Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perse- ja tissimiehien ero

Vierailija
23.09.2025 |

Tissimiehet ovat heterompia kuin persemiehet.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persemiehiä mollaavat miehet ovat itse persettä homofobiansa vuoksi  pelkääviä piilohomoja. Normaali mies pitää vain naisten ihanista perseistä,ällöää miesten perseitä.

Normaali heteromies on homofobinen, koska homous on luonnonvastaista. Mikä eläinlaji elää homosuhteissa? Aivan. Töissä on yksi mätisäkki, miehen kandsa naimisissa oleva homomies ja inhottaa olla kahvihuoneessa samaan aikaan tämän "koomikon" kanssa. 

Vierailija
22/31 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseistä tykkääminen ei tarkoita persereijän käyttöä seksissä. Moni ohittaa koko reiän.Mutta ihailee kokonaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aidosti kiva tietää missä suhteessa nämä "ominaisuudet" esiintyvät miehissä. Tällaista tutkimusta ei kai koskaan ole tehty. Oma veikkaukseni on, persemiehiä 65% ja tissimiehiä 35%.

t. tissimies

Vierailija
24/31 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin jonkun panevan peppuuni

-jarsse 65v

Vierailija
25/31 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluaisin jonkun panevan peppuuni

-jarsse 65v

Yhteystiedot kiitos.

Vierailija
26/31 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään sekä tisseistä että perseestä yhtälailla. t. tissipersemies.

Vierailija
27/31 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sekä perse-, tissi-, sääret-, kapeavyötärö-, hekumallinen suu ja syntisen kauniit kasvot mies

Vierailija
28/31 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina hämmästellyt, että miehet julistautuvat joko perse-, tissi- tai säärimiehiksi. Kenenkään en ole kuullut tunnustautuvan p illu-mieheksi. Mitä ihmettä?

N49

Koska sitä pimsaa ei yleensä hässiessä näe.

Vierailija
29/31 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persemiehiä mollaavat miehet ovat itse persettä homofobiansa vuoksi  pelkääviä piilohomoja. Normaali mies pitää vain naisten ihanista perseistä,ällöää miesten perseitä.

Normaali heteromies on homofobinen, koska homous on luonnonvastaista. Mikä eläinlaji elää homosuhteissa? Aivan. Töissä on yksi mätisäkki, miehen kandsa naimisissa oleva homomies ja inhottaa olla kahvihuoneessa samaan aikaan tämän "koomikon" kanssa. 

Ei tarvittaisi gretathunbergejä eikä. Ilmastotoimia, jos kaikki herkeäisivät homoiksi ja lesboiksi. 120 vuoden päästä ei olisi enää koko ihmiskuntaa ja maapallo pelastuisi. Amen.

Vierailija
30/31 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia 'ruumiinosa'-mies kategorioita on olemassa? Ja tarkastellaanko häveliäästi pukeutunutta kaunotarta, provokatiivisesti pukeutunutta kaunotarta, vaiko läpeensä paljasta kaunotarta?

Vierailija
31/31 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rajallisen kokemukseni mukaan tissimiehet tosiaan on heterompia. Tai sanotaan mieluummin, että miehekkäämpiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme