Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Utelias naapuri

Vierailija
24.09.2025 |

Riesaksi tullut tällainen. Uteli ensitapaamisella kaikennäköistä mitä en kerro puoli tutuille. Nyt haluaisi juoda yhdessä kahvit. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän itse aina kiireistä. Ei tarvitse sen kummemmin jutella

Vierailija
2/49 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea se oikein uteli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu. Ei muuta.

Vierailija
4/49 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseli heti ensimmäisenä missä käyn töissä. Kun kerroin ei sekään riittänyt. Millaisia työtehtäviä ym. Ei siinä saa kysyä, mutta oli hieman outo avaus. Oli pakko jo vaihtaa puheenaihetta kun ei kiinnosta vapaa-ajalla jauhaa töistä 

Vierailija
5/49 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri oli jutellut mun kanssa kerran ja tämän jälkeen pisti kaveripyynnön. . . ?

Vierailija
6/49 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joka tapauksessa ensikohtaamisesta alkaen tuli vain todella oudot vibat. 

Vierailija
7/49 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä tuo uteliaiden kysely ja itsestään ei kerro mitään ? Kyselee vaan 😳? 

Vierailija
8/49 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun diagnoosit on?  

Vierailija
9/49 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa 

Vierailija
10/49 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ihan mitä sattuu ihan mistä aiheesta sattuu, tyyliin

"Missäs olet töissä?"

"Luulen että se on keltainen, mutta lääkäri sanoi että pitäisi kuunnella enemmän Wagneria."

Tehoaa.

Vierailija
11/49 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnostaa mitä naapuri tekee työkseen 

Vierailija
12/49 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai karsee. 

Vierailija
13/49 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syytä en edes tervehdi naapureita. Se on kuin kosinta ja sen jälkeen niistä ei pääse eroon.

Vierailija
14/49 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Se pahin sitten tapahtui meillekin eli rivitalo ja utelias naapuri. Ovat asuneet tuossa vasta pari kuukautta enkä enää yhtään pysty olemaan rennosti ulkona. Heti kun huomaavat meidän olevan pihalla tulevat aidalle nojailemaan ja juttelemaan. En tiedä miten saisin sanottua etten halua olla tekemisissä ilman että he vetävät herneen nenään. Yhtään kun ei voi tietää miten reagoivat jos pahoittavat mielensä...

Jos täällä nyt lukee näitä joku joka itse tykkäisi jutella naapureiden kanssa niin tunnustelkaa tilannetta haluaako se naapuri jutella vai ei älkääkä tuppautuko itse kokoajan se on todella ärsyttävää!

Vierailija
15/49 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri oli jutellut mun kanssa kerran ja tämän jälkeen pisti kaveripyynnön. . . ?

Hyväksyitkö? Jos et ymmärsikö jättää rauhaan?

Vierailija
16/49 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma! Se pahin sitten tapahtui meillekin eli rivitalo ja utelias naapuri. Ovat asuneet tuossa vasta pari kuukautta enkä enää yhtään pysty olemaan rennosti ulkona. Heti kun huomaavat meidän olevan pihalla tulevat aidalle nojailemaan ja juttelemaan. En tiedä miten saisin sanottua etten halua olla tekemisissä ilman että he vetävät herneen nenään. Yhtään kun ei voi tietää miten reagoivat jos pahoittavat mielensä...

Jos täällä nyt lukee näitä joku joka itse tykkäisi jutella naapureiden kanssa niin tunnustelkaa tilannetta haluaako se naapuri jutella vai ei älkääkä tuppautuko itse kokoajan se on todella ärsyttävää!

Et ole vastuussa heidän tunteistaan. 

Vierailija
17/49 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oot töissä?

Moskovan tietotoimistossa

Vierailija
18/49 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syytä en edes tervehdi naapureita. Se on kuin kosinta ja sen jälkeen niistä ei pääse eroon.

Olen huomannut myös että joillekin perus kohteliaisuus tarkoittaa suorastaan kutsua kylään! Parempi pitää suu kiinni ja katsoa muualle ihan sama mitä siitä ajattelevat.

Vierailija
19/49 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua häiritse, kyselkööt mitä haluaa, mä vastaan mitä haluan.

Vierailija
20/49 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseli heti ensimmäisenä missä käyn töissä. Kun kerroin ei sekään riittänyt. Millaisia työtehtäviä ym. Ei siinä saa kysyä, mutta oli hieman outo avaus. Oli pakko jo vaihtaa puheenaihetta kun ei kiinnosta vapaa-ajalla jauhaa töistä 

Tyypillinen suomalainen työ-uskovainen. Ihminen määritellään työn kautta, ja ihmisarvo ja kaikki muukin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi