Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette päässeet yli hirveästä kateudesta?

Vierailija
11.04.2007 |

Se on syövyttävin ja hirvittävin tunne maailmassa. Haluaisin niin päästä siitä eroon. Tuhoan vain oman elämäni. Mikään terapia ei auta...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA on tässä maailmassa joku, joka on sinua kauniimpi mutta myös rumempi, sinua rikkaampi mutta myös köyhempi. Muista tämä! Mua auttanut ainakin.

Vierailija
2/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mukaan se on avain onneen... Ei ole auttanut. Ajatukseni kulkevat samaa, tuttua polkua. Miten sen polun suuntaa saisi muutettua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet olevasi esim. kaveripiirisi köyhin, lihavin tai mitä ikinä, hanki vaikka joku harrastus, jossa sinä olet se vähiten köyhä, lihava jne. Se saattaa lieventää kateutta niissä muissakin piireissä liikkuessasi. Mistä/kenelle olet kade?

Vierailija
4/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulta pois, jos joku menestyy, on kauniimpi tms.

Vierailija
5/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi minun pitäisi olla kauniimpi, parempi tai rikkaampi kuin muiden. Vanhempani opettivat, että tärkeintä on se miten kohtelee muita ihmisiä. Meillä oli usein keskusteluja kotona, joissa isä ja äiti halusivat kertoa meille lapsille, että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.

Mieti AP, että sinäkin olet ihan yhtä hyvä ja hieno kuin kaikki muutkin!

Vierailija
6/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että hän kärsii asiasta.

Hän vertaa jatkuvasti omaa kotiaan muiden tapaamiensa kotiin, sisustusta ja asunnon siisteyttä ja puhtautta. Samalla hän on itse lähes sairaalloisen tarkka oman asuntosa siisteydestä, jotta vain muut ihmiset eivät näkisi sotkua tai likaa hänen asunnossaan.

On kova sisustusihminen, mutta karannut homma vähän käsistä.

Luulisin, että tuttavallani kateus ja jatkuva vertailu johtuu huonosta omanarvon tunnosta, tietystä perfektion halusta omassa elämässä (elämän hallinnantunteesta mm.) ja kunnianhimosta, siitä että haluaa olla paras niissä asioissa jotka itselle kokee tärkäksi kuten kaunis koti, ja siisti asunto. Sääli että hän on joutunut näiden asioiden vangiksi.

Vierailija
7/12 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan koskaan pääse asiasta yli.

AP

Vierailija
8/12 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En varmaan koskaan pääse asiasta yli.

AP

Tuon jo ymmärrän, ei siitä eroon pääse - muuten kuin saamalla lopulta lapsen (kokemusta on..). Tsemppiä ja hyvää kevättä!

Vierailija
9/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette yrittäneet?

Mulla tuska alkoi helpottamaan, kun lopetin oikeasti yrittämästä ja keskityin muihin asioihin hyväksymällä sen, että en saa lasta, n. 7 vuoden yrityksen jälkeen.

Olisiko luovutetut sukusolut vaihtoehto taikka adoptio? Ei se lapsen biologia ole tyhjässä sylissä kuitenkaan niin tärkeää.

Vierailija
10/12 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nim. on raskasta elää vuosikausia, kun olet minulle katellinen opiskelupaikasta, työpaikasta, lapsesta, omakotitalosta, autosta, parisuhteesta....

Vierailija
11/12 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä 34 vuotta enää töitä... Tulen hulluksi pelkästä ajatuksesta. TAkana vasta 9 vuotta ja edessä hemmetin monta ja pitkää samanmoista. Ei jaksa.

Vierailija
12/12 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi esimerkiksi sairaalaan. Ei tarvitse kauan katsella niitä ihmisiä kun ymmärtää, että itse asiassa oma elämä onkin aika onnekasta vaikka siinä puutteita onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme