Petteri Orpo: Me vastustamme ihmisten menestymistä
Ensin syytettiin koko kansaa ostamattomuudesta ja kulutuksen vähäisyydestä.
Orpo on huonolla talouspolitiikalla aiheuttanut lukuisten suomalaisyritysten konkurssejä.
Muutosneuvotteluita jatkuvasti ja samalla työttömien oloja on heikennetty.
Kuka tahansa voi olla seuraava irtisanottu.
Työttömyys on huipussaan.
Kommentit (26)
Uutisjutusta:
Orpo puhui Keskuskauppakamarin veropäivässä hallituksen talouspolitiikasta.
Orpo, tuki jo suusi, kun et mitään taloudesta ymmärrä!
Minä työssäni tuin lukuisten suomalaisten lasten pärjäämistä ja menestymistä, kunnes minut leikattiin pois.
Eikö olisi parempi että kaikki olisi nettoveronmaksajia
Suomalaisena yrittäjänä en todellakaan allekirjoita, että Kokoomus toivoisi suomalaisten menestystä.
Ketähän nuo ihmiset ovat, jotka ovat Petterille kovasti tärkeitä?
Työttömänä tuntuu juuri siltä. Kiitos Kela-rahoista!
Kotona lokoilu sopii myös vaikka mieluusti tarttuisin heti työhön. Töitä tai töistä maksavia Suomessa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja miten se onnistuu, kun työttömyys Suomessa on yli 10 % !!!
Vastustan veronmaksajien rahoilla menestystä saaneita huijareita. Ja näitähän Suomessa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eikö olisi? Toteutus ja tekijä vaan puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisena yrittäjänä en todellakaan allekirjoita, että Kokoomus toivoisi suomalaisten menestystä.
Ketähän nuo ihmiset ovat, jotka ovat Petterille kovasti tärkeitä?
Rikkain 2%, joka omistaa muttei tuota mitään.
Pitää velkajarrua välttämättömänä mutta ottaa lisävelkaa enemmän kuin yksikään edellinen hallitus. Miten ihmeessä tuollainen voi olla pääministeri? Tuolla älykkyysosamäärällä? Kuka sen maksoi/sponssasi tuonne, mikä yritys?
Tuskin Orpoa kiinnostaa muiden kokoomuslaisten menestyminen. Tärkeintä on, että itse voittaa. Itseasiassa sehän on vaan parempi jos muut kokoomuslaiset vajoaa alaspäin niin Orpo menee ylöspäin.
Mutta onko Petteri omasta mielestään menestyjä?
Vierailija kirjoitti:
Pitää velkajarrua välttämättömänä mutta ottaa lisävelkaa enemmän kuin yksikään edellinen hallitus. Miten ihmeessä tuollainen voi olla pääministeri? Tuolla älykkyysosamäärällä? Kuka sen maksoi/sponssasi tuonne, mikä yritys?
Hesburger antoi isosti rahaa kampanjoihin.
Eiköhän hyväksytä se tosiasia että kuten petteri n lapsikin korotetettiin korolle, niin orpokin korotettiin korolle vaikka ei osannut laskea.
Googlaa nepotismi.
Oletteko huomanneet miten petterillä silmälasien kehykset vaan paksuuntuu? Mitähän àlitajuisia kekkosviboja yrittää niillä viestittää?
Vierailija kirjoitti:
Uutisjutusta:
Orpo puhui Keskuskauppakamarin veropäivässä hallituksen talouspolitiikasta.
Orpo, tuki jo suusi, kun et mitään taloudesta ymmärrä!
Itse hämmöästelen sitä, miksi kukaan keskuskauppakamarin herroista edes viitsii kuunnella Petterin ymmärtämättömyydestä ja oikestolaisesta ideologiasta kumpuavia "talousopeeja". Ovathan he jo kahden vuoden aikana nähneet, kuinka pihalla Petteri taloudesta on.
Vierailija kirjoitti:
Vastustan veronmaksajien rahoilla menestystä saaneita huijareita. Ja näitähän Suomessa riittää.
Petteri Orpo ei ole tehnyt päivääkään rehellistä työtä. Koko ikänsä loisinut veronmaksajien rahoilla heikentämässä suomalaisten asemaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sellainen edes oikein tarkoittaa?
Jos olen 16-vuotiaaksi asti saanut lapsilisää, ja ilmaisen koulutuksen ja melkein ilmaisen terveydenhoidon ja lisäksi valaistut kadut joilla kulkea turvallisesti kirjastoon josta hakea ilmaiseksi luettavaa ja kaupungin jäädyttämän luistinradan ja käytännössä ilmaista puhdasta vettä ym. kaikkea hyvää, olen varmaan aika paljon velkaa siinä vaiheessa kun päädyn työelämään? Vaikka olisin hyväpalkkaisessa työssä, tuskin ehdin maksaa veroina kaiken takaisin. Puhumattakaan siitä, että edelleen kulutan noitasamaisia palveluita, ja eläkkeelle jäätyäni ja vähitellen raihnastuessani kulutan etenkin terveyspalveluita yhä vain lisää.
Mutta toisaalta: Jos olen töissä ja työnantaja hyödyntää koulutustani ja tienaa sillä, että sen ansiosta osaan jotakin, eikö osa koulutuksestani kuuluisikin työnantajan veroissaan maksettavaksi eikä minun itseni? Ja onhan muutenkin olemassaolostani työnantajalle hyötyä, joten ehkä muitakin tuottamiseeni meneviä verovaroja pitäisikin maksaa takaisin hänen eikä minun itseni?
Eli miten se nettoveronmaksajuus oikein lasketaan?
Kieltämättä kokoomuksen politikka onkin sitä vaikuttanut, että vain suuryritysten menestymisellä on heille väliä, ei niinkään ihmisten. Kerrankin Orpo taitaa puhua totta.
Petteri Orpo on huolissaan omien ihmistensä menestyksestä. Eivät Kokoomuksessa tajunneet, että leikkaukset osuvat heihin itseensäkin.
paitsi Orpon palkka nousee 500-1000 euroa kuussa.