Tampereella vuokrattavan asunto jossa wc ja keittiö kätevästi samassa tilassa
Kommentit (103)
Kätevää.Pääsee aamukahvilta suoraan pytylle.
Ei tuo mitään...minä näin oikotiellä talon jossa keittiössä oli Hella ja keskuslämmitys kattila vierekkäin keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Kätevää.Pääsee aamukahvilta suoraan pytylle.
Hampaattomalle läskille tehty asunto
Voi kuoria perunoita kun istuu paskalla
Onpa älyttömän hieno tilaratkaisu!
Nyt on kyllä innovaatio.
Kotitoimisto saunassa josta on purettu lauteet on jo nähty, mutta tämä "liesi kylpyhuoneessa"-setti oli minulle aivan uutta.
Kyösti Pöystin jollain naisystävällä oli tuollainen kämppä 😃 Sillä oli verho tuos keittiön ja vessan välis
Voi pyhä kauhistus. Kuukupin pesu käy siinä samalla kun kokkaa vieraille ruokaa.
Ei hyvää päivää sentään!! Eikö tuohon nyt olisi voinut rakentaa seinää?
Enpä ole ennen tuollaistakaan nähnyt! Leikkuulauta pyykkikoneen päällä. Ja suihku ison ikkunan vieressä. Kehtaavat vielä tarjota vuokrallekin :D
Apua, ei. :D Jotenkin ällöttävä ajatus että samassa tilassa kokataan missä vessa vedetään ja käydään suihkussa.
Kätevä pohja! Voi tuulettaa liesituulettimella, naapurissa voidaan myös kuunnella hormin äänimaailmaa.
Voi tehdä torttuja samaan aikaan kun vääntää torttuja. Elämme vuotta 2025.
input ja output samassa pisteessä, tehokasta.
Miten taloyhtiö on antanut tuohon luvan? Ja sille on onnistuttu saamaan rakennuslupakin,koska kaikesta päätellen tilojen käyttötarkoitus on remontissa muuttunut ja on tarvittu uudet rakennuspiirustukset.
Ei silloinkaan ollut vessaa keittiössä kun viimeksi elettiin hellahuoneissa. Huonommaksi on mennyt.
Liesituulettimella saa kivasti tuuletettua myös paskan hajut vessasta. Ja mua ainakin alkaa aamulla paskattaa heti kahvin jälkeen joten kivasti voisi juoda aamukahvit suoraan pöntöllä.
Onhan tuo nyt ihan mahtavalla paikalla ja siihen nähden vuokra erittäin kohtuullinen.
Vierailija kirjoitti:
Sähköasentaja ja vesi kuuluvat vuokraan. Eli ei kovin kallis edes.
Se häiritsisi, että tuo ikkuna on syvennyksessä ja pieni.
Toivottavasti saa itse valita sen sähköasentajan.
Sähköasentaja ja vesi kuuluvat vuokraan. Eli ei kovin kallis edes.
Se häiritsisi, että tuo ikkuna on syvennyksessä ja pieni.