Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekosyysi ahdistella nuoria miehiä baareissa?

Vierailija
25.09.2025 |

Miksi keski-ikäiset naiset ahdistelevat sanallisesti ja fyysisesti nuoria miehiä humalassa?

Ei humala ole mikään tekosyy

Turha tulla vastaamaan, että kyllä ne miehetkin. Ahdistelevat miehet ovat törppöjä, mutta ei se oikeuta naisia olemaan samanlaisia.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut pienintäkään tarvetta ahdistella ketään eikä minuakaan ole ahdisteltu kuin muutaman kerran. Paikallisessa vuosia sitten eräs mies tarrasi tissiin kiinni, totesin että katkaisen sen käden jos se koskaan enään koskee minuun, ilmeisesti ymmärrys oli heikko sillä selkäni käännettyä poistuessani tarttui uudelleen, tällä kertaa perseeseen jolloin nappasin kädestä ja naksautin ukon värttinäluun pariin eri osaan. Voin kertoa että ei ole ahdisteltu tällä kylällä tai kuppiloissa sen jälkeen yhden ainoaa kertaa, ei hänen eikä kenenkään muunkaan toimesta. Kannatti jättää kuuntelematta kun nuoruutensa vapaaottelijana kehiä kiertänyt nainen kertoi sulle mihin seuraava seksuaalinen häirintä johtaa? Sain muuten ilmaiset bisset kyseisessä kuppilassa sen jälkeen kun "vi**** huor**" ulvova kättään pitelevä alfa uros poistettiin niskaperse otteella kadun puolelle. 

Femcelin voimafantasiat...

Vierailija
42/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoksi. Vaihtelu katsos virkistää. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en ole ketään ahdistellut enkä edes käy baareissa. Keski-ikäisenä naisena voin kyllä myöntää, että hormonit hyrräävät ja nuoret miehet näyttävät syötävän hyviltä. Osaan kuitenkin hillitä itseni, vaikka välillä ehkä tuijotan vahingossa vähän liian pitkään.

Ne nuoret kullit haluis sua vielä enemmän niin miksi hillitset itseäsi?

M45

Vierailija
44/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä. Aina puhutaan siitä miesten käytöksestä mutta kyllä keski-ikäiset/vanhat naiset ahdistelevat paljon enemmän. Kaikilla kavereilla on siitä kokemusta kuten itselläkin yli 60v mummot lähentelivät kun olin vielä lähelle 18v ja baareissa tuli käytyä. Kaverin tyttöystävän äiti jopa koitti iskeä tätä kaveria ja sanoi mm. että haluaisi panna tätä.

Samat muistot itellä kun olin 18 - 25 vuotias. Kertaakaan en kieltäytyny kun tiesin ettei näin aikusena kumminkaa keltää enää saa.

M40

Vierailija
45/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen nuoren ja timmin hyvännäköisen miehen, niin menen heti seksuaaliseen hälytystilaan. Niin se biologia toimii. En voi itselleni mitään.

Ja ne oikeesti kerjää sitä.

Vierailija
46/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei ahdistele minua? Olisi ihanaa, oih!

Ahdistelun yksi muoto. Tiedetään että nauttisit siitä joten ei ahdistella.

Vierailija
47/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sitä nyt ottaa vähän rohkaisua ja eipä ole nuoret miehet valittaneet, kun täti on tullut vähän juttelemaan 

Nehän vaan tykkää, kun nainen lähentelee. Tosi monen kanssa ollaan sitten päädytty yöksi jatkoille ettei homma jää ihan vaan puheeksi.

Hyvä että muitakin löytyy T: Anaali- Anneli 

Vierailija
48/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleistät? Ei mua ainakaan kiinnosta reilusti nuoremmat miehet jotka on ihan kakaroita. Mun lapsikin on 22v joten miksi helkutissa haluaisin oman lapseni ikäistä miestä? Mua kiinnostaa oman ikäiset tai jonkun verran vanhemmat. Jopa 10 vuotta nuorempi on liian nuori mulle.

N46

Älä valehtele internetissä koska siitä jää kiinni.

Vierailija
49/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut pienintäkään tarvetta ahdistella ketään eikä minuakaan ole ahdisteltu kuin muutaman kerran. Paikallisessa vuosia sitten eräs mies tarrasi tissiin kiinni, totesin että katkaisen sen käden jos se koskaan enään koskee minuun, ilmeisesti ymmärrys oli heikko sillä selkäni käännettyä poistuessani tarttui uudelleen, tällä kertaa perseeseen jolloin nappasin kädestä ja naksautin ukon värttinäluun pariin eri osaan. Voin kertoa että ei ole ahdisteltu tällä kylällä tai kuppiloissa sen jälkeen yhden ainoaa kertaa, ei hänen eikä kenenkään muunkaan toimesta. Kannatti jättää kuuntelematta kun nuoruutensa vapaaottelijana kehiä kiertänyt nainen kertoi sulle mihin seuraava seksuaalinen häirintä johtaa? Sain muuten ilmaiset bisset kyseisessä kuppilassa sen jälkeen kun "vi**** huor**" ulvova kättään pitelevä alfa uros poistettiin niskaperse otteella kadun puolelle. 

