim Kreikassa. Haluaa viestittää seksuaalisuudestaan.