Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekosyysi ahdistella nuoria miehiä baareissa?

Vierailija
25.09.2025 |

Miksi keski-ikäiset naiset ahdistelevat sanallisesti ja fyysisesti nuoria miehiä humalassa?

Ei humala ole mikään tekosyy

Turha tulla vastaamaan, että kyllä ne miehetkin. Ahdistelevat miehet ovat törppöjä, mutta ei se oikeuta naisia olemaan samanlaisia.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleistät? Ei mua ainakaan kiinnosta reilusti nuoremmat miehet jotka on ihan kakaroita. Mun lapsikin on 22v joten miksi helkutissa haluaisin oman lapseni ikäistä miestä? Mua kiinnostaa oman ikäiset tai jonkun verran vanhemmat. Jopa 10 vuotta nuorempi on liian nuori mulle.

N46

Vierailija
22/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, olet uusi ihailuni kohde.

Itse olin parikymppisenä tarjoilijana kuppilassa. Toisessa kädessä tarjotin, toisessa rätti, jolla olin pyyhkinyt tuhkakuppeja. Joku saatanan sankari tarttui perseestä kiinni. Se kuulkaa lähtee syvältä selkäytimestä, kun lyö. Tällä kertaa sattui olemaan kusimuhvin onni, että löin sillä kädellä, jossa oli se tuhkakuppirätti enkä sillä, missä oli tarjotin.

Äijä kehtasi vielä vetää itkupotkuraivarit ja pyytää pomoa paikalle. Ulos lensi ukko.

Vaikka otettaisiin perseestä kiinni, niin lyödä ei silti saa. Tuollaisesta olisit sietänyt saada vähintään varoituksen. Tuo mies ei toiminut oikein, mutta et toiminut säkään.

Olen mäkin ollut baarissa töissä ja vaikka on käpälöity niin koskaan en ole lyönyt. Sanaisen arkkuni olen kyllä avannut. Sama juttu jos olen itse ollut viihteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja mieltynyt nuorempiin miehiin. Silloin tällöin aloitan juttelun selkeästi nuorempien miesten kanssa, ja pyrin aina olemaan asiallinen. Mikäli jututettava mies vähänkään antaa ymmärtää ettei ole kiinnostunut tai kokee olonsa epämukavaksi, kiitän juttutuokiosta ja poistun. En myöskään koskaan kosketa juttukaveriani ennen kuin hän koskee minuun.

Toki käyn aina ulkona selvin päin, jos olisin vahvassa humalassa niin varmasti sattuisi ylilyöntejä.

Vierailija
24/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut pienintäkään tarvetta ahdistella ketään eikä minuakaan ole ahdisteltu kuin muutaman kerran. Paikallisessa vuosia sitten eräs mies tarrasi tissiin kiinni, totesin että katkaisen sen käden jos se koskaan enään koskee minuun, ilmeisesti ymmärrys oli heikko sillä selkäni käännettyä poistuessani tarttui uudelleen, tällä kertaa perseeseen jolloin nappasin kädestä ja naksautin ukon värttinäluun pariin eri osaan. Voin kertoa että ei ole ahdisteltu tällä kylällä tai kuppiloissa sen jälkeen yhden ainoaa kertaa, ei hänen eikä kenenkään muunkaan toimesta. Kannatti jättää kuuntelematta kun nuoruutensa vapaaottelijana kehiä kiertänyt nainen kertoi sulle mihin seuraava seksuaalinen häirintä johtaa? Sain muuten ilmaiset bisset kyseisessä kuppilassa sen jälkeen kun "vi**** huor**" ulvova kättään pitelevä alfa uros poistettiin niskaperse otteella kadun puolelle. 

Miten tämä liittyy kirjoitukseeni? En ole ikinä ollut poliisiautossa, en koskaan "koittanut" vääntää kenenkään kättä, kyllä se katkeaa koittamattakin. En myöskään "väittänyt" häntä ahdistelijaksi, kylläse tilanne tuli ihan kaikille selväksi hänen oman käytöksensä perusteella, ei mun tarvinnut väittää mitään, mä toimin en väittele josnpuhe ei mene ekasta kerrasta perille vaan käydään uudelleen kiinni. Katsos kun muhun ei luvatta kosketa, koskaan, missään, kenenkään toimesta. Eli miten tuo tarinas tähän nyt liittyi? Poliisia ei näissä keimeissä näkynyt, paikan poke poisti käsipuolen ja kaverinsa tarjosi mulle bissen. Mihin tässä olisu poliisi autoa tarvittu? Ambulanssiakaan ei tarvittu kun katkoin käden, en jalkaa. 

Vierailija
25/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 48-vuotias nainen käyn silloin tällöin alkuillasta parilla lasillisella ystävieni kanssa, enkä ahdistele minkään ikäisiä miehiä. Minulla on parikymppisiä poikia, joten ajattelen 20-,  jopa 30-vuotiaita miehiä lapsina.

Jos haluaisin ahdistella miehiä, niin tekosyyni olisi antaa takaisin kaikki ne ahdistelut, joita itse jouduin nuorena naisena kokemaan. Mutta koska minulla on aivot, ymmärrän, ettei koko miessukupuoli ole vastuussa typeryksien toiminnasta, enkä siis kosta viattomille. 

Vierailija
26/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut pienintäkään tarvetta ahdistella ketään eikä minuakaan ole ahdisteltu kuin muutaman kerran. Paikallisessa vuosia sitten eräs mies tarrasi tissiin kiinni, totesin että katkaisen sen käden jos se koskaan enään koskee minuun, ilmeisesti ymmärrys oli heikko sillä selkäni käännettyä poistuessani tarttui uudelleen, tällä kertaa perseeseen jolloin nappasin kädestä ja naksautin ukon värttinäluun pariin eri osaan. Voin kertoa että ei ole ahdisteltu tällä kylällä tai kuppiloissa sen jälkeen yhden ainoaa kertaa, ei hänen eikä kenenkään muunkaan toimesta. Kannatti jättää kuuntelematta kun nuoruutensa vapaaottelijana kehiä kiertänyt nainen kertoi sulle mihin seuraava seksuaalinen häirintä johtaa? Sain muuten ilmaiset bisset kyseisessä kuppilassa sen jälkeen kun "vi**** huor**" ulvova kättään pitelevä alfa uros poistettiin nis

Ambulanssiakaan ei tarvittu kun katkoin käden, en jalkaa. 

Ookkoha sä vähä sekasin?

Kukaan ei sanonu että sut olis laitettu poliisiautoon ja alat ränttää ko sekopää

Vierailija
27/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei ahdistele minua? Olisi ihanaa, oih!

Vierailija
28/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "syyttömiä" miehiä ja naisia se tuntuu riittävän. Harvemmin olen kuitenkaan työssäni näiden "syyttömien" nähnyt syyttä turpaansa saavan. Itsesiassa en koskaan vaikka 30 vuotta olen ravintolassa työskennellyt. Sen sijaa näitä turpaan saamisia kourimisen ja häirinnän seurauksena olen nähnyt useita. Yleensä kyseessä on humalainen keski-ikäinen mies joka käy kourimaan nuorempaa naista ja saa joko uhriltaan tai hänen seuralaisiltaan pataansa. Sitten alkaa huuto syyttömyydestä ja iso itku pipistä minkä sai työntämällä kätensä väärään paikkaan. Meillä nämä puristelija sankarit heitetään oven ulkopuolelle hoitamaan vaurioitaan parhaaksi näkemällään tavalla, muiden illanvietton jatkuessa. Olen kerran tarjonnut talon puolesta yhdelle rouvalle vapaavalintaisen juoman kun asiakkaana koko illan pörrännyt tunnettu häirikkö mies häntä kävi kourimaan rouvan kiellosta huolimatta ja tämä pieni kokoinen rouva ehti juuri ennen järjestyksenvalvojan puuttumista lyömään miehen yhdellä iskulla lattialle oikoiseksi. Ei sentään taju mennyt, jalat vain petti mutta oli se sen verran komea suoritus että tarjosin kierroksen.

Vierailija
29/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä "syyttömiä" miehiä ja naisia se tuntuu riittävän. Harvemmin olen kuitenkaan työssäni näiden "syyttömien" nähnyt syyttä turpaansa saavan. Itsesiassa en koskaan vaikka 30 vuotta olen ravintolassa työskennellyt. Sen sijaa näitä turpaan saamisia kourimisen ja häirinnän seurauksena olen nähnyt useita. Yleensä kyseessä on humalainen keski-ikäinen mies joka käy kourimaan nuorempaa naista ja saa joko uhriltaan tai hänen seuralaisiltaan pataansa. Sitten alkaa huuto syyttömyydestä ja iso itku pipistä minkä sai työntämällä kätensä väärään paikkaan. Meillä nämä puristelija sankarit heitetään oven ulkopuolelle hoitamaan vaurioitaan parhaaksi näkemällään tavalla, muiden illanvietton jatkuessa. Olen kerran tarjonnut talon puolesta yhdelle rouvalle vapaavalintaisen juoman kun asiakkaana koko illan pörrännyt tunnettu häirikkö mies häntä kävi kourimaan rouvan kiellosta huolimatta ja tämä pieni kokoinen rouva ehti juuri ennen järjestyksenv

Väkivalta on aina väärin.

Vierailija
30/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä "syyttömiä" miehiä ja naisia se tuntuu riittävän. Harvemmin olen kuitenkaan työssäni näiden "syyttömien" nähnyt syyttä turpaansa saavan. Itsesiassa en koskaan vaikka 30 vuotta olen ravintolassa työskennellyt. Sen sijaa näitä turpaan saamisia kourimisen ja häirinnän seurauksena olen nähnyt useita. Yleensä kyseessä on humalainen keski-ikäinen mies joka käy kourimaan nuorempaa naista ja saa joko uhriltaan tai hänen seuralaisiltaan pataansa. Sitten alkaa huuto syyttömyydestä ja iso itku pipistä minkä sai työntämällä kätensä väärään paikkaan. Meillä nämä puristelija sankarit heitetään oven ulkopuolelle hoitamaan vaurioitaan parhaaksi näkemällään tavalla, muiden illanvietton jatkuessa. Olen kerran tarjonnut talon puolesta yhdelle rouvalle vapaavalintaisen juoman kun asiakkaana koko illan pörrännyt tunnettu häirikkö mies häntä kävi kourimaan rouvan kiellosta huolimatta ja tämä

Miehenä totean että seksuaaliseen väkivaltaan ja häirintään on täysi oikeus vastata voimalla. Ihmisellä on oikeus koskemattomuuteen, mutta jos se ihminen menee koskemaan toiseen ilman lupaa niin silloin mielestäni luopuu omista oikeuksistaan. Sitä saa mitä tilaa. Minäkin lupaan tarjota kanssa sen kierroksen jokaiselle naiselle joka kiskaisee tälläisiltä kolleilta naaman siniseksi. Taidat itse pelätä saavasi selkääsi puristeluistasi? 

Vierailija
31/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä totean että seksuaaliseen väkivaltaan ja häirintään on täysi oikeus vastata voimalla. Ihmisellä on oikeus koskemattomuuteen, mutta jos se ihminen menee koskemaan toiseen ilman lupaa niin silloin mielestäni luopuu omista oikeuksistaan. Sitä saa mitä tilaa. Minäkin lupaan tarjota kanssa sen kierroksen jokaiselle naiselle joka kiskaisee tälläisiltä kolleilta naaman siniseksi. Taidat itse pelätä saavasi selkääsi puristeluistasi? 

Tarkoakko mulleki jos vedän perseestä puristellutta naista turpaan?

M24

Vierailija
32/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tarjoan. Ihmisillä kun on mielestäni oikeus lopettaa se seksuaalinen häirintä voimakeinoin. 

Vierailija
33/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin herkkää kuudestilaukeavaa peppuuni

-jokkes 55w

Vierailija
34/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut pienintäkään tarvetta ahdistella ketään eikä minuakaan ole ahdisteltu kuin muutaman kerran. Paikallisessa vuosia sitten eräs mies tarrasi tissiin kiinni, totesin että katkaisen sen käden jos se koskaan enään koskee minuun, ilmeisesti ymmärrys oli heikko sillä selkäni käännettyä poistuessani tarttui uudelleen, tällä kertaa perseeseen jolloin nappasin kädestä ja naksautin ukon värttinäluun pariin eri osaan. Voin kertoa että ei ole ahdisteltu tällä kylällä tai kuppiloissa sen jälkeen yhden ainoaa kertaa, ei hänen eikä kenenkään muunkaan toimesta. Kannatti jättää kuuntelematta kun nuoruutensa vapaaottelijana kehiä kiertänyt nainen kertoi sulle mihin seuraava seksuaalinen häirintä johtaa? Sain muuten ilmaiset bisset kyseisessä kuppilassa sen jälkeen kun "vi**** huor**" u

Vieläkin katkera kun sait selkääsi ahdistelusi vuoksi? 

Vierailija
35/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa minua ahdisteltu olessani 16v. 

Vierailija
36/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa sitä. Ei ne muuten esittelisi itseään koko ajan.

Vierailija
37/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei ahdistele minua? Olisi ihanaa, oih!

Koska se ei ole ihanaa ja naiset tietävät sen. 

Vierailija
38/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut pienintäkään tarvetta ahdistella ketään eikä minuakaan ole ahdisteltu kuin muutaman kerran. Paikallisessa vuosia sitten eräs mies tarrasi tissiin kiinni, totesin että katkaisen sen käden jos se koskaan enään koskee minuun, ilmeisesti ymmärrys oli heikko sillä selkäni käännettyä poistuessani tarttui uudelleen, tällä kertaa perseeseen jolloin nappasin kädestä ja naksautin ukon värttinäluun pariin eri osaan. Voin kertoa että ei ole ahdisteltu tällä kylällä tai kuppiloissa sen jälkeen yhden ainoaa kertaa, ei hänen eikä kenenkään muunkaan toimesta. Kannatti jättää kuuntelematta kun nuoruutensa vapaaottelijana kehiä kiertänyt nainen kertoi sulle mihin seuraava seksuaalinen häirintä johtaa? Sain muuten ilmaiset bisset kyseisessä kuppilassa sen jälkeen kun "vi**** huor**" ulvova kättään pitelevä alfa uros poistettiin niskaperse otteella kadun puolelle. 

Jos tämä olisi totta niin sulla olisi rikosrekisteri ja olisit joutunut maksamaan kovat vahingonkorvaukset 😁

Vierailija
39/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole ketään ahdistellut enkä edes käy baareissa. Keski-ikäisenä naisena voin kyllä myöntää, että hormonit hyrräävät ja nuoret miehet näyttävät syötävän hyviltä. Osaan kuitenkin hillitä itseni, vaikka välillä ehkä tuijotan vahingossa vähän liian pitkään.

Vierailija
40/71 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tämä. Aina puhutaan siitä miesten käytöksestä mutta kyllä keski-ikäiset/vanhat naiset ahdistelevat paljon enemmän. Kaikilla kavereilla on siitä kokemusta kuten itselläkin yli 60v mummot lähentelivät kun olin vielä lähelle 18v ja baareissa tuli käytyä. Kaverin tyttöystävän äiti jopa koitti iskeä tätä kaveria ja sanoi mm. että haluaisi panna tätä.