16-vuotias pedofiilinmetsästäjä sai oikeuden kovan paikan Näin hänet tuomittiin
Olikohan Penkuz:n kaveri? Ei kannattaisi ottaa "oikeutta omiinkäsiin". Olisi vaan tuomittu suoraan murhanyrityksestä, niin olisi varoitukseksi muille..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c29827b9-cf7b-4978-94ca-5afeabfee5ea
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pedofiilien metsästäjät tietää mitä tekee. Pelottaako jo palsta pedareilta ;)
Huomaatkohan itse että olet jo perusteetta päättänyt että palstalaisissa on heitä? Joku voi ihan yhtä hyvin päättää että sinä olet sillä lailla epäilyttävä....
Tuo on vain keino vaientaa ihmisiä. Kaikkien pitää olla samaa lynkkausjoukoista tai on itse pedari. Tämä toistuu näissä keskusteluissa.
Joskus ne oikeasti on itse niitä. Selittää sairaalloisen kiinnostuksen muiden rikoksiin.
Tämäkin ketju kertoo miksi "valta kansalle" olisi hirveä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pedofiilien metsästäjät tietää mitä tekee. Pelottaako jo palsta pedareilta ;)
Huomaatkohan itse että olet jo perusteetta päättänyt että palstalaisissa on heitä? Joku voi ihan yhtä hyvin päättää että sinä olet sillä lailla epäilyttävä....
Tuo on vain keino vaientaa ihmisiä. Kaikkien pitää olla samaa lynkkausjoukoista tai on itse pedari. Tämä toistuu näissä keskusteluissa.
Joskus ne oikeasti on itse niitä. Selittää sairaalloisen kiinnostuksen muiden rikoksiin.
Onhan tuo outoa että miksi haluaa velloa tuossa aiheessa.
Taas on vauva.fin kylänjuntit liikenteessä heinähankojen kanssa. On ihan hyvät ja perustellut syyt minkä takia näihin pitäisi puuttua viranomaisten kautta, ei omankäden oikeutta toteuttamalla. Aika usein pedofiilisyytöksiä käytetään ainoastaan leimaamaan ihmisiä ja tän takia oon saanut yhden tuopin naamaani kun mua syytettiin jostain syystä pedofiiliksi ja pedofiilien suojelijaksi. Mä olin kuulemma pedofiili koska olen poistanut oppilaan luokasta olkapäästä ohjaten ja pedofiilen suojelija olen koska mun mielestä jokainen ihminen lähi-idästä ei ole raiskaaja. Ja ei, en ole pedofiili enkä suojele tai hyysää heitä.
Mitä jos "pedofiilinmetsästäjälle" tapahtuu virhe kohteen tunnistamisessa ja puukosta saa väärä henkilö?
Eniten mua ehkä vituttaa tässä, että tää on oikeasti vakava ja kasvava ongelma johon tarvittaisiin vaikuttavia toimia. Esimerkiksi seksuaalirikosten tuomioita pitäisi koventaa, ennaltaehkäiseviä toimia pitäisi lisätä pedofiileille, koko kulttuurin pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni mitä tulee nuorten seksualisoimiseen ja ihan meidän kaikkien pitäisi puuttua häiriintyneeseen seksuaaliseen käytökseen. Vanhempia pitäisi myös valistaa ja opettaa internetin realiteeteista, että vanhemmat voisivat suojella lapsiaan. Kouluihin pitäisi myös lisätä tukea siinä miten lapsille kerrotaan näistä asioista.
Kyl mä kanssa mietin, et miten tässä tilanteessa ei tullut murhan yrityksestä tuomiota koska teko oli selkeästi suunnitelmallinen sekä sen toteuttaminen on tehty teräaseen takia erityisen raa'alla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo outoa että miksi haluaa velloa tuossa aiheessa.
Rikollinen mieli oikeutta toiminnan tuomitsemalla muita rikoksia. Olisi mielenkiintoista saada nähdä näiden "pedofiilinmetsästäjien" rikosrekisterit. Lisäksi sitten se, että voisi olla kiva nähdä video, jossa 8-vuotias poika on esiintynyt netissä n. 36-60v miehenä ja menee tapaamaan sitä 14-15v tyttöä, jota nämä "pedofiilinmetsästäjät" esittävät. Lisäksi tietysti lapselle kamera, jolla kuvataan YouTubeen video tapaamisesta.