Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää elää porsaiden kanssa

Vierailija
25.09.2025 |

Lapset vielä jotenkin ymmärrän, ovat vielä alle kouluikäisiä, mutta mies elää kuin sika. Olen ilmeisesti ainoa, joka meillä siivoaa, pesee pyykkiä tai laittaa ruokaa. Mies tekee näitä asioita jos erikseen pyydän, pitää pyytää useamman kerran. Lapset jättävät tavarat minne huvittaa. Olen yrittänyt olla tekemättä mitään, mutta miestä ei ala sotku missään vaiheessa häiritsemään ja sitten saan itse siivota hallitsemattoman kaaoksen. Meillä ei ole mitenkään erityisen siistiä, mutta jos päivittäin ei hoida edes jotain (esim tiskikoneen tyhjennys ja täyttö, 5 min järjestely), koko koti ajautuu kaatopaikaksi. Mitään ruoka-aikoja ei myöskään huvita noudattaa. Jos yleensä syödään vaikka puoli kuudelta, voi olla ettei mies ole kahdeksalta edes aloittanut ruuanlaittoa. Kahdeksalta lapset ovat meillä yleensä jo ainakin melkein valmiita nukkumaan. Olen kuulemma liian nipo varsinkin nukkumaanmenoajoista. Minun mielestä päiväkoti-ikäisten pitää mennä ajoissa nukkumaan. 

Minua siis ärsyttää, että mies menee jatkuvasti siitä, mistä aita on matalin ja suoraan olettaa, että huolehdin hänenkin sotkuistaan. Miestä ärsyttää, koska huomautan tästä. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä