10-vuotiaalle tytölleni oli soittanut "pizzalähetti"
...joka oli pyytänyt tytöltä osoitetietoja. Onkohan tämä "pizzalähetti" saanut tyttöni numeron jostain?
Tyttö sanoi, ettei antanut tietoja, mutta ihmettelen, onko kyseessä joku groomaajaa jostain netistä..
Onko muita, joiden lapsille olis "pizzalähetit" soitelleet ja pyytäneet osoitetietoja?
Kommentit (115)
Kymmenvuotias, joka vastaa tuntemattomasta numerosta tulevaan puheluun. Varsin epäuskottavaa. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo saanut tytöltä numerotiedon ja selvittänyt, mikä numero oli kyseessä?
Numeronhan voi estää. Tai sitten tosiaankin järjestät valetapaamisen.
Onko tosiaan mun homma mennä tapaamaan jotakin hullua kasvotusten?
Ap
Ei, vaan ilmoitat poliisille ja poliisi menee.
No ei todella mene. Mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Eikö silloinkaan jos "pizzalähetti" sopii panotreffit lapsen kanssa ja paikalla onkin poliisi? Pitääkö rikoksen aina tapahtua ensin, jos se on poliisin estettävissä? Tuollaisessa tapauksessa rikoksen tunnusmerkit jo täyttyvät.
Tuohon tarvitaan jo muutakin kuin yksi puhelu. Tässä aloittaja on ilmottelemassa poliisille vaikka mitään ei ole tapahtunut. Ei ole ihme että poliisit hukkuvat näihin rikosilmoituksiin kun ihmisillä ei ole ymmärrystä missä tilanteessa niitä tulee tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitatte tietysti pizzeriaan ja kysytte, miten tämä on mahdollista. Ja estätte numeron.
Soitti tuntemattomasta numerosta.
Kuka hullu vastaa tuntemattomiin?
Ap:n mielikuvitustytär
On ihan oikea tytär.
En tiedä, miksi oli vastannut tuntemattomaan numeroon. Ehkä luuli, että joku kaveri pilailee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jahas, vihervasemmiston ja demarien suojelema saalistaja suunnittelee taas lapsen raizkausta.
Persunen kirjoittelee pedofiilisatuja muna märkänä. Luitko tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo saanut tytöltä numerotiedon ja selvittänyt, mikä numero oli kyseessä?
Numeronhan voi estää. Tai sitten tosiaankin järjestät valetapaamisen.
Onko tosiaan mun homma mennä tapaamaan jotakin hullua kasvotusten?
Ap
Ei, vaan ilmoitat poliisille ja poliisi menee.
No ei todella mene. Mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Eikö silloinkaan jos "pizzalähetti" sopii panotreffit lapsen kanssa ja paikalla onkin poliisi? Pitääkö rikoksen aina tapahtua ensin, jos se on poliisin estettävissä? Tuollaisessa tapauksessa rikoksen tunnusmerkit jo täyttyvät.
&nb
En mä ole ollut suinpäin ilmoittamassa poliisille, vaan kysyin vauvapalstalla, että mitä muut vanhemmat tekisivät samassa tilanteessa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitatte tietysti pizzeriaan ja kysytte, miten tämä on mahdollista. Ja estätte numeron.
10-vuotias vastaa tuntemattomaan numeroon? Eihän tuon ikäiset halua vastata tutuillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko pitsassa ananasta?
Tukka oli ananasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu vastaa tuntemattomiin?
On ihan oikea tytär.
En tiedä, miksi oli vastannut tuntemattomaan numeroon. Ehkä luuli, että joku kaveri pilailee.
Ap
Ja sinä kuvittelet, ettei kukaan voi soittaa väärään numeroon? Jopa olet elänyt suojattua elämää, varmaan ilman puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämäkin taitaa olla. Vakava aihe kuitenkin.
Ei ole provo valitettavasti...
Ap
Sitähän juuri provoilija sanoisi
Mun tyttärelle tuli tekstari, jossa kutsuttiin se raviradan hallituksen kokoukseen. OIkein tähdennettiin, miten tärkeää läsnäolo on.
Se vain, että tytär oli 12 vee eikä kuulunut minkän raviradan hallitukseen.
Itsehän sain neuvolakutsun Raaheen. Asun Uudellamaalla eikä mulla ole kutsussa mainittua vauvaa.
ÄLÄ HYSTERISOI, RASISTINEN PASKA-AP
Hei, tyttäresi on luultavasti joutunut kavereiden pilan kohteeksi. sovelluksella tilaavat näitä pilapuheluita muille. mm.tälläisia on että teidän koira on haukkunut koko päivän, asunnostanne kuuluu seksin ääniä,voitteko olla hiljempaa jne. ikäviä ovat tietysti. siksi saavat myös numeron kun ovat kaveri piiristä, tai samalta luokalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, vihervasemmiston ja demarien suojelema saalistaja suunnittelee taas lapsen raizkausta.
Persunen kirjoittelee pedofiilisatuja muna märkänä. Luitko tämän?
Vihervassarit ja demarit ovat tunnettuja pedofiliastaan, kuten nämäkin linkit sen todistavat.
Aloitus siitä että pizzakuski soitti väärään numeroon? Pienet on murheet ihmisillä. Jos tämä on provo niin typerin jonka olen nähnyt. Jos tosissaan tehty niin toivon ettet koskaan kohtaa todellisia ongelmia elämässäsi.
Onko tyttäresi somessa kuinka näkyvillä, tarkoitan, että onhan joku hörhö voinut alkaa stalkata tytärtäsi ja keksii 'pizzakuskin' ominaisudessa kalastelemaan tarkempia tietoja kuten nyt osoitetta? Suhtautuisin vakavasti asiaan ja ihmettelen miten jotkut voi väitää tämän olevan 'väärään numeroon soitto', kun pizzakuski saa tietysti tilauksen yhteydessä sen osoitteen. Niin onhan tämä nyt ihan feikki kuski ja veisin asian poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10-vuotias vastaa tuntemattomaan numeroon? Eihän tuon ikäiset halua vastata tutuillekaan.
Sano sitä. :D
Ensin ei meinaa saada itse millään kiinni (akku loppu) ja sitten kun saa niin joku mies on ehtinyt ensin. 😅
On kyllä sanottu, että tuntemattomaan numeroon ei saa vastata, mutta oli vastannut silti.
Ap
Mulle soitettiin tänään kahdesti saksasta. En vastannut ja estin numeron. Se on joku kalastelurobotti kuitenkin.
Pitsalähetit soittelee ruokien mukaan laitetun printatun lapun perusteella. Naputtelevat numeron käsin luuriinsa. Virheitä sattuu. Ja kai se siksi kysyi osoitettakin, että siinä lapussa oli puutteellinen osoite. Tuskin oli teidän talon edessä.
Mulle soiteltiin toistuvasti kotinumeroon ja tiedusteltiin traktorin/kuorma-auton jne varaosia. Numero oli muuten sama kuin mun mutta pari lukua vaihtaneet paikkaa keskenään.