Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden vanhemmat ei osoita mitään kiinnostusta?

Vierailija
24.09.2025 |

Kyllähän se sattuu, näin aikuisenakin, ettei omia vanhempia kiinnosta minun kuulumiset yhtään. Lapsena sama meno, ruuan ja vaatteet toki saimme. Sattuu kun näkee miten hyviä suhteita muilla saattaa olla vanhempiinsa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se joka kerta kirpaisee, kun näkee aikuisia lapsia äitinsä kanssa viihtymässä. Olin ulkopuolinen koko lapsuuteni. Ylimääräinen uudessa perheessään. Hankala suhde uuteen mieheensä varmasti oli raskasta kun halusi elää keskiluokkaista perheidylliä ja minä muistutin menneestä. 

Olen hyväksynyt sen, että meidän välit eivät parane. Mutta kyllä se välillä surettaa. 

Vierailija
2/3 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa, että nuori aikuinen lapsi on välinpitämätön, kun olen kiinnostunut hänestä ja hänen kuulumisistaan. Suren ja sattuu hänen töykeytensä. En enää tiedä, mitä voin kysyä tai mistä puhua. Ehkä hän ei halua kertoa ja jakaa asioita. Yritän kuitenkin osoittaa välittämistä. Ehkä hän huomioi sen hiljaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vanhempana aikansa ollut kiinnostunut, mutta ei ole saanut vastausta yhteydenottoihin niin ei jaksa enää yrittää. Välitän ja rakastan kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän