Jos mies ei näe vaivaa ja ole romanttinen heti ensitreffeistä lähtien, ei tule olemaan sitä parisuhteessa/avioliitossa
Tämä on ikävä totuus. Ensitreffit on ikään kuin elokuvatraileri tulevasta.
Jos mies ei panosta niin turha odottaa mitään suhteessakaan. Ja kyllä: kahvi- tai kävelytreffit on todellakin LOW EFFORT!
Kommentit (86)
Kun tietää, että ihan tutkitustikin kaiken maailman rosvoryökäleet ja etniset naistenalistajat kiinnostavat naisia todella paljon, vaikuttavat nämä vaatimustasolistat vähän hönteiltä.
Jos treffit on sovittu tosielämässä, odotan kunnon panostusta. Tinder-kulttuurista en ole ihan varma, ajattelisin että Tinder-treffeillä odotukset on hieman matalammalla kun kumpikaan ei oikeastaan tunne toisiaan. Mistä se mies silloin tietää haluaako liehitellä, ehkä kohteliaisuudesta voisi nyt sen kahvikupin tarjota jos on treffeille pyytänyt. JA sitten toisilla treffeillä kunnon panostus.
Onhan se "traileri" toisinkin päin. Jos käytännössä vieras ihminen vaatii jos jonkinlaista sirkustemppua, niin mitä mahtaa aviossa tarjolla?
Ja mitenkäs nainen näyttää sen vaivannäön yms? Vai pitäisikö miehen vain elää uskossa, että ei se varmaan ole mikään pyrkyri tms, vaikka nyt vahvasti siltä näyttääkin?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se "traileri" toisinkin päin. Jos käytännössä vieras ihminen vaatii jos jonkinlaista sirkustemppua, niin mitä mahtaa aviossa tarjolla?
Ja mitenkäs nainen näyttää sen vaivannäön yms? Vai pitäisikö miehen vain elää uskossa, että ei se varmaan ole mikään pyrkyri tms, vaikka nyt vahvasti siltä näyttääkin?
Sinun pitäisi ensin olla jollain tavalla varakas, että tarvii huolehtia pyrkyreistä ;) Sori nyt vaan mutta kosiskeluvaiheeseen kuuluu "sirkustemput", on aina kuulunut ja tulee aina kuulumaan
Ensitreffeillä vasta puolin ja toisin arvioidaan, onko suhteessa potentiaalia, joten matala kynnys on nimenomaan toivotuin. Kuvitteletko ap, että mies on jo niin ihastunut jonkun kuvan ja parin viestin perusteella, että jollekin oikealle romanttisuudelle olisi pohjaa? Tai oletko niin pinnallinen, että "romanttisuudeksi" riittää isot eleet, sama se onko niiden takana mitään tunnetta tai ei?
Toisilta treffeiltä voi jo odottaa vähän enemmänkin, ja sitä mukaa kun tutustuu paremmin voi järjestää jo vaikka miten hienoja yllätyksiä.
Heti alkuhetkistä alkaen teatterinomaisella romantiikalla keikuroivat lähinnä ne hyvin epätoivoiset, pelimiehet tai pahimmillaan narskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi ensin olla jollain tavalla varakas, että tarvii huolehtia pyrkyreistä ;) Sori nyt vaan mutta kosiskeluvaiheeseen kuuluu "sirkustemput", on aina kuulunut ja tulee aina kuulumaan
"Mies on mies ja nainen on nainen", sekin on kuulemma ihan mielipiteestä kiinni, niin eiköhän tuollaisetkin ummehtuneet perinteet jouda jo roskakoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus treffit miehen kanssa, joka pyysi minut juomaan TEETÄ, ei tarjonnut.
Sitten ilmeisesti kiinnostui kun kysyi haluanko toisen kupin JONKA JALOMIELISESTI TARJOSI.
Jotenkin oli niin naurettavaa ettei mennyt jatkoon.
Mitä sinä tarjosit hänelle?
Nyt ihan tosissaan vähän realismia. Jos sinä miehenä pyydät naisen treffeille juomaan TEETÄ niin vaikutat naurettavan pihiltä ellet tarjoa. Oikeastaan pelkän teekupin tarjoaminenkin on jo melko pihiä. Oletko kenties sortunut samaan? :D
En ole mies ja pidän teestä.
Aika sama mitä se mies taloudellisessa mielessä tarjoaa, se ei tee vaikutusta.
Minulla on sitten vähän korkeammat kriteerit kuin sinulla.
Ei varmasti ole. Minua ei voi vakuuttaa jollain performanssilla, jossa mies tarjoaa ravintolaillallisen ruusujen kera. Onhan se ystävällistä, mutta sisältää ajatuksen, että miehen tulee vakuuttaa nainen kyvystään elättää. Ei aikuinen nainen ole mikään pikkutyttö, jolle ostetaan leluja ja keksitään ohjelmaa.
Enemmän kuin nämä puitteet minua kiinnostaa se mies itse. Ja sen suhteen olen valikoiva.
Olen tästä samaa mieltä ja eri mieltä. Kyse ei ole siitä, paljon rahaa laittaa treffeihin vaan siitä, miten paljon energiaa treffeihin laittaa.
Toisaalta Tinder jne maailmassa niitä treffejä voi olla usein ja ehdokkaat ihan tyhjiä arpoja, vaikka kuinka itse laittaisi likoon. Hetken päästä deittaillessa motivaatio laskee eikä jaksa satsata enää. Harvalla riittää mielikuvitus (tai rahat) kehittää monta kertaa kuukaudessa jotain uutta wow-juttua.
Oman mieheni kanssa ensitreffit olivat pyöräretki. Mies oli kohtelias ja ystävällinen ja auttoi minua oman pyöräni kanssa. Evääksi hän oli leiponut mustikkapiirakkaa ja laittanut termariin teetä. 18 vuoden jälkeen mies tekee tasan samankaltaisia ihania eleitä, mutta ei osta kukkia tai koruja, varaa ravintoloita tai hotelleja, kirjoita kauniita lauseita tai järkkää yllättävää sensuellia menoa. Hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on, mutta olisi se kiva joskus kokea muutakin kuin pullantuoksuista turvaa!
Vierailija kirjoitti:
Kun tietää, että ihan tutkitustikin kaiken maailman rosvoryökäleet ja etniset naistenalistajat kiinnostavat naisia todella paljon, vaikuttavat nämä vaatimustasolistat vähän hönteiltä.
Sellaiset miehet osaavat tämän hurmaamisen. Totuus paljastuu myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus treffit miehen kanssa, joka pyysi minut juomaan TEETÄ, ei tarjonnut.
Sitten ilmeisesti kiinnostui kun kysyi haluanko toisen kupin JONKA JALOMIELISESTI TARJOSI.
Jotenkin oli niin naurettavaa ettei mennyt jatkoon.
Mitä sinä tarjosit hänelle?
Nyt ihan tosissaan vähän realismia. Jos sinä miehenä pyydät naisen treffeille juomaan TEETÄ niin vaikutat naurettavan pihiltä ellet tarjoa. Oikeastaan pelkän teekupin tarjoaminenkin on jo melko pihiä. Oletko kenties sortunut samaan? :D
En ole mies ja pidän teestä.
Aika sama mitä se mies taloudellisessa mielessä tarjoaa, se ei tee vaikutusta.
Ei varmasti ole. Minua ei voi vakuuttaa jollain performanssilla, jossa mies tarjoaa ravintolaillallisen ruusujen kera. Onhan se ystävällistä, mutta sisältää ajatuksen, että miehen tulee vakuuttaa nainen kyvystään elättää. Ei aikuinen nainen ole mikään pikkutyttö, jolle ostetaan leluja ja keksitään ohjelmaa.
Enemmän kuin nämä puitteet minua kiinnostaa se mies itse. Ja sen suhteen olen vali
Sori nyt vaan mutta mies joka ei huomioi sinua treffeillä kunnolla, ei pidä sinua huomioinnin arvoisena. Kannattaa skipata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies on mies ja nainen on nainen", sekin on kuulemma ihan mielipiteestä kiinni, niin eiköhän tuollaisetkin ummehtuneet perinteet jouda jo roskakoriin.
Toki jos haluat seurustella miesnaisen tai naismiehen kanssa. Heterot pysyvät heteroina ja soidinmenot tulevat osin suoraan biologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä samaa mieltä ja eri mieltä. Kyse ei ole siitä, paljon rahaa laittaa treffeihin vaan siitä, miten paljon energiaa treffeihin laittaa.
Toisaalta Tinder jne maailmassa niitä treffejä voi olla usein ja ehdokkaat ihan tyhjiä arpoja, vaikka kuinka itse laittaisi likoon. Hetken päästä deittaillessa motivaatio laskee eikä jaksa satsata enää. Harvalla riittää mielikuvitus (tai rahat) kehittää monta kertaa kuukaudessa jotain uutta wow-juttua.Oman mieheni kanssa ensitreffit olivat pyöräretki. Mies oli kohtelias ja ystävällinen ja auttoi minua oman pyöräni kanssa. Evääksi hän oli leiponut mustikkapiirakkaa ja laittanut termariin teetä. 18 vuoden jälkeen mies tekee tasan samankaltaisia ihania eleitä, mutta ei osta kukkia tai koruja, varaa ravintoloita tai hotelleja, kirjoita kauniita lauseita tai järkkää yllättävää sensuellia menoa. Hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on, mutta olisi se kiva joskus kokea muutakin kuin pullantuoksuista turvaa!
No pyydä että hän leipoo välillä mustikkapiirakan murupohjaan, jos ei pulla kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko sulla jotakin, mitä nainen voi kauttasi pyrkyröidä? Yleensä miehillä joilla on, eivät sitä pelkää, vaan ymmärtävät tämän ja antavat mielellään naisille mahdollisuuksia. Herra isä sentään 3 kuninkaallistakin tällä hetkellä, joilla on TAVIS naiset kuningattarina, yhdellä jopa avion ulkopuolinen ä pärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko sulla jotakin, mitä nainen voi kauttasi pyrkyröidä? Yleensä miehillä joilla on, eivät sitä pelkää, vaan ymmärtävät tämän ja antavat mielellään naisille mahdollisuuksia. Herra isä sentään 3 kuninkaallistakin tällä hetkellä, joilla on TAVIS naiset kuningattarina, yhdellä jopa avion ulkopuolinen ä pärä.
Eikun itse asiassa näitä on enemmänkin. Englannin, Norjan, Tanskan, Monacon ja Ruotsin AINAKIN, enkä edes erityisesti seuraa kuninkaallisia. Norjan kuningattarella ä pärä edellisestä bile-elämästään.
Elikkä mitä pyrkyröitävää sinulla on, ilmeisesti jotakin paljon arvokkaampaa kuin kuninkaallinen arvonimi?
Hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on, mutta olisi se kiva joskus kokea muutakin kuin pullantuoksuista turvaa!
Oletko pyytänyt suoraan?
Kyllä hävettää nää oman sukupuolen kommentit. Te mitään miehiä ole, olette vellihousuja! On itsestäänselvyys, että miehenä tarjoan. Ekalla tapaamisella jonkun kahvin ja pullan. En mene konkurssiin, vaikka en naista toista kertaa enää tapaa. Sitten kun kiinnostus herää, niin panostan enemmän. Ja sitten te inisette, kun ette saa naista ;) Naiset hakee turvaa. Näin se vaan on. Kun mies tarjoaa, on se signaali, että tuo mies huolehtii minusta = turva. Pösilöt ei tätä tajua. Jääkää siis yksin, oma valinta.
t. Mies, joka on upeita daameja tavannut treffeillä ja nyt parhaimman kanssa naimisissa.
Onko sulla ap syy zoomata nimenomaan ensitreffeihin kaikista?
Vähemmän kokemusta niiden jälkeisestä ajasta?...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tarvi olla mitään muuta kuin sormet jolla kirjoittaa tämä viesti, että mä voin ihan huoletta antaa näkemykseni asiaan.
Eihän ne naisille mitään mahdollisuuksia anna, vaan itselleen helppoon plluun. Ja luonnollisesti, jos itseä ei kiinnosta onko pyrkyri eli ei, niin oletettavasti sillä ei silloin olet merkitystäkään. Luonnollisesti puhuin miehistä, jotka ei ole mitään kuninkaallisia ja toivovat ihan tavallista naista, ehkä jopa vahvaa ja itsenäistä sellaista.
Ja mitä luulet, onko yksikään noista mainitsemistasi marssinut kuninkaallisten puheille vaatien jotain prinsessan kohtelua? Vai onko kuitenkin menty nöyränä mielinkielin, josko pääsisi reittä pitkin rikkaisiin naimisiin?
Minun mielestä hirsisaunan rakentaminen sinulle on ihan todella romanttista