Kertokaa teidän kulmien kuumat tapahtumat/juorut kun olit yläasteella!
Kommentit (27)
Liikunnanopettajien taukotilaan tms. oli jopa tuotu sänky heitä varten.
Vierailija:
Rinnakkasluokkailainen tyttö tuli raskaaksi yli 10 v vanhemmalle miehelle :( YÖKS! Tyttö oli siis vasta kasilla:/
Luokkakaveri, tais olla 8- tai 9-luokalla epäili olevansa raskaana.
Muita jäänyt mieleen: tytöt ahdistelivat poikien liikunnan sijaista, rehtori erosi vaimostaan (saksan opettaja) ja meni yhteen köksän opettajan kanssa, yksi luokanvalvoja sammui luokkaretkiristeilyllä.
vaikka kumpikin oli tahoillaan naimisissa, rehtori teloi autollaan vahingossa oppilasta, kemian ja matikan opettaja oli homo.
Meillä ainoa erikoisempi tapaus oli erään hiirulaisopettajan motoristipoikaystävä, jonka kanssa hän suuteli aina koulun parkkipaikalla.
liikunnan opettaja lesbo ja juoppo(no se lesbo ei varmaa tietoa:), enkun ja köksän opella jotain vipinää, yks opettaja oli pedofiili,
Paljon kauenmpaa. Näyttää olevan valitettavan yleistä tuo raskautuminen yläasteella...
oli suhde 15 vuotta vanhempaan mieheen!!!! Siis HYI STN!!!!
En käsitä miksei kukaan, edes tytön vanhemmat ilmoittaneet asiasta poliisille, tyttö oli siis 15 v. ja mies 30!
Oisko ollut jotain pelkoa tai mitä lie, äijä ei muutenkaan ollut ihan terveimmästä päästä, silti ihmettelen kuin voi näin vapaasti toimia ilman että kukaan puuttuu asiaan....
Erityiope potkaisi(?) erästä oppilasta, tästä oli hirvee haloo että potkaisko se vai ei, mutta en muista mihin tulokseen päädyttiin. Yksi opettajista oli oppilaan puolella, ja asiaa käsiteltiin kuukausitolkulla paikallislehdissä ja meniköhän peräti oikeuteen saakka...
Koulussa oli siis uima-allas, ja talkkari hiippaili siellä aina ja suihkutiloissa kun oli lapsiakin siellä. Jostain kumman syystä uiminen tapahtui alasti. Tämä siis jo silloin, kun itse olin siellä. Jäi kiinni vasta muutama vuosi sitten.
Vierailija:
Koulussa oli siis uima-allas, ja talkkari hiippaili siellä aina ja suihkutiloissa kun oli lapsiakin siellä. Jostain kumman syystä uiminen tapahtui alasti. Tämä siis jo silloin, kun itse olin siellä. Jäi kiinni vasta muutama vuosi sitten.
Yksi tyttö joutui mielisairaalaan...
Ruotsin ope erosi ja meni uusiin naimisiin.
Yksi tyttö löi opea.
Yksi tyttö oli jakorasia, siltä sai aina.
Yhdellä pojalla oli iso penis.
ja
Koulun reksi kiroili aamunavauksessa, kun joktkut oivat sotkeneet koulun seinän.
No varmaan sen takia piti uida alasti, että talkkari sais rauhassa katsella. Ei varmaan 10-vuotiaat tajua tollasia asioita. Eikä näköjään opetkaan...
pari jätkää harrasti kovassa humalassa keskenään peppuseksiä, ja yksi jäi kiinni käteen vetämisestä. Aika harmitonta meininkiä. Varmaan olen autuaasti unohtanut kaikki oikeasti kamalat jutut, kyllähän niitäkin tapahtui peräkylässä.
Yksi tyttö yritti itsaria monta kertaa, jopa kesken koulupäivän.
Kielten- ja historian opettajat ihan perinteisesti ja romanttisesti alkoivat seurustella (silloin siis vapaita molemmat) ja menivät naimisiin, saivat lapsia ja ovat edelleen yhdessä.
Yläasteen 8-luokkalainen tyttö sai lapsen vuotta vanhemman poikaystävänsä kanssa.
Pari tyttöä veti pilleri-viini-kännit koulussa perjantaina ja vietiin vatsahuuhteluun.
Koulun komein poika puukotettiin discon pihassa.
Rinnakkasluokkailainen tyttö tuli raskaaksi yli 10 v vanhemmalle miehelle :( YÖKS! Tyttö oli siis vasta kasilla:/
Talkkari oli homo. Ja historian ope ja fyssan ope alko seukkaan (tosi). Ent luokkakaveri tuli kans raskaaksi 8 luokalla.