**JOULUPALLEROT-05**pääsiäisen jälkeen
heippa!
Kotona oltiin MA,migreeni pitänyt mua poissa koneelta.
Matka meni aivan kivasti,oli tosi piristävää ja ihanaa nähdä
rakkaita.
ikävä on tietty jo nyt!
Katri pääsi kylpylään uimaan ja Kuralan kylämäkeen katsomaan eläimiä.
Juhon silmätulehduskin parani pikaisesti.
Meillä alkanut operaatio tuttipullosta vieroitus nokkamuki-
vastaiselle Juholle,2pv takana vasta mutta nyt jo välillä on ite juonut
nokkamukista,välillä kauhee raivo.
Osaa siis juoda,vaan ei halua,noh,koitan olla lujana,kait se tästä.
mulla kestomenkat,ei siis pelkoa vauvasta,uusi ehkäisy sekoittaa kroppaa täysillä,huoh..
mies vielä lomalla tän viikon.
äityliini ja Juho 1v4,5kk ja esikoistypy 5v8kk+risat
MISSÄ KAIKKI LUURAA?
Kommentit (22)
Vähän kuulumisia meiltäkin, eipä tule juurikaan enään koneella käytyä.
Täällä on aada sairastelut senkun jatkunut, flunssaa toisensa perään ja korvatulehduksia. Seuraavaksi kai sitten mennään putkitusjonoon, jos ei nyt ala helpottamaan. Myöskin infektioastma tytöllä on ja sen tiimoilta sitten kuljettu lääkärissä. Viimeksi saatiin kotiin avaava lääke ventoline ja sen kanssa pärjätäänkin paremmin. Meitä on nyt 3 astmaatikkoa täällä...
Aada sai mummulta jo polkupyörän. On siitä hauskuutta riittänyt. Jalat ei kyllä ylety edes polkimille, mutta kyydissä pysyy hyvin kun työntää. Veikkapoika kun rassaa pyöriä pihassa kaiket päivät, niin pikkulikkakin siinä muka korjaa omaansa. Sitten menee velipojalta hermot, kun työkalut on pitkin levällään.
Aada puhuu jo todella paljon. On sen verran rauhallinen tapaus, että malttaa kuunnella toisten juttuja. Aamuisin katselee ikkunasta ja hokee " mennään jo ulos" . JA iltaisin " mennään jo naunaan" (saunaan).
On aika jännä, että joissain sanoissa s-ja r-kirjaimet tulevat hyvin, mutta toisissa taas ei ollenkaan.
Nyt on kaksi päivää ja yksi yö selvitty ilman tuttipulloa, vaikka välillä sitä vähän itkien pyytääkin. Tosin heräsi kyllä yöllä juomaan, mutta annettiin nokkamukista. Pistin piiloon koko pullot, josko nyt sitten saatais ne unohdettua.
Mun tuli tunne, että kirjottelen samoja asioita joka kerta, kun en yhtään lukenut tätä pinoa vielä. Lopettelen nyt, mutta palailen taas...
Terkuin:Liinuksi+Aada 1,5kk
mansemamma:hui,taasko vaavi?=)
mulle riittää nää kaksi,olis kauhee ajatus jos
odottaisin vauvaa mutta ei pelkoa,menkat kyl sekaisin
minipillerien takia mutta muita oireita ei ole.
luulitteko jo etten ole baari-illan jälkeen enää hengissä?=) heh
Oon mä mutta tiistaina olin kyllä " puolikuollut" ,krapula loppui
kokonaan vasta seuraavana yönä,hih.
Mulla oli aika vauhti päällä kyllä.
Nyt sitten kuten arvata saattaa,olen kipeänä,en oo jaksanut kirjoitella vaikka pari kertaa meinasinkin.
Flunssa siis,ei kuumetta mutta kauhee nuha ja viime yönäkin valvoin nuhan ja suun/kurkun pahan kuivumisen takia,jatkuvasti oli juotava että pystyi ees nielemään,inhottavaa.
Juho heräs 6:15 tietysti..oon niin väsynyt,mies anopilla hommissa ja me vaan kotona,aamupäivästä oltiin ulkona,
esikoista koitettiin houkutella apurattaiden poisottamiseen,ei onnistunut,tytöltä puuttuu oma tahto ja rohkeus,
kokeili se 3 kertaa ajamista niin että apupyörät oli nostettu ylös ja voi reppanaa kun niin jännitti,joka kerta minä tai mies pidettiin siis
kiinni tytöstä kun ajoi(tuossa ei tarakkaa ole).
Mutta kun sais sen kokeileen tuota niin rohkeutta jos tulis ja varmuutta.
että mua tympii tää niistäminen mutta hauskaa lauantain jatkoa=)
äityliini ja Juho marraspoju vm.05=)
KURJAA KUN JOULUMAMIT EI KIRJOITTELE,IKÄVÄ TEITÄ,TULKAA PINOON!