Kilahdin tänään pankkivirkailijalle
Koska en saa uutta pankkikorttia tilattua ja menee hermo kun pitää juosta pankista nostamassa rahaa. Ne ei voi tilata mulle uutta korttia edes konttorilta koska asun keskisuomessa ja tili on Pirkanmaalla. Kilahduksen jälkeen se kyllä yritti auttaa tilaamaan sen mutta ei onnistunut.
Kommentit (26)
Avaa uusi tili siihen lähipankkiin. Mutta kyllä vaikuttaa byrokratialta.
Miksi sinulle pitäisi tilata uusi pankkikortti?
Semmoinen satu peikoista tänään. Itse asun Haminassa ja tili on Keski-Suomen Osuuspankissa, eikä ikinä ole ollut ongelmia.
Osaat käyttää vauvapalstaa, joten osaat tilata uuden kortin verkkopankistakin.
Vierailija kirjoitti:
Osaat käyttää vauvapalstaa, joten osaat tilata uuden kortin verkkopankistakin.
Ei kun ei se onnistu. Se herjaa että jokin meni vikaan eikä se johdu mun tyhmyydestä koska tänään se virkailija yritti myös.
Aloittajan kaltaiset ihmiset eivät selviä elämässä ilman että muut ihmiset joutuvat toimimaan kusitolppina.
Osaan kyllä tilata kortin, olen tilannut ennenkin mutta nyt se herjaa että jokin meni vikaan ja toistan, se virkailija yritti myös ja huomasi saman. Ei hän voi sanoa että se pitää tilata Pirkanmaan Osuuspankista kun se pitää pystyä tilaamaan mistä tahansa Osuuspankista.
Mitä se virkailija sitten teki, kun hänkään ei onnistunut kortin tilaamisessa?
Saisitko hommattua itsellesi edunvalvojan? Olisi varmasti kaikkien kannalta paras ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Osaan kyllä tilata kortin, olen tilannut ennenkin mutta nyt se herjaa että jokin meni vikaan ja toistan, se virkailija yritti myös ja huomasi saman. Ei hän voi sanoa että se pitää tilata Pirkanmaan Osuuspankista kun se pitää pystyä tilaamaan mistä tahansa Osuuspankista.
Jokin meni vikaan silloin, kun tulit tähän maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Pirkanmaan Osuuspankkia ole olemassakaan.
Hän olisi esim voinut neuvoa mua heidän asiakkaakseen kuten tein juuri äsken ja nyt sain tilattua myös kortin.
Tilaat ilmaiseksi Norwegianin tai Morrow pankin luottokortin. Tai avaat suoraan tilin Ferratumille tai Revolutille. Vain täys kämänen imbesilli tappelee suomalaisten pankkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Pirkanmaan Osuuspankkia ole olemassakaan.
Mitä nyt konttoreita löytyy Tampereelta, Akaasta, Lempäälästä, Ylöjärveltä, Nokialta...
Sanon kolmannen kerran että osaan tehdä korttihakemuksen mutta ongelma oli siinä että se herjasi että jokin meni vikaan ja sama kävi sen virkailijan yrittäessä. Sen sijaan jos hän olisi osannut hommansa, hän olisi ehdottanut tilin avaamista keski-suomen Osuuspankkiin kerta se oli netissä alle minuutin homma jolloin saan kortin tilattua. Nyt mun piti sekin keksiä itse.
Etkö saa korttia tilattua itse verkkopankista?