Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei näe vaivaa ja ole romanttinen heti ensitreffeistä lähtien, ei tule olemaan sitä parisuhteessa/avioliitossa

Vierailija
24.09.2025 |

Tämä on ikävä totuus. Ensitreffit on ikään kuin elokuvatraileri tulevasta. 

Jos mies ei panosta niin turha odottaa mitään suhteessakaan. Ja kyllä: kahvi- tai kävelytreffit on todellakin LOW EFFORT!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä teeskennellyllä romantiikalla pitkälle pötki. Parisuhteessa 53vuotta.

Vierailija
82/85 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mies on se joka lähtökohtaisesti tarjoaa, ellei ole kyseessä ns. poikatyttö ja tyttöpoika

Voin kertoa omista kokemuksistani:

Olen käynyt neljän vuoden aikana treffeillä 55 eri miehen kanssa. Suurin osa ensitreffeistä oli ravintolassa illallisella, muutama lounas, kolme brunssia ja muutama kahvittelu kahvilassa. 

Näistä kaikista miehistä ehkä n. 10-12 halusi tarjota minulle ensitreffeillä. Eli n. 20%. Itse tarjosin kolmelle miehelle ensitreffeillä (eli mies suostui siihen, että minä tarjoan hänelle). Eli sanoisin, että siis harva mies haluaa tarjota naiselle ensitreffeillä. Toki noista kaikista miehistä ehkä n. Max puolet edes halusi tavata uudelleen ensitreffien jälkeen, joten ehkä he tarjoavat vain niille naisille, joista ovat kiinnostuneita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostin kerran treffeihin kuunnolla. Oli, ruokaajonka tein, kukkia ja kynttilä ja romanttinen tunnelma ja nainen tuijotti kännykkäänsä tunnin.

Vierailija
84/85 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se "traileri" toisinkin päin. Jos käytännössä vieras ihminen vaatii jos jonkinlaista sirkustemppua, niin mitä mahtaa aviossa tarjolla? 

Ja mitenkäs nainen näyttää sen vaivannäön yms? Vai pitäisikö miehen vain elää uskossa, että ei se varmaan ole mikään pyrkyri tms, vaikka nyt vahvasti siltä näyttääkin? 

Sinun pitäisi ensin olla jollain tavalla varakas, että tarvii huolehtia pyrkyreistä ;) Sori nyt vaan mutta kosiskeluvaiheeseen kuuluu "sirkustemput", on aina kuulunut ja tulee aina kuulumaan

"Mies on mies ja nainen on nainen", sekin on kuulemma ihan mielipiteestä kiinni, niin eiköhän tuollaisetkin ummehtuneet perinteet jouda jo roskakoriin. 

Jaa. Suomessa siis hyvät tavat ja huomaavainen käytös ovatkin nyt "ummehtuneita perinteitä"?

No, voihan sen sairaalloisen pihiytensä noinkin oikeuttaa...

Mistä lähtien tuollaisten lahjusten vaatiminen on ollut hyvää käytöstä? Enkä mä uskoakseni ottanut millään muotoa kantaa käytökseen, ei sitä tarvitse käyttää penniäkään ollakseen huomaavainen, kiltti jne. 

Ja nyt kun otit puheeksi, niin onko naisetkin "sairaalloisen pihejä", kun eivät halua ostella likimain tuntemattomille ravintolaruokaa? 

Vierailija
85/85 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tulista, kiihkeää seksiä ja jos sitä ei alkuun tipu, ei tipu muutenkaan. Eka ukkoni alkoi heti alkuun pihtaamaan, odotin ja yritin muuttua haluttavammaksi, mutta eipä se siitä kymmenen vuoden kituuttelun jälkeen muuttunut. Tilannetta ei parantanut mitkään romanttiset illalliset, matkat, yllätyslahjat ynnä muut. Naiseuteni näivettyi.

Nykyisen kanssa eri meininki. Ei ole matkoja eikä muuta kulissia, mutta yhdeksän vuoden jälkeen, naimme edelleen kuin vasta tavanneet teinit :D wihii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi