Muita jotka nauttii siitä, että viikonlopun ainoa sosiaalinen kontakti on vauva.fi?
Työkuviot on niin supersosiaalisia, että kunhan viikko on aina pulkassa, niin nautin kun saan olla viikonlopun ihan hiljaisuudessa ja vaan enintään lueskella aihe vapaata. En kaipaa mitään enempää yksinolon lisäksi 🤗
Kommentit (6)
Luullakseni yleisempää kuin uskotaankaan viettää täysin rauhassa vkloppua.
Ei jaksa aina muita.
Tjaa... Palsta ei ole ainoa sosiaalinen kontakti viikonloppuna, mutta nautin, kun tietää saavansa uppoutua palstaan vähän aikaa rauhassa.
Toki, tosin sukulaiset suuttuivat kun en mennyt yhille syntymäpäiville. Tai ei kai muut kuin se synttärisankari. Meni heti maku kun hän sanoi, että on pakko tulla ja ahdisteli sitten monta päivää viesteillä. Sitten hän lähetti pitkän haukkumisviestin minusta yhteiseen ryhmään.
Olen kuitenkin ihminen enkä lahja minkä voi vaan tilata paikalle. En halua ihmistä elämääni joka ei kunnioita rajojani.
Vierailija kirjoitti:
Toki, tosin sukulaiset suuttuivat kun en mennyt yhille syntymäpäiville. Tai ei kai muut kuin se synttärisankari. Meni heti maku kun hän sanoi, että on pakko tulla ja ahdisteli sitten monta päivää viesteillä. Sitten hän lähetti pitkän haukkumisviestin minusta yhteiseen ryhmään.
Olen kuitenkin ihminen enkä lahja minkä voi vaan tilata paikalle. En halua ihmistä elämääni joka ei kunnioita rajojani.
Äitisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuitenkin ihminen enkä lahja minkä voi vaan tilata paikalle. En halua ihmistä elämääni joka ei kunnioita rajojani.Äitisi?
Sisko
Minä. Kaikki luulee, että olen sosiaalinen ekstrovertti, joka nauttii ihmisten seurasta. Oikeasti olen introvertti, jolla on hyvät sosiaaliset taidot. Työni perustuu sosiaalille taidoille, ei sille että pitäisin ihmisistä. Viikonloppuna en halua nähdä ketään.