Pitäisikö huomenna jo mennä töihin... vai ei?
Kuumetta lauantaina, sunnuntaina ja maanantaina. Nyt tällä hetkellä ei ole. Kurkku on kipeä (jonkin verran), päätä särkee ja uuvuttaa. Hikoiluttaa vähän. Töissä olen päiväkodissa. Pitäisikö mennä töihin huomenna, jos kuume ei enää tänään nouse? Yleensä olen mennyt heti kuumeettomana päivänä, nyt mietin mennäkö vai ei, koska ryhmässä on paljon pieniä lapsia ja eräs heistä on erityisen infektioherkkä.
Kommentit (6)
mutta itse olen lentsun jälkeen pari päivää ihan sekaisin. En menisi töihin, jos päiväkodissa tai muussa hoitoalan tehtävissä olisin.
oman lapseni hoitajat tulisivat töihin vielä vähän kipeinä. Kyllä se tauti vielä silloinkin tarttuu. Ja menee nopeammin ohi, kun parantaa kerralla kunnolla.
olet vielä huomisen kotona jost tunnet itsesi tuonkin
verran sairaaksi.
Kuule: laita kone liinni ja mene ulos kävelylle!
Hei hei!!!! :D
parempi, jos lapseni hoitajat eivät olisi töissä puolikuntoisina. Siitä se sairastelukierre helposti alkaa, kun ei koskaan parane kunnolla.
Oloni puolesta tuntuu, että voisin olla kotona vielä huomisen (niskatkin ihan jumissa ja päätä särkee) mutta moraalisesti tuntuu, että huomenna pitäisi mennä, jos kuume ei enää tänään nouse. Mielipiteitänne kaipaan..