Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kivaa jos nainen antaa salaa mutta julkisella paikalla sormettaa.

Vierailija
26.09.2025 |

Sellainen ihminen on kultainen 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä täytyy mennä nuoruuteen ja ekaan tyttöystikseen joka antoi mun tehdä. Ei ihanampaa ja avasi mun vetskaria myös usein. Niin syntistä suukotella tyttö nojaten seinään ja välillä oikein kunnolla kiihkeästi samalla sormet töissä. Mun sormet pimpin huulilla ja sisällä hänen kosteudessa ja hänen taitavat herkän erektioni varrella mikä sojotti pystyssä ulkona housuista. Kaikki tämä piiloutuneena johonkin vähän syrjemmälle, kirjaston öljypoltinhuoneen luiskaan tms. Usein siinä sitten loppua kohti piti päästä makaamaan ja työntelemään kunnolla. Voi elämä.

Vierailija
2/7 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä täytyy mennä nuoruuteen ja ekaan tyttöystikseen joka antoi mun tehdä. Ei ihanampaa ja avasi mun vetskaria myös usein. Niin syntistä suukotella tyttö nojaten seinään ja välillä oikein kunnolla kiihkeästi samalla sormet töissä. Mun sormet pimpin huulilla ja sisällä hänen kosteudessa ja hänen taitavat herkän erektioni varrella mikä sojotti pystyssä ulkona housuista. Kaikki tämä piiloutuneena johonkin vähän syrjemmälle, kirjaston öljypoltinhuoneen luiskaan tms. Usein siinä sitten loppua kohti piti päästä makaamaan ja työntelemään kunnolla. Voi elämä.

[ ] Kiinnosti

[x] Ei kiinnostanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[ ] Kiinnosti

[x] Ei kiinnostanut

Asia selvä, mutta vastaisitko vielä kysymykseen kiitos.

Vierailija
4/7 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kirjoittaisitko aiheeseen liittyen

Vierailija
5/7 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salainen" handäri on parasta. Niin kuumaa, niin kiihottavaa.

Vierailija
6/7 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Naisen nauttiminen mun kielen, kätösten ja peniksen ansiosta on kiihottavinta maailmassa. HJ jos on vähänkin tuhma paikka on todella kiihottavaa antaa tyttöystävälle.

Vierailija
7/7 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan silloista tyttökaveria sormetin mm.lentokoneessa sekä yleisellä uimarannalla+ uima- altaassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi