Miksi moni suomalainen mies kuvittelee olevansa hyvä sängyssä ?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Moni mies leuhkii ja puhuu rasvaisia mutta kun sitten päädytään jostain syystä ravintolaillan jälkeen sekstailemaan, niin housuista paljastuu katkarapu ja osaamaton Sankari jolla ei oikeestaan seiso kuin järki, nämä on niitä kerrasta selviä tapauksia, pelkäävät pillua ja haluavat vain hiplata pimeässä, siksi jätän aina sukkahousut jalkaan, saavat silittää mirriäni sukkahousujen päältä, se riittää heille kuolan valumiseksi.
Lol. Sukkahousujen päältä. On sulle kyllä osunut melko paskoja panoja. Sori siitä.
Ei siitä ole kauaakaan kun täällä oli pitkä ketju naisten feikkaamisesta.
Korrelaatio, anyone?
Koska naiset on niin tyhmiä, että näytettelevät orgasmejaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska suuri osa miehistä ei kestä kritiikkiä, neuvomista tai naisen halujen kuunteluja. Aivan turha yrittää mistään noista kertoa, kun tulee suoraan joko turpaan tai haukutaan pystyyn. Kyllä minä tiedän miten nainen tyydytetään ja koko ajan kysellään, että joko sä tuut, tuu jo ku mä tuun aah. Jep, aah, menihän siinä ainakin kaksi minuuttia.
N40
No ompas sulle osunut huonoja miehiä 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen deitti on sanonut olevansa hyvä (en oo itse kysynyt 🙈) ja vaikkei vielä loppuun asti olla menty niin hitsit kun siinä on sanojensa mittainen mies ollut tähän asti, huh. :D Niin varmat ja sulavaliikkeiset otteet. N
Saanko olla utelias mitä ootte tehneet kun ette vielä loppuun asti menneet?
No mies on pannut minuutin ja sit ruiskassu soosit reisille
Minuutti riittää seksiä. Sitten voikin korkata ja nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Naisten rooli leikki,leikkivät kuollutta sängyssä!
1-2 minuutissa ei ehdi huomata, milloin lemmenleikki alkaa ja loppuu.
Alituinen säälintunne js nolous toisen puolesta.
Aina saa hävetä toisen puolests. Jännityää koko touhus.
Joskus naurattaa
Jännittyy koko kroppa. Seisooko. Saako sisään. Juu vai ei. Mies ei sano mitään. Ei suutele. Ei katsekonraktia. Ei ole kiihkoa. Pelkkä kylmä jännittynyt spennausvartalo ja kikuli yrittää v.ttuun. Pari kertaa sisää-ulos. Sori multa tulee. Ja joka hlvtn saat..an kerta.
Tää on aivan p.sKaa.
Hyvä Naiset!
Sanotaan tämä suoraan päin näköö näille surkeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen deitti on sanonut olevansa hyvä (en oo itse kysynyt 🙈) ja vaikkei vielä loppuun asti olla menty niin hitsit kun siinä on sanojensa mittainen mies ollut tähän asti, huh. :D Niin varmat ja sulavaliikkeiset otteet. N
Saanko olla utelias mitä ootte tehneet kun ette vielä loppuun asti menneet?
Hm... no ihan vaan lähekkäin oloa, suutelua ja seksin "leikkimistä" vaatteet päällä. Silleen vähän ujosti ja söpösti 🙈 Tai hän ei oo ujo, mä olen :D
Vierailija kirjoitti:
Moni mies leuhkii ja puhuu rasvaisia mutta kun sitten päädytään jostain syystä ravintolaillan jälkeen sekstailemaan, niin housuista paljastuu katkarapu ja osaamaton Sankari jolla ei oikeestaan seiso kuin järki, nämä on niitä kerrasta selviä tapauksia, pelkäävät pillua ja haluavat vain hiplata pimeässä, siksi jätän aina sukkahousut jalkaan, saavat silittää mirriäni sukkahousujen päältä, se riittää heille kuolan valumiseksi.
Muistan kun eräskin kiihottui minusta vaatteet päällä. Itse asuassa oli ihan kiihottavin ja paras kertamme. Sanoi että seisoo niin että sattuu. Seuraavalka kerralla oääsi spermat läpi housujen mun vaatteilke. Mulla oli vaatteet päällä. Että semmonen sankari rakastaja - busaahh.
On se vaan mukavaa, kun ei tarvitse luulla kun tietää.
Vierailija kirjoitti:
Romut torveen ja nukkumaan.
1-2 MIN
On sun homma saada nainen haluamaan sua.
UROS VIKITTELEE NAARASTA. NIIN MENEE ELÄIMILLÄKIN.
EX OLI AIVAN OUTO. EI LÄHESTYNYT. TOISEN KERRAN TYÖNSI MUNAN PUHUMATTA SUUHUNI. ITSE EN SAANUT MITÄÄN. TOISEN KERRAN KUSILEIKKIÄ. ITSE EN SAANUT MITÄÄN. 1589 KERTAA PENETRAATIO. EN SAANUT NIISTÄ JUURIKAAN USEIN MITÄÄN:
0 - 2 min/kerta.
Taas feministit itkevät miehistä vaikka naiset ovat aivan samalla tasolla. Luulevat olevansa hyviä kun makaavat paikallaan eikä osaa ottaa edes suihin tai miettiä toisen haluja. Onneksi nykyinen sentään ottaa loppuun asti suihin.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä naiset, jotka makaavat jalat levällään kuin kuolleet lahnat?
Ja ovat innolla mukana selaillen puhelinta.
Kuinka monen miehen luulevat kestävän tämän totuuden? Eihän sillä seiso sitäkään vähää jos menee sanomaan, että ei tuntunut missään. Ja mitenkä sitä aikaa saa pidennettyä, jos miehellä tulee tyyliin jo käsille. Jos alkaajotain neuvomaan, niin vastaukseksi saa 100 varmasti, että kaikki muut on kyllä saanut ja susta on vika. Parempi kun on hiljaa..
Muistan kun eräskin kiihottui minusta vaatteet päällä. Itse asiassa oli ihan kiihottavin ja paras, pitkäkestoinen intiimi kertamme. Sanoi että seisoo niin että sattuu. Seuraavalla kerralla pääsi spermat läpi housujen mun vaatteille ja täysin koskematta intiimialueelle. Hyvä esimerkki siitä, että on eroottinen jännite virittynyt AJAN KANSSA nautiskellen. Mulla oli vaatteet päällä.
Että semmonen sankari rakastaja sitte.
Aikanaan mainitsemansa samanaikainen räjähdys (miten edes kehtas) loisti poissaolollaan kaiken sen ajan. Sääliksi käy.
Naisten rooli leikki,leikkivät kuollutta sängyssä!
1-2 minuutissa ei ehdi huomata, milloin lemmenleikki alkaa ja loppuu.
Alituinen säälintunne js nolous toisen puolesta.
Aina saa hävetä toisen puolests. Jännityää koko touhus.
Joskus naurattaa
Jännittyy koko kroppa. Seisooko. Saako sisään. Juu vai ei. Mies ei sano mitään. Ei suutele. Ei katsekonraktia. Ei ole kiihkoa. Pelkkä kylmä jännittynyt spennausvartalo ja kikuli yrittää v.ttuun. Pari kertaa sisää-ulos. Sori multa tulee. Ja joka hlvtn saat..an kerta.
Hyvä Naiset!
Aletaan sanoo jatkossa tämä suoraan päin näköö näille surkeille.
Tämäkin ketju taas ilmi sen asian, että naiset eivät saa suutaan auki, kun kyseessä on seksi. Muuten kyllä juttu lentää ja puhutaan ihan mistä vaan.
Olen nopea laukeamaan jos en ole päässyt panemaan kuukauteen tai kahteen. Olen sanonut tämän vaimolle. Ei auta. Seksin määrä ei lisäänny, eikä toinen kierros ole kiinnostava vaikka siihen kykenisin.
Vaimo saa kyllä orgasmeja seksikerroilla, normaalisiti useita, mutta paneminen on tuollaista minuuttipuuhaa.
Hyvä karvapertti. Lolollollool