Voi kuule. Kyllä minulla rikosrekisteri on, tai ei se taida olla voimassa kun olen yli 40 vuotias ja rekisteri tuli vahingonteosta 16 vuotiaana. Kaveri oli kiusannut jo pidempään nuorempaa veljeäni, ja homma kärjistyi siihen että särki veljen polkupyörästä osia. Mä otin tän likan pyörän ja rikoin ne samat osat, siitä sain sakot ja lie rekisterin kun sitä poliisin kanssa setvittiin. Ei se kyllä käräjille mennyt et en tiedä miten se rekisteri homma sitten menee siinä tapauksessa? Tuosta mä sain oluen, en syytettä. Enkä ole päivääkään tuota koskaan katunut ja aivan saman tekisin uudelleen vaikka olisin joutunut tuosta käräjille. Sitten mentäisi käräjille ja maksettais korvaukset, ei jäisi silti temppu toistamatta. Muhun kun ei edelleenkään kosketa. Aika moni tällä pallolla on saanut kunnolla selkäänsä ja antanut selkään ihan ilman mitään käräjiä. Musta ei ole yhtään yllättävää ettei jätkä kehdannut mennä poliisille. Harvat pedarit, raiskarit, lääppijät, ahdistelijat yms seksuaalirikolliset menevät poliisille itkemään kun saavat turpaansa tekojensa takia. Ja vielä harvempi ulkopuolinen tuntee empatiaa ja ilmoittaa poliisille kun tällänen ottaa kipeää. 

Vierailija
50/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta. Olen nähnyt noita tilanteita joissa näitä pervo pettereitä on oikaistu eikä näihin yleinsä koskaan ole kyllä kukaan ulkopuolinen alkanut poliisia soittelemaan. Kun eivät paljon myötätuntoa näitä kohtaan tunne, enkä tunne minäkään. Kerran näin tilanteen jossa mies sai kaivarissa köniinsä kun oli roikkunut kahden nuoren tytön kimpussa ja tilanteeseen puuttunut ulkopuolinen pyöritteli tätä ahdistelijaa pitkin maita. Muutama kannustava huuto raikasi, muttei kukaan millään tavalla kokenut että tätä hiipparia tarvitsis auttaa edes poliisia soittamalla. Karkuun se sieltä lähti lopulta. 

Vierailija
51/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näen nuoren ja timmin hyvännäköisen miehen, niin menen heti seksuaaliseen hälytystilaan. Niin se biologia toimii. En voi itselleni mitään.

Ja ne oikeesti kerjää sitä.

Pedari havaittu

Vierailija
52/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy kuin nuoria naisia ahdistelevilla ikämiehillä.

Vierailija
53/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viimeksi pari vuotta sitten kävin baarissa ja ylsi nuori mies tuli tanssilattialla ihan viereen. Ilt meni tanssiessa ja olisi tullut samaan taksiin. Totesin että nyt pitää mennä kotiin kasvamaan vielä, itse olin 43 ja kaveri 22. Olen naimisissa myös. Ja vaikka olisin ollut sinkku niin turhan nuori silti. Kaunis ja hyväkroppainen oli, mutta vähän epänormaalia

silti.

Vierailija
54/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei  ole pahempaa, kun ahdistelevat keski-ikäiset. Oli ne miehiä tai naisia. Itse aina menen väliin, jos näen. 

Olen itsekin jo nelikymppinen, mutta ahdistavat muistot  ahdistelevista sedistä lapsena/ nuorena. 

Vierailija
55/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei  ole pahempaa, kun ahdistelevat keski-ikäiset. Oli ne miehiä tai naisia. Itse aina menen väliin, jos näen. 

Olen itsekin jo nelikymppinen, mutta ahdistavat muistot  ahdistelevista sedistä lapsena/ nuorena. 

Suuttuisin kyllä jos tulisit estää mun mahikset päästä panee kypsempää naista.

M25

Vierailija
56/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleistät? Ei mua ainakaan kiinnosta reilusti nuoremmat miehet jotka on ihan kakaroita. Mun lapsikin on 22v joten miksi helkutissa haluaisin oman lapseni ikäistä miestä? Mua kiinnostaa oman ikäiset tai jonkun verran vanhemmat. Jopa 10 vuotta nuorempi on liian nuori mulle.

N46

Älä valehtele internetissä koska siitä jää kiinni.

En ole valehdellut yhtään mitään. Todella lapsellista kuvitella kaikkien naisten olevan samanlaisia. 

N46

Vierailija
57/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-60v naiset ahdistelevat 30v miestäni baareissa. Tulevat suoraan ehdottelemaan eikä tajua antaa olla vaikka sormusta näyttää ja sanoo vaimosta

Vierailija
58/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-60v naiset ahdistelevat 30v miestäni baareissa. Tulevat suoraan ehdottelemaan eikä tajua antaa olla vaikka sormusta näyttää ja sanoo vaimosta

Miehes onneks tajuaa antaa kun et oo paikalla ;)

Vierailija
59/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei ahdistele minua? Olisi ihanaa, oih!

Koska se ei ole ihanaa ja naiset tietävät sen. 

Olen nainen ja haluan, että miehet lähestyvät minua ja tekevät seksikkäitä ehdotuksia.

Vierailija
60/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttipojat parhaita. N48v.