Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilahdin tänään pankkivirkailijalle

Vierailija
23.09.2025 |

Koska en saa uutta pankkikorttia tilattua ja menee hermo kun pitää juosta pankista nostamassa rahaa. Ne ei voi tilata mulle uutta korttia edes konttorilta koska asun keskisuomessa ja tili on Pirkanmaalla. Kilahduksen jälkeen se kyllä yritti auttaa tilaamaan sen mutta ei onnistunut. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa korttia tilattua itse verkkopankista?

Vierailija
2/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa uusi tili siihen lähipankkiin. Mutta kyllä vaikuttaa byrokratialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitapaamiset?

Vierailija
4/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle pitäisi tilata uusi pankkikortti?

Vierailija
5/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen satu peikoista tänään. Itse asun Haminassa ja tili on Keski-Suomen Osuuspankissa, eikä ikinä ole ollut ongelmia. 

Vierailija
6/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysitkö käytöstäsi anteeksi?

Vierailija
7/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat käyttää vauvapalstaa, joten osaat tilata uuden kortin verkkopankistakin.

Vierailija
8/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat käyttää vauvapalstaa, joten osaat tilata uuden kortin verkkopankistakin.

Ei kun ei se onnistu. Se herjaa että jokin meni vikaan eikä se johdu mun tyhmyydestä koska tänään se virkailija yritti myös. 

Vierailija
9/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltaiset ihmiset eivät selviä elämässä ilman että muut ihmiset joutuvat toimimaan kusitolppina.

Vierailija
10/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä tilata kortin, olen tilannut ennenkin mutta nyt se herjaa että jokin meni vikaan ja toistan, se virkailija yritti myös ja huomasi saman. Ei hän voi sanoa että se pitää tilata Pirkanmaan Osuuspankista kun se pitää pystyä tilaamaan mistä tahansa Osuuspankista. 

Vierailija
11/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se virkailija sitten teki, kun hänkään ei onnistunut kortin tilaamisessa?

Vierailija
12/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko hommattua itsellesi edunvalvojan? Olisi varmasti kaikkien kannalta paras ratkaisu.

Vierailija
13/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä tilata kortin, olen tilannut ennenkin mutta nyt se herjaa että jokin meni vikaan ja toistan, se virkailija yritti myös ja huomasi saman. Ei hän voi sanoa että se pitää tilata Pirkanmaan Osuuspankista kun se pitää pystyä tilaamaan mistä tahansa Osuuspankista.

Jokin meni vikaan silloin, kun tulit tähän maailmaan.

Vierailija
14/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Pirkanmaan Osuuspankkia ole olemassakaan.

Vierailija
15/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän olisi esim voinut neuvoa mua heidän asiakkaakseen kuten tein juuri äsken ja nyt sain tilattua myös kortin. 

Vierailija
16/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedot menneet?

Vierailija
17/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat ilmaiseksi Norwegianin tai Morrow pankin luottokortin. Tai avaat suoraan tilin Ferratumille tai Revolutille. Vain täys kämänen imbesilli tappelee suomalaisten pankkien kanssa.

Vierailija
18/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Pirkanmaan Osuuspankkia ole olemassakaan.

Mitä nyt konttoreita löytyy Tampereelta, Akaasta, Lempäälästä, Ylöjärveltä, Nokialta...

Vierailija
19/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kolmannen kerran että osaan tehdä korttihakemuksen mutta ongelma oli siinä että se herjasi että jokin meni vikaan ja sama kävi sen virkailijan yrittäessä. Sen sijaan jos hän olisi osannut hommansa, hän olisi ehdottanut tilin avaamista keski-suomen Osuuspankkiin kerta se oli netissä alle minuutin homma jolloin saan kortin tilattua. Nyt mun piti sekin keksiä itse. 

Vierailija
20/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitään kilahtanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi