Tekee mieli makeaa eikä kaapissa ole "mitään"
Leivinjauhetta ei ole, eikä sokeria. Vain n. kourallinen mustikoita on ja 150g vadelmaa pakkasessa. Marjoja syön aina puuron ja rahkan kanssa, joten niitä menee ja nyt vaan on tosi lopussa. Omenoita löytyy, maapähkinävoita, hunajaa, jauhoja, tummaa kaakaojauhetta, kaurahiutaleita ja kauramaitoa. Sit on yksi kananmuna ja kuohukermaa.
Kaikki herkut päässeet loppumaan, eikä mahdollisuutta lähteä kauppaan. (Lapset nukkuu, mies reissussa)
Mitä mä keksin?
Kommentit (29)
Hunajaa lusikalla suuhun. Makeanhimoon voi ottaa hunajaa tai vaahterasiirappia lusikallisen. Jos siis tarkoituksena sokerihimosta eroon.
Kannattaa myös pitää tummaa suklaata ja banaania kaapissa, suklaata voi sulattaa paistetun banaanin päälle. Ihan terveellistä.
Kun tekee mieli makeaa, ei kannata syödä makeaa.
Minulla on liikaakin. Ostin pari viikkoa sitten Fazerin sinistä 66 levyä. Seitsemän olen tähän mennessä syönyt.
Teen aina räiskäleitä, kun haluan namia, olisiko sinulla hunajaa sokerin sijaan lettujen päälle ja vadelmia.
Vierailija kirjoitti:
Teen aina räiskäleitä, kun haluan namia, olisiko sinulla hunajaa sokerin sijaan lettujen päälle ja vadelmia.
Lue aloitus.
Kerro ainekset tekoälylle ja kysy, mitä makeaa helppoa herkkua niistä voisi valmistaa.
Piikitä hunajaa suoneen niin lähtee pahimmat sokerin vieroitusoireet.