Vaimo ei osaa pestä ikkunoita, jää jotain ihme viiruja
Vaimo pesi tänään ikkunat. Niistä tuli aika kamalat, niihin jäi jotain ihme viiruja. Huomautin asiasta ja vaimo kiukustui.
Miten opastan vaimoa pesemään ikkunat kunnolla puhtaaksi? Ei tuota kiukkua viitsisi katella..
Kommentit (36)
Jos vaikka pesisit itse kun oot selvästi ammattilainen
On perkele kumma kun ei yksinkertainenkaan homma ota onnistuakseen.
Meillä on sellainne ikkunanpesukone. Mies pesee ikkunat, koska yltää paremmin kuin tämmöinen 155 senttinen. Mutta seison vieressä ja kerron, milloin ei tullut ihan puhdasta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä tekemällä itse. Minäkin aina perseilen kotihommat, että ukko tekee ne sitten huolella perässä. Nykyään eienää edes pyydä auttamaan missään. Score!
Mää oon kylläkin sitä mieltä että joskus olis syytä ymmärtää pitää turpa kiinni!!!
Nii, sitä on ilmeisesti itte istuttu soffalla kyyläämässä jotain paska ohjelmaa, ja sitten ryhdytty arvostelemaan muitten tekemisiä...oiskohan ollut syytä olla vaiti, ja mieluummin keittää sille fröökynälle kaffet, kipasta kaupasta pullat pöytään, niin kaikilla olis mukavampaa...rouvalle hyviä vointeja, kyllä maailmassa piissaa jengiä joka on typeryydessään aina valmis arvostelemaan vaikka itte ei laita tikkua ristiin asioiden eteen...T: poikamies 61-v.
Kiinnostaisko poikamiestä parisuhde 🙂? N53
ei se opi, parempi, että alat itse pestä ne. Samalla vaimosta tulee happy ja se taas antaa sinulle jotain positiivista
Vierailija kirjoitti:
Viirut ei haittaa.
Samalla vaivalla ne pesee kunnolla,keskinkertaisuuksia ei pidä sietää.
Onko vaimo mennyt epäkuntoon? Kenties on aika huollattaa se. Ei nuo kodinkoneet ole ikuisia ja vaativat säännöllistä huoltamista.
Oma esimerkki on yleensä paras opetusmetodi. Näytä siis rouvallesi kerrankin oikein miehen mallia ja viiruttomat ikkunat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viirut ei haittaa.
Samalla vaivalla ne pesee kunnolla,keskinkertaisuuksia ei pidä sietää.
Juuh. Eikä ylipaino ole ylivoimaa ikkunan pesussa.
Lastalla kuivaus ja sen jälkeen sanomalehdellä hangataan kaikki reunat ja viirukohdat kuivaksi. Ei jää jälkiä.
Vaimoa pitää rankaista huonosta työstä. Ja sitten kouluttaa. Ja kun vaimo tekee oikein, niin sitten palkkio.
Mutta rangaistus pitää tulla heti, niin vaimo ymmärtää, mistä rankaistiin.
Tiiä sanoo vielä, tuli vähä yllättäen. Täytyy huomenna miettiä pihatöiden ja saunan jälkeen, tul kaffel mun tykö? Jos kaukaa tuut ni kyl mää ruuat teen...mitä sais olla? Mää oon Pirkanmaal, misä sää? T. poikamies 61-v.
Vierailija kirjoitti:
Tiiä sanoo vielä, tuli vähä yllättäen. Täytyy huomenna miettiä pihatöiden ja saunan jälkeen, tul kaffel mun tykö? Jos kaukaa tuut ni kyl mää ruuat teen...mitä sais olla? Mää oon Pirkanmaal, misä sää? T. poikamies 61-v.
Tämä oli ilmeisesti viestille 26? Tästähän tuli vauva palstan treffi osio!
Nii, sitä on ilmeisesti itte istuttu soffalla kyyläämässä jotain paska ohjelmaa, ja sitten ryhdytty arvostelemaan muitten tekemisiä...oiskohan ollut syytä olla vaiti, ja mieluummin keittää sille fröökynälle kaffet, kipasta kaupasta pullat pöytään, niin kaikilla olis mukavampaa...rouvalle hyviä vointeja, kyllä maailmassa piissaa jengiä joka on typeryydessään aina valmis arvostelemaan vaikka itte ei laita tikkua ristiin asioiden eteen...T: poikamies 61-v.