Ateisti-uskotko ihmisen oikeuteen kysyä kysymyksiä hengellisistä asioista vaikket itse usko Jumalaan?
Esitän tämän kysymyksen,sillä modet ainakaan täällä eivät anna esittää asiallisia pohdintoja/kysymyksiä hengellisistä asioista,vaikka se ei riko mitään palstan sääntöjä.
Kerro siis sinä,joka hlökohtaisesti olet päätynyt lopputulokseen,ettei Jumalaa ole, mikä on arkielämässäsi suhtautumisesi ihmisiin,jotka uskovat Jeesukseen tai mihin Jumalaan tahansa,syystä jos toisestakin?
Myös uskovien mielipiteet tervetulleita.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on ateisti-uskominen?
Missään kohtaa aloitusta ei puhuta Ateismi-uskovaisuudesta. Hae apua lukihäriöösi.
Otsikko kirjaimellisesti alkaa "Ateisti-uskotko...."
Ihan oikea minua huolettaa lukutaidon nykytila. Ei ymmärretä luettua lausetta, ainoastaan sanat erillisinö tainisia lauseesta. Itse ei edes tajuta asiaa, vaikka toiset koittavat rautalangasta vääntää mitä lauseella tarkoitetaan.
Ne "uskotko" sanan jälleen tulevat sanat määrittävät mihin viitataan. Tässä tapauksessa oikeuteen pohtia uskonasioita ei ateismiin uskontona.
Outoa huolestua lukutaidosta siinä kohtaa kun joku lukutaitoinen huomauttaa aloituksen kirjoitusvirheestä.
En usko, vaan tiedän, että luulevaisella on oikeus kysyä naurettavia kysymyksiä naurettavasta uskostaan.
Tiedäthän, että kristinusko on peräisin samoilta aavikoilta kuin aiempi juutalaisuus ja tuoreempi islam? Kaikki kolme uskontoa ovat samojen tarinoiden ilmentymiä.