Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei osaa pestä ikkunoita, jää jotain ihme viiruja

Vierailija
25.09.2025 |

Vaimo pesi tänään ikkunat. Niistä tuli aika kamalat, niihin jäi jotain ihme viiruja. Huomautin asiasta ja vaimo kiukustui.

Miten opastan vaimoa pesemään ikkunat kunnolla puhtaaksi? Ei tuota kiukkua viitsisi katella..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä tekemällä itse. Minäkin aina perseilen kotihommat, että ukko tekee ne sitten huolella perässä. Nykyään eienää edes pyydä auttamaan missään. Score!

Mää oon kylläkin sitä mieltä että joskus olis syytä ymmärtää pitää turpa kiinni!!!

Nii, sitä on ilmeisesti itte istuttu soffalla kyyläämässä jotain paska ohjelmaa, ja sitten ryhdytty arvostelemaan muitten tekemisiä...oiskohan ollut syytä olla vaiti, ja mieluummin keittää sille fröökynälle kaffet, kipasta kaupasta pullat pöytään, niin kaikilla olis mukavampaa...rouvalle hyviä vointeja, kyllä maailmassa piissaa jengiä joka on typeryydessään aina valmis arvostelemaan vaikka itte ei laita tikkua ristiin asioiden eteen...T: poikamies 61-v.

Vierailija
22/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viirut ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka pesisit itse kun oot selvästi ammattilainen

Vierailija
24/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perkele kumma kun ei yksinkertainenkaan homma ota onnistuakseen.

Vierailija
25/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainne ikkunanpesukone. Mies pesee ikkunat, koska yltää paremmin kuin tämmöinen 155 senttinen. Mutta seison vieressä ja kerron, milloin ei tullut ihan puhdasta :)

Vierailija
26/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä tekemällä itse. Minäkin aina perseilen kotihommat, että ukko tekee ne sitten huolella perässä. Nykyään eienää edes pyydä auttamaan missään. Score!

Mää oon kylläkin sitä mieltä että joskus olis syytä ymmärtää pitää turpa kiinni!!!

Nii, sitä on ilmeisesti itte istuttu soffalla kyyläämässä jotain paska ohjelmaa, ja sitten ryhdytty arvostelemaan muitten tekemisiä...oiskohan ollut syytä olla vaiti, ja mieluummin keittää sille fröökynälle kaffet, kipasta kaupasta pullat pöytään, niin kaikilla olis mukavampaa...rouvalle hyviä vointeja, kyllä maailmassa piissaa jengiä joka on typeryydessään aina valmis arvostelemaan vaikka itte ei laita tikkua ristiin asioiden eteen...T: poikamies 61-v.

Kiinnostaisko poikamiestä parisuhde 🙂? N53

Vierailija
27/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se opi, parempi, että alat itse pestä ne. Samalla vaimosta tulee happy ja se taas antaa sinulle jotain positiivista

Vierailija
28/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viirut ei haittaa.

Samalla vaivalla ne pesee kunnolla,keskinkertaisuuksia ei pidä sietää.

Vierailija
29/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo mennyt epäkuntoon? Kenties on aika huollattaa se. Ei nuo kodinkoneet ole ikuisia ja vaativat säännöllistä huoltamista. 

Vierailija
30/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma esimerkki on yleensä paras opetusmetodi. Näytä siis rouvallesi kerrankin oikein miehen mallia ja viiruttomat ikkunat!

Vierailija
31/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viirut ei haittaa.

Samalla vaivalla ne pesee kunnolla,keskinkertaisuuksia ei pidä sietää.

Juuh. Eikä ylipaino ole ylivoimaa ikkunan pesussa.

Vierailija
32/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastalla kuivaus ja sen jälkeen sanomalehdellä hangataan kaikki reunat ja viirukohdat kuivaksi. Ei jää jälkiä.

Vierailija
33/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on huono. Vaihtoon. 

Vierailija
34/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa pitää rankaista huonosta työstä. Ja sitten kouluttaa. Ja kun vaimo tekee oikein, niin sitten palkkio.

Mutta rangaistus pitää tulla heti, niin vaimo ymmärtää, mistä rankaistiin.

Vierailija
35/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiä sanoo vielä, tuli vähä yllättäen. Täytyy huomenna miettiä pihatöiden ja saunan jälkeen, tul kaffel mun tykö? Jos kaukaa tuut ni kyl mää ruuat teen...mitä sais olla? Mää oon Pirkanmaal, misä sää? T. poikamies 61-v.

Vierailija
36/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiä sanoo vielä, tuli vähä yllättäen. Täytyy huomenna miettiä pihatöiden ja saunan jälkeen, tul kaffel mun tykö? Jos kaukaa tuut ni kyl mää ruuat teen...mitä sais olla? Mää oon Pirkanmaal, misä sää? T. poikamies 61-v.

Tämä oli ilmeisesti viestille 26? Tästähän tuli vauva palstan treffi osio!