Perse- ja tissimiehien ero
Kommentit (31)
Perseistä tykkääminen ei tarkoita persereijän käyttöä seksissä. Moni ohittaa koko reiän.Mutta ihailee kokonaisuutta.
Olisi aidosti kiva tietää missä suhteessa nämä "ominaisuudet" esiintyvät miehissä. Tällaista tutkimusta ei kai koskaan ole tehty. Oma veikkaukseni on, persemiehiä 65% ja tissimiehiä 35%.
t. tissimies
haluaisin jonkun panevan peppuuni
-jarsse 65v
Vierailija kirjoitti:
haluaisin jonkun panevan peppuuni
-jarsse 65v
Yhteystiedot kiitos.
minä tykkään sekä tisseistä että perseestä yhtälailla. t. tissipersemies.
Itse olen sekä perse-, tissi-, sääret-, kapeavyötärö-, hekumallinen suu ja syntisen kauniit kasvot mies
Vierailija kirjoitti:
Olen aina hämmästellyt, että miehet julistautuvat joko perse-, tissi- tai säärimiehiksi. Kenenkään en ole kuullut tunnustautuvan p illu-mieheksi. Mitä ihmettä?
N49
Koska sitä pimsaa ei yleensä hässiessä näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persemiehiä mollaavat miehet ovat itse persettä homofobiansa vuoksi pelkääviä piilohomoja. Normaali mies pitää vain naisten ihanista perseistä,ällöää miesten perseitä.
Normaali heteromies on homofobinen, koska homous on luonnonvastaista. Mikä eläinlaji elää homosuhteissa? Aivan. Töissä on yksi mätisäkki, miehen kandsa naimisissa oleva homomies ja inhottaa olla kahvihuoneessa samaan aikaan tämän "koomikon" kanssa.
Ei tarvittaisi gretathunbergejä eikä. Ilmastotoimia, jos kaikki herkeäisivät homoiksi ja lesboiksi. 120 vuoden päästä ei olisi enää koko ihmiskuntaa ja maapallo pelastuisi. Amen.
Mitä kaikkia 'ruumiinosa'-mies kategorioita on olemassa? Ja tarkastellaanko häveliäästi pukeutunutta kaunotarta, provokatiivisesti pukeutunutta kaunotarta, vaiko läpeensä paljasta kaunotarta?
Mun rajallisen kokemukseni mukaan tissimiehet tosiaan on heterompia. Tai sanotaan mieluummin, että miehekkäämpiä.
Normaali heteromies on homofobinen, koska homous on luonnonvastaista. Mikä eläinlaji elää homosuhteissa? Aivan. Töissä on yksi mätisäkki, miehen kandsa naimisissa oleva homomies ja inhottaa olla kahvihuoneessa samaan aikaan tämän "koomikon" kanssa.