Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit, jos työkaverisi huutaa sinulle?

Vierailija
25.09.2025 |

Ja kyseessä siis aivan yllättävä tilanne ja tulee sinulle ihan puskista?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  huutanut. Olin itseni esimies

Vierailija
22/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kukaan huutanut. Mutta jos näin kävisi, todennäköisesti vain tuijottaisin ja sitten kävelisin pois.

Jos huutaja olisi työkaveri, niin ilmoittaisin tapahtumasta esimiehelle. Ei ole asiallista huutaa vaikka tilanne olisi mikä.

Jos huutaja olisi pomo itse, niin irtisanoituisin. 

Mitään huutamista en ala kuuntelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn onko sulla vakuutus kunnossa.

Vierailija
24/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huudan takaisin suurinpiirtein näin: "minulla ei ole kuulovauriota, minulle ei tarvitse huutaa!"

Eikös tuon voisi sanoa huutamatta. 

Vierailija
25/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huudan takaisin suurinpiirtein näin: "minulla ei ole kuulovauriota, minulle ei tarvitse huutaa!"

toki voisi, mutta karjuja tajuaa karjumisensa vaikutuksen vasta sitten, kun hänelle karjuu takaisin

Vierailija
26/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo merkkaa tämän henkilön minulle pysyvästi. On tapahtunut ja olen ottanut tähän ihmiseen etäisyyttä, ihan itsesuojelusyistä. Lapsuudessani tuli tätä koettua ihan tarpeeksi, enää en aio sietää. 

Ylipäätään minusta on tullut kivikasvo, onneksi työpaikallani on valtavasti kivoja rentoja tyyppejä joista olen kiitollinen. Ja ymmärrän senkin että kaikki eivät voi olla onnekkaita ja työkin voi stressata vaikka miten. Silti viime kädessä kyse on luonteesta. Aikuisia ei komennella eikä näille sähistä. Menettää kasvonsa kyllä sillä sekunnilla.

Vierailija
27/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toki voisi, mutta karjuja tajuaa karjumisensa vaikutuksen vasta sitten, kun hänelle karjuu takaisin

Enpä usko, innostuu vaan kun sinäkin huudat. Pitää kulkea omaa tietä, eikä antaa muiden houkutella tyhmyyksiin. 

Vierailija
28/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä alentuisi samalle tasolle. Sehän antaa signaalin että he saavat muut menettämään malttinsa. Miksi antaisin tälläisen palkinnon?

Vierailija
29/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lotaisen turpaan 

Vierailija
30/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaisin varmaan nauramaan.

Vierailija
31/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hermostun ja huudan takaisin. Toisinaan onnistun säilyttämään malttini ja olemaan noteeraamatta mölinää, varsinkin jos se on täysin turhanpäiväistä

Vierailija
32/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin saman kuin aikoinan vaimolleni, eli sanoisin korostetun hiljaisella ja rauhallisella äänellä: "Nyt riitti. Lopetat nyt." Ja jos ei tajua hiljentyä, niin sitten toimisin sen mukaan. Esimerkki: En ole enää tuon huutajanaisen kanssa naimisissa.

Vierailija
33/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan tilanetta, luultavasti rauhallisuus ja matala ääneni on syynä siihen.

Vierailija
34/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se huutaja Aune tai Ulla?

Sosiaaliala?

Vierailija
35/35 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, innostuu vaan kun sinäkin huudat. Pitää kulkea omaa tietä, eikä antaa muiden houkutella tyhmyyksiin. 

Töissäni eräs miesselittävä rassukka hiljeni juuri tuolla tavalla. Lopetti minulle huutamisen. Myöhemmin lopetti myös miesselittämisen, kun aloin selittämään hänelle vastavuoroisesti mikä kaikki hänen väitteissään oli väärin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi