A-talk: mukana Maria Lindén ja Markku Ruotsila
Oikeistoaktivisti Charlie Kirk murhattiin ja koomikko Jimmy Kimmel hyllytettiin. Mihin suuntaan presidentti Donald Trumpin Yhdysvallat on menossa ja kuka suunnan päättää?
Ruotsilan mukanaolo tuo oman säväyksensä keskusteluun.
Kommentit (210)
Vasemmistolle demokratia merkitsee vähemmistön valtaa silloin, kun ne ovat vähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Toi Ruotsila ei kyllä edes teeskentele olevansa mitenkään objektiivinen.
Mistäpä löydät objektiivisen tutkijan? Lähi-itäasiassa Juusola ja Stewart eivät ainakaan ole esimerkkejä sellaisista.
Ruotsila on ihan mukavaa vaihtelua asiantuntijoiden joukossa. Hänen trumpilaisuutensa on kyllä viimeaikoina lähtenyt turhan pahasti laukalle, ennen oli asiallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Benita?
Ja hänen shaalinsa. Vai onko se poncho?
Vierailija kirjoitti:
Outo tuo Ruotsila kun äijä näyttää siltä kuin olisi hajoamaisillaan hetkenä millä hyvänsä. Jotenkin äärettömän epävarman oloinen henkilö, ja sitten vielä ihailee säälittävän kritiikittömästi Trumpin kaltaista heikkojen vihaajaa.
Tämä on kyllä aina hauska, kun Ruotsilaa väitetään Trumpin ihailijaksi. Jos hänen juttuja kuuntelee yhtään tarkemmin, niin tietää, ettei näin ole. Itse olen käynyt ihan livenäkin katsomassa Ruotsilan puheita ja pidän tuosta nöyrästä tyylistä. Jotkut tutkijat haluaa olla esiintyjiä ja käyvät kaiken maailman puhekoulutuksia. Niitäkin puheita on tullut nähtyä ja aika rasittavaa teeskentelyä ne on yleensä ollu. Itse arvostan aitoutta ja sitä, että ollaan oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti suomesta tulee nopealla aikataululla muslimivaltio ja markun kaltaiset miehet jäävät varjoon.
Valkoiset heteromiehet ovat uhka kaikkialla.
Sittenpä loppuu nämäkin pähkäilyt. Muutamam viisas mies puhuu keskenään mitä on puhuttavaa ja muut tottelee.
Ruotsila ei meinaa pysyä nahoissaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Aika rauhallinen A-studiokeskustelu vaihteeksi. Toki nämä ovatkin tutkijoita eivätkä poliitikkoja. Ruotsila vain vaikuttaa tosi hermostuneelta.
Hän oli hermostunut koska valmistautui sylkemään ulos paskakuormallisen äärioikeistovalheita.
Ei pysty Ruotsila tunnustamaan tosiasioita.
Marian puheet on niin vassu- standardia että.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsila ei meinaa pysyä nahoissaan. 😂
Ei meinannut Charly Salonius-Pasternakikaan viimeksi.
Linden ja Väntänen paasaa ja Ruotsila ilmeilee ja pyörittelee silmiään. Tuo partasuu on joutunut ihan sivuraiteelle.
Ei ole kuulemma kenenkään sananvapautta uhattu eikä FCC:n puheenjohtaja uhkaillut ketään. Mutta Obama! Obama uhkasi! 😂 Perus magapaskaa, aivan kuin trumpin itsensä suusta.
Persu ei saa puhua väestön vaihtumisesta, mutta vassari saa hölistä project 2025 salaliittoteoriaa.
Höh. Ohjelma-aika loppui nyt ihan kesken. Mielenkiintoisin tv-keskustelu aikoihin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitkätukkahemmo keinuttaa itseään pyörivässä tuolissa. Ei ole eka kerta, jokunen päivä sitten sama juttu.
Tuo on kyllä jotenkin häiritsevää. Ei ehkä kannattaisi valita studioon pyöriviä tuoleja.
On kyllä koomisen näköistä - tod. näk. hänen tapansa, ei edes huomaa itse.
Nähtävästi pyörivä tuoli on edellytys sille, että tyyppi suostuu tulemaan studioon. Helistin ei sentään mennyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuulemma kenenkään sananvapautta uhattu eikä FCC:n puheenjohtaja uhkaillut ketään. Mutta Obama! Obama uhkasi! 😂 Perus magapaskaa, aivan kuin trumpin itsensä suusta.
No, kyllähän se Kimmel hyllytettiin. Otettiin sitten takaisin, kun asiasta nousi kohu.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, nyt alkoi Ruotsila jauhaa kunnon maga-propagandaa. Se siitä rauhallisuudesta.
Katselin tämän yksinpuhelun ja tuli siitä lähinnä mieleen tämä raamatun kohta, joka kertoo sen, mitä konservatiivikristillisyys on.
Luuk. 18:10,14
"Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani. Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niin kuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niin kuin tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.' Mutta publikaani seisoi taaempana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Ymmärtääkseni aika pragmaattisesti.