***HUHTITUHDIT TORSTAIHIN***
Aloitetaas taas uusi päivä :)
Ja linkki eilisen turinoihin:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10034602&p=2&tmode=1&smod…
Kommentit (24)
Meille syntyi tyttö juuri laskettuna päivänä kello 15.32.. Pituutta oli 51cm ja painoa 3540g.
Synnytys lähti liikkeelle yöllä lapsivesien menolla ja kesti reilu 13 h.. Epiduraalin kanssa oli ongelmia. Paikkaa ei meinannut löytyä ja selässä onkin nyt 8 reikää ja veripaikka kun yksi neula osui spinaalitilaankin.. Että näin.
Tyttö voi hyvin, tänään päästiin kotiin, mutta huomenna käydään vielä antamassa kontrollinäytteet kalsiumista ja sokerista, kun olivar matalalla.. Mutta ihanaa olla kotona!!!!
Kirjoittelen synnytystarinan paremmalla ajalla..
Timpura + tyttö 3 vrk
eli heräsin klo 7 aamulla ja en saanut vasenta silmää auki kun se oli ihan rähmän peitossa ja nyt mulla on sitten silmätulehdus ja paha on...
neuvola!!
rv:37+6
paino:-438
turvotus:+
rr:110/72
pissa:puhas
sf:32 laskenut kun maha on laskenut!!
lapsivesi:normaali
tarjonta:rt
sydämmen syke:125
liikkeet:++
hb ei otettu neuvolan täti sano että jos on laskenut paljon niin mun pitää varautuu että synnytyksessä voin saada lisää verta...
kerroin suppareista niin neuvolan täti lupas että keskustelee meijän lääkärin kaa ja alkaa miettii jos ei vauva synnyt ens viikkoon mennessä niin ne harkistee sitä käynnistystä kun olen todella loppuun kulunnut nyt näihin suppareihin...
kerroin siitä törkeestä lääkäristä joka oli synnärillä niin neuvolan täti ihmetteli miksi ne ei sillon jo käynnistänyt!!
mut katotaan mitä tapahtuu ens viikolla!!!
veytä ja mupu rv 37+6
Onnea vauvansa jo saaneille :)
Täällä ei mitään uutta. Pieniä ja vähän suurempia supistuksia aina välillä, mutta ei tule montaakaan peräkkäin. Eilen oli neuvola ja kaikki oli ihan ok.
Vähän on ajatus hukassa ja väsyttää hirveästi, mutta eiköhän tämä tästä. Tämäkin päivä rupeaa olemaan ohi... tämä päivä jota on " odotettu" :D
Za_Ka rv40+0 POKS
Ehkäpä huomenna olis parempi päivä....
No hei PITKÄSTÄ aikaa!
Olen ollut bannissa täältä jostain syystä eikä sivut ole auenneet varmaan yli kuukauteen. Nyt varsin kokeilin, ja ne aukesivat. No, meille syntyi tyttö 26.3. ja täällä vietellään varsin työntäyteistä vauva-arkea. Tuossa tuo taapero taas äkisee, enkä oikein tiedä mitä hän tällä kertaa haluaisi :-) synnytys meni niinkin näppärästi, että avautumisvaihe noin 5 tuntia, ponnistusvaihe 16 min ja jälkeiset 9 min. Ei puudutuksia, pieni eppari ;). Että sellanen kiire oli prinsessalla maailmaan. Ihan kiva ekakertalaiselle. Ei jäänyt traumoja.
Tsemppiä kaikille viimemetreillä olijoille. Saatan joskus vielä palstautua tänne jos sivut vain toimivat (oikeesti, aivan ihmehommaa nämä sivut...)
-Niinu ja Aatu 2 vk 3 pv