Onko pelkoa yh-vampeista?
Kommentit (6)
jotka nusauttelevat työkavereiden ja naapurinäijien kanssa ja täällä sitten tilittävät tuntojaan: " apua, olen naimisissa ihanan miehen kanssa, 7 alle kouluikäistä lasta ja nyt olen rakastunut työkaveriini, jonka kanssa kiksauttelin siivouskomerossa... apua apua, mitä teen, jätänkö mieheni ja perheeni???"
Mihinkään toimintaan. Mies on turha olento, jota tarvitaan yhteen asiaan sen pakolliset kaksi minuuttia. Ja nykyään senkin kuulemma voi tehdä spermapankissa, eli mies on siis kokonaan turha olento.
nim. ihan vitun kyllästynyt
Ihan rauhassa voitte mollata yh:ita täällä ja haukkua vaikka millä tavoin. Se osoittaa vaan suunnatonta pikkusieluisuutta ja epätoivottavaa käytöstä.
Ja kaiken lisäksi kun yksinhuoltajaksi voi joutua ihan naps, yhtäkkiä. Eilen olit vaimo ja äiti, tänään oletkin äiti ja leski. Näin kävi minulle ja kaiken sen tuskan jälkeen olen syystäkin ylpeä kuinka olen lasten kanssa selvinnyt.
Eli antaa palaa vaan, kyllä täällä on pahempiakin kestetty!
Mutta kun ravintola-alalla työskentelee niin näkee tämän epätoivoisen munanhakureissun nolouden näillä yh-mutseilla. On kerran kuuhun aikaan lähtee tyttöjen kaa ulos ja on niin riehakasta kaakatusta yleensä. Kooot koot.. Puhutaan miehistä paskaa ja jutellaan panisin, panisin.. Vaikka näistä kukaan ei kyllä panis niitä. SItten valomerkin aikaa löytyy se kk muna-annoksen täyttäjä. Nopee varvi jossain sotkusessa komerossa ja kotiin kikattelemaan. " Nyt jaksaa taas lasten kans" . Ompa elämä.
Mutta vielä pahempi pelko naapurini varatuista muijista. Kelpaa mies kuin mies.