Kuinka monella viivanpaikat ovat merkinneet raskautta?
Eli eilen kp 26/28 tein clearbluen ja siihen heti kastuttuaan tuli jotain todella hämärää sinne taustalle,eli toosi haalea haamu/viivanpaikka ihan päiväpissasta.
Tänä aamuna taas dBestillä viivanpaikka. Ja nyt siis kp 27/28 ehkä...tuo 28 on kierto. Viime kierrossa ilmeisesti kemiallinen raskaus. Joten millä testillä olette saaneet noita viivanpaikkoja ja kuinka monelle se on kääntynyt plussaksi ja kelle taas menkkoihin. Laittakaa paljon kokemuksia mielelläni luen kaikki kommentit asiasta.Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (15)
Muillakin varmaan mielipiteitä,reilusti vaan sanomaan :D
Eli _viivanpaikka_ ei voi merkata raskautta, se on vain ko. testin ominaisuus. Sen sijaan haamu (ts. haalea varillinen viiva) kylla merkkaa etta raskaushormonia on pissassa, vaikkakin vasta vahan. Ehka ap:n kannattaisi ennemminkin ottaa selvaa onko juuri Clearbluen testissa viivanpaikkaa vai onko hanen viivanpaikaksi luulemansa oikeasti haamu.
olin aivan 100% varma siitä, sillä sain jo toissa päivänä hyvin vahvan haamun ja siinä oli väriä..mutta ne menkat alko eilen, ja yhtä runsaina ja kipeinä kuin ennenki! Oireetki viittas kaikki siihen. Lopetin tupakoinninki sen takia yli viikko sitten ja en lähteny viihteelle. Eli siis ei kannata testa ennenkuin menkat on ainaski 3 pvää myöhäs..se pettymys on niin kauhee kun ei ookkaan
Laitoin clearbluen asiakaspalveluun sähköpostilla pari kysymystä,katsellaan mitä vastaavat ja nimenomaan kiinnostaa toi viivanpaikka juttu et mitä siit sanovat,laitan sit inffoa asiasta myös tänne ,kun vastauksen saan.
Sillä välin kuulisin kokemuksia lisää asiasta.
eli ei ole viivanpaikkoja tms siinä koskaan näkynyt.
...Clearbluen vastauksia odotellessa, etta tiedathan etta HCG eli siis se hormoni jota raskaustestit mittaavat tuplaantuu normaaliraskaudessa alkuvaiheessa joka 48 h? Eli siis jos testaat kahden paivan kuluttua edellisesta, viivan pitaisi olla vahvistunut, jos olet raskaana.
Tiina_82: Olet hyvin suurella todennäköisyydellä raskaana ollutkin jos haamussa oli väriä. Raskaus on vain mennyt heti alussa kesken. Tämä on aivan normaalia ja monet naiset ovat saattaneet olla raskaana useasti sitä tietämättään (eli menkat ovatkin olleet km).
Ensi kuussa sitten taas :) Tsemppiä :)
Että testeissä ei oo viivanpaikkaa,eli sellaista ei pitäisi tulla jos raskaushormonia ei ole pissassa. Mutta kun kerta tulos jäänyt epäselväksi niin laittoivat mulle uuden testin tulemaan :D . Menkat ei ole alkaneet vielä nyt kp 30/28 joten sitä testiä odotellessa :D
oon testannut aina. Kun en ole ollut raskaana, testissä ei ole näkynyt yhtikäs mitään. SItten kun raskauduin niin ekassa testissä näkyi vain viivan paikka ja tiesin siitä heti että oon raskaana. Aikasimmissa kun ei ollut koskaan näkynyt mitään. Siitä se viiva sitten pikku hiljaa alkoi vahvistua.
Soffu
ps. Onnittelut Neiti21!!! ;-D
Siis nämä roskishaamut ei olleet clearbluen testejä ja ne oli siis negatiivisia.
että olet raskaana, itse olen käyttänyt myös clearbluen testiä niin plussannut kuin miinustanutkin ja joskus plussa oli muistaakseni pari päivää ennen kuukautisten alkua todella haalea - jos ei jopa väritön, piti ihan tietyssä valossa katsoa että sen huomasi :) Että jos se kerran heti on siihen ilmestynyt (olen saanut jostain testistä roskishaamuja muutaman, eli viiva on ilmestynyt jonkinajan kuluttua testauksesta) niin uskon vahvasti positiiviseen tulokseen.
Nyt jännitän sun kanssas, tule heti ilmottamaan kunhan oot uudelleen testannu!! :)
aunis 12+3
Tunnin rakossa olleesta pissasta pregentillä,haalea mutta värillinen plussa.
Joten totta se on,mulla viivanpaikka merkkasi plussaa.
Minä olen testannut kans apteekin omalla. Eka kerralla ei ollut yhtikäs mitään ja nyt tokalla kerralla oli vain viivan paikka. Joten odottelen muutaman päivän jännityksessä ja testailen uudelleen.
En usko oikeasti että viivanpaikka olisi kenelläkään raskautta merkinnyt. Sehän on siis se jo tehtaalla syntynyt kolo/eri materiaalikohta. Eri asia on jos siihen jotain väriä saa ilmaantumaan.
Toivottavasti olet kuitenkin raskaana ja tuota väriä alkaa ilmaantumaan.