Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satoja euroja maksavat kosmetiikkakalenterit loppuivat verkkokaupoista hetkessä - HYVÄ NAISET!

Vierailija
26.09.2025 |

Maailma pelastuu ja vanhakin nuortuu!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenen mielestä ei palkansaajien veroja voisi nostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi suosia suomalaista, esim. Lumenea. Itse ajattelin ostaa Stockmannin kosmetiikkakalenterin toista kertaa, jos sellaisen taas julkaisevat - mä haluan tehdä osuuteni yrityksen tukemisessa.

Vierailija
4/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kenen mielestä ei palkansaajien veroja voisi nostaa?

Ja kuka vielä voi väittää, että suomalaisilla menee huonosti?

Vierailija
5/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi suosia suomalaista, esim. Lumenea. Itse ajattelin ostaa Stockmannin kosmetiikkakalenterin toista kertaa, jos sellaisen taas julkaisevat - mä haluan tehdä osuuteni yrityksen tukemisessa.

Lumenen tuotteet muuten hyviä mutta minulla on sekaiho ja en tiedä mikä siinä on että lumenen tuotteita käyttäessä naaman iho alkaa haisemaan aivan hirveälle. Minkään muun tuotemerkeissä tätä ei tapahdu

Vierailija
6/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juuri käsketty kuluttaa? Joillain on rahaa liikaa ja toisilla ei yhtään.

Vierailija
7/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkakalenterissa sinänsä ei ole vikaa, mutta niistä tulee valtavat määrät krääsää.

Monet hotelliketjut ovat lopettaneet matkapakkausten eli pienten kosmetiikkapurkkien kuten shampoo pullojen jakelun juurikin ekologisista syistä.

Vierailija
8/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedoksi sinulle: Jokainen saa käyttää rahansa miten haluaa, ei se sinulta ole mistään pois. 

Vierailija
9/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan ajatellut , että paljonko sulla menee rahaa turhiin peleihin, alkoholiin, karkkeihin ja sipseihin? Vai äitisikö sun elämisen rahoittaa?

Vierailija
10/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. En kyllä ostanut ainuttakaan enkä osta, mutta kiitos kun kehut minuakin hyväksi <3. 

Vierailija
11/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niiden mies on tilannut sen joulukuuksi ja luulee että niiden nainen pääsee kosmetiikkakalenterin avulla taivaaseen. Siis taivaalliseen olotilaan.

Vierailija
12/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna voi ymmärtää kuka debiili tällaista ostaa.

Vierailija
13/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niiden mies on tilannut sen joulukuuksi ja luulee että niiden nainen pääsee kosmetiikkakalenterin avulla taivaaseen. Siis taivaalliseen olotilaan.

Mulle mies osti viime vuonna jonkun älyttömän kalliin kosmetiikkakalenterin jouluksi. Ajatteli ilahduttaa vaikka tietää että en suurimpaa osaa niistä kalenterissa olevista tuotteista edes käytä. Siinä taisi olla vaan tyyliin joku 5 juttua jotka tuli käyttöön ja muut ei. Rahat meni kankkulan kaivoon.

Vierailija
14/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kulutustutkija Henna Syrjälän mukaan joulukalenteri-ilmiössä korostuu tarpeettoman kuluttamisen ja vastuullisuuden ristiriita.*

Ihan juuri tämä. Jos tuollaisen hankkii, on aivan turha lässyttää elämässä minkään valtakunnan vastuullisuudesta tai välittämisestä.

Vierailija
15/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja mihin muuhunkaan rahani laittaisin (pakollisten menojen jälkeen) kun itseeni. Jotain iloa pitää pienellä ihmesellä olla.

Vierailija
16/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joku jonka mielestä jokin asia on turha. Kenelle se sitten on mikäkin.

Vierailija
17/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja mihin muuhunkaan rahani laittaisin (pakollisten menojen jälkeen) kun itseeni. Jotain iloa pitää pienellä ihmesellä olla.

Tokmannilla ja Normalissa on ihan kaikenlaisia ihovoiteita ja tuotteita. Vai pitääkö ne tuotteet olla sitten luukuissa ja yllätys joka päivälle. Niin.

Vierailija
18/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla olisi varaa ostaa tuollaista. Ja sitten valitetaan että rahat ei riitä elämiseen. 

Vierailija
19/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kosmetiikkasta kannata ostaa se mitä tarvitsee ?

Jos tarvitsee Ripsarin ostaa sen...

Vierailija
20/53 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla ja Normalissa on ihan kaikenlaisia ihovoiteita ja tuotteita. Vai pitääkö ne tuotteet olla sitten luukuissa ja yllätys joka päivälle. Niin.

Tässä iässä yllätyksiä tulee niin harvoin, että kyllä se pitää sitten ihan luukun takaa tulla. Niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi