Uskallatteko käydä töissä/koulussa isolla hädällä?
Entä jos käytte ja joku tulee heti teidän jälkeen vessaan
Kommentit (23)
Inhottavaa. Uudes työs jouduin kerran käymään.
Siitäpä riemu repeisi, kun kakkisin housuuni töissä opettajana. Vessassa kehtaa kyllä käydä, kaikki siellä joskus käy.
Onko kokeiltu? Voi jättää paikalle muidenkin iloksi.
https://www.pemic.fi/p13525-yocoair-hajunpoistosuihke-green-apple-200ml…
Ummetus seuraa, jos ei noudata kehon viestejä ja mene kakalle silloin kun kakattaa. Miten nämä nuoret pystyy harrastamaan edes seksiä, sekin on hikistä ja limaista touhua. Hyi! :)
Olen sairaalassa töissä. Siellä nyt haisee muutenkin shaiba, eikä voi olla muulle henkilökunnalle yllätys, et ihmiset shaibaa. Meillä oikein kannustetaan hoitamaan tarpeet töissä, kerta siitä palkkaakin saa. Kerran meillä meni pönttö tukkoon. Yks hoitaja sanoi et hän kävi kakkosella,johtuisko siitä. Sit mä sanoin, et mäkin kävin ja viikon edestä tuli. Mut ranttuja ei sovi jättää pönttöön.T. Laitoshuoltaja
En uskalla. Tai siis kroppa ei selvästikään uskalla. Ei tule kakkahätä missään muualla. Vasta kotiovella aina.
Mieluummin käyn töissä, kun ei tarvitse siivota jarrutusjälkiä.
Onhan se tietysti inhottavaa, mutta onneksi siitä saa palkkaa.
Uskallanko, mitä uskaltamista wc:n käyttäminen vaatii ? Python tai rotta vaanimassa pöntössä niin harkitsisin jos ei ihan pakottavaa tarvetta,
Mulla on ihan kellontarkka suolen toiminta. Joten käyn aamulla joka päivä kotona. Matkoilla tietysti omassa huoneessa hotellissa.
Eli en tunne asiaa, mutta kai vessat on suunniteltu sitä silmällä pitäen, että siellä voi tehdä myös isommat tarpeensa.
Eli vastaus kysymykseen on: kyllä uskaltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaalassa töissä. Siellä nyt haisee muutenkin shaiba, eikä voi olla muulle henkilökunnalle yllätys, et ihmiset shaibaa. Meillä oikein kannustetaan hoitamaan tarpeet töissä, kerta siitä palkkaakin saa. Kerran meillä meni pönttö tukkoon. Yks hoitaja sanoi et hän kävi kakkosella,johtuisko siitä. Sit mä sanoin, et mäkin kävin ja viikon edestä tuli. Mut ranttuja ei sovi jättää pönttöön.T. Laitoshuoltaja
Juu, meillä sairaalassa myös pöntöt tulvii säännöllisesti. Käyn töissä kakilla mutta todellakin valitsen yksityisemmän vessan :D
ps. Vauhriraidat putsataan!!
Ei ole ikinä tarvinnut käydä julkisilla paikoilla isommalla hädällä. Vatsa toimii joka aamu kotona aamukahvin jälkeen. Kiitollinen siitä.
Onhan se ikävä jos on kiirettä ja on pakko käydä, mutta ei siinä. Työpaikan wc-harjaan kyllä vähän ällöttää koskea jos täytyy sitä käyttää.
Määkin uskallan käydä kakilla =) Sillä tavalla olen kuitenkin nirppanokka, etten käy jos ei ole bideetä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä tarvinnut käydä julkisilla paikoilla isommalla hädällä. Vatsa toimii joka aamu kotona aamukahvin jälkeen. Kiitollinen siitä.
Mulla taas harmillisesti niin että kun pääsen töihin niin vasta just silloin luonto kutsuu. Suoraan kaapelia laskemaan siis 😆
Uskallanko? No ei kai siinä ole vaihtoehtoa, en halua housuunkaan tehdä :D