Mietitkö ikinä sitä, että saatat käydä jossain paikassa viimeistä kertaa elämäsi aikana?
Oli kyse sitten kivasta paikasta tai ikävästä paikasta.
Kommentit (33)
Ainakin uneksun sellaisesta.
Olen työni halunnut lopettaa jo noin vuoden verran, mutta rahatilanne estää. Kyllä on kerinnyt unelmoimaan uudesta paikasta kerran jos toisenkin tämän vuoden kuluessa. Irtisanomislapunkin olen pariin kertaan jo kirjoittanut, mutta sitten se ei vaan onnistunutkaan vielä.
Sama muuton kohdalla. Siinäkin lähinnä sama asia rajoittaa. Pakattu on unelmissa jo monta kertaa ja nostettu kytkintä.
Veikkaan että venäjälle en lähde ikinä enää,tuli käytyä aika usein ennen.
Mä luulen että munmola on kohta sellainen paikka
:,(
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole mitään hinkua, vaikka rauha laskeutuisi. Harmi toki, Pietari ja Viipuri hienoja paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Eipä olis arvannut muutama vuosi sitten että ehkäpä viimeistä kertaa naisen pinpissä vierailulla .
m36
Äitisi onnistui vihdoin vieroittamaan sinut? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin uneksun sellaisesta.
Olen työni halunnut lopettaa jo noin vuoden verran, mutta rahatilanne estää. Kyllä on kerinnyt unelmoimaan uudesta paikasta kerran jos toisenkin tämän vuoden kuluessa. Irtisanomislapunkin olen pariin kertaan jo kirjoittanut, mutta sitten se ei vaan onnistunutkaan vielä.
Sama muuton kohdalla. Siinäkin lähinnä sama asia rajoittaa. Pakattu on unelmissa jo monta kertaa ja nostettu kytkintä.
Ei nyt ihan osu aiheeseen tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole mitään hinkua, vaikka rauha laskeutuisi. Harmi toki, Pietari ja Viipuri hienoja paikkoja.
Ei hinkua ei, mutta jos siellä vielä joskus sodan/sotien loputtua on turvallista käydä, niin aion käydä.
Tietyt matkakohteet ovat hiljalleen alkaneet karsiutua toivelistalta.
Ei ehdottomasti, mutta todennäköisesti.
En todellakaan. Mitä se hyödyttäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä olis arvannut muutama vuosi sitten että ehkäpä viimeistä kertaa naisen pinpissä vierailulla .
m36
Äitisi onnistui vihdoin vieroittamaan sinut? Ok.
Ei vaan miehillä ei käy flaksi Suomessa . Itse taidat asua vielä äitisi perseessä .
Moni kiva paikka on sellainen, että ne on niin nähty ettei enää olen tarvetta mennä. Itselläni hyvänä esimerkkinä Porvoo.
Kyllä toisinaan. Mummoni kuoltua olin mukana tyhjentämässä hänen asuntoaan, ja lähtiessä pysähdyin ovelle katsomaan tyhjää asuntoa. Yritin katsoa tilaa tarkasti ja rakkaudella, koska tiesin että se on viimeinen kerta kun olen mummolassani.
Ainakin toivon ettei tarvitse ensi viikon jälkeen ikinä enää mennä microsoftin datakeskustyömaalle!
Viime aikoina paljonkin. Mulla on todettu sairaus, johon ei oikein ole hoitoa ja joka lyhentää elinikääni merkittävästi. Oon vielä suht hyvässä kunnossa, eli nyt se on mentävä, jos johonkin aikoo mennä.
Jatkuvasti. Jatkunut läpi lapsuuden ja aikuisuuden.
En mieti, mutta olen päättänyt tietyistä paikoista ettei ikinä enää
Semmoisella ei kannata vaivata itseään. Sehän voi olla koska tahansa. Päästessäni anoppilasta pois kyllä toivon sitä. Tai että seuraava kerta on hautajaiset.
Vierailija kirjoitti:
Moni kiva paikka on sellainen, että ne on niin nähty ettei enää olen tarvetta mennä. Itselläni hyvänä esimerkkinä Porvoo.
Käyn joskus tutuissa paikoissa muuten vaan. Nostalgiaa, muistoja tai vaan kivaa piristystä.
Kotimaassa tai ulkomailla.
Kun käy useita kertoja, kokemus syventyy. Toki ei, jos jo ajatuksena kyllästyttää.
m36