En ole koskaan saanut orgasmia naisen ottaessa suihin.
Kokemusta kyllä vaan neljästä eri naisesta, mutta en ole koskaan lauennut pelkällä suihinotolla, aina on pitänyt ainakin auttaa itse kädellä runkkaamalla.
En tiedä kummassa on vika, minussa vai suihinottajissa. Hyvältä se kyllä tuntuu, mutta verrattuna pilluun tai runkkaamiseen, on suihinotto liian kesyn ja hellän tuntuista toimintaa.
Kommentit (22)
En ole montaa kertaa elämäni aikana ollut kyseisen operaation kohteena, ehkä luokkaa 10 krt.
En nyt aivan varmaksi voi sanoa, mutta väittäisin, että onnellinen loppu on tullut 0-2 kertaa. Kuten aloittajakin mainitsee, niin jollain tavalla se on liian hellää ja ehkä liian hidastakin stimulaatiota, että veisi ihan kliimaksiin asti.
On siinä luultavasti tekniikallakin osansa. Varmasti jotkut naiset osaavat yhdistää käsi- ja suuhoidon sellaiseksi karuselliksi, että varpaatkin menevät solmuun.
Kliimaksi tai ei, niin kyllä minä joka tapauksessa arvostan kyseistä hoitoa. Harvinaista herkkua minulle.
Varmaankin psykologinen juttu. Minäkään en saa kunnon orgasmia kuin naimalla paljaalla kiihottuneeseen pilluun.
Pilluun naidessa kestoa yleensä 15-30 minsaa ennen kuin laukean, taitavan suihinottajan hoidossa laukeamiseni irtoaa yleensä 1-2 minuutissa ja kevyillä hyvin ajoitetuilla imutuksilla lauettuani orgasmini jatkuu jopa minuuttikaupalla.
AP:lle on sattunut 4 huonoa suihin ottajaa. Minullekin on käynyt joskus etten laukea mutta, kun nainen osaa homman niin orgasmi on taivaallinen ja tulen äkkiä. Taitolaji mitä osa ei lahnoista osaa.
Sitten eivät kyllä naiset osaa ottaa sulta suihin, jos et saa
Vierailija kirjoitti:
En ole montaa kertaa elämäni aikana ollut kyseisen operaation kohteena, ehkä luokkaa 10 krt.
En nyt aivan varmaksi voi sanoa, mutta väittäisin, että onnellinen loppu on tullut 0-2 kertaa. Kuten aloittajakin mainitsee, niin jollain tavalla se on liian hellää ja ehkä liian hidastakin stimulaatiota, että veisi ihan kliimaksiin asti.
On siinä luultavasti tekniikallakin osansa. Varmasti jotkut naiset osaavat yhdistää käsi- ja suuhoidon sellaiseksi karuselliksi, että varpaatkin menevät solmuun.
Kliimaksi tai ei, niin kyllä minä joka tapauksessa arvostan kyseistä hoitoa. Harvinaista herkkua minulle.
Nainen ei siis osaa jos et tule
No riippuu ottajasta. Exän kanssa en lauennut kertaakaan niinä harvoina kertoina kun suostui puuhaan. En sitten enää ehdottanutkaan kun oli niin huonot taidot.
Kunnon pro suväkurkttaja ni nalli palaa 30 sekuntiin
"En ole koskaan saanut orgasmia naisen ottaessa suihin."
Kohdunsuu on liian tiukka meisselilleni, joten aina on kaunotar antanut suuhoitoa suulla josta ruuansulatus alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohdunsuu on liian tiukka meisselilleni, joten aina on kaunotar antanut suuhoitoa suulla josta ruuansulatus alkaa.
Uskooko joku toope tosiaan että kohdunsuusta pääsee kalulla läpi? Aika pahasti pitää naisen kohdunsuussa olla vikaa jotta sellainen onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku toope tosiaan että kohdunsuusta pääsee kalulla läpi? Aika pahasti pitää naisen kohdunsuussa olla vikaa jotta sellainen onnistuisi.
Kyllä, avaaja luulee niin, lue otsikko.
Salaisuus piilee siinä, että kesken suihinoton alat kiihkeästi syömään miehen peräaukkoa, jokainen on tullut samantien.
N27
Iso osa naisista ei ota innokkaasti suihin. Ja sen kyllä huomaa. Sitten kun on se oikea kohdalla, niin kyllä se lujaa imevä suu enemmän tuntuu kuin märkä pillu. Ja oikeanlainen nainen osaa pitää tahtiakin yllä.
Exän kanssa en saanut viimeisen vuoden aikana kertaakaan orgasmia normaali yhdynnässä. Syy oli todennäköisesti mun korvien välissä. Mutta sain melko helposti hänen ottaessa suihin vaikka hän ei ollut siinä mitenkään ihan huippu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin psykologinen juttu. Minäkään en saa kunnon orgasmia kuin naimalla paljaalla kiihottuneeseen pilluun.
Kyllä mällin saa lentämään suihinotolla tai runkkaamalla, mutta todellinen henkinen yhteys, tai niinkuin raamatussa sanotaan, "tulevat yhdeksi lihaksi", tulee vain kun paljas, puhdas kulli työntyy halukkaan pillun hyväilyyn ja saa antaa lahjansa rouvalle.
Niillä suihinottajilla on julmettu ero. Osa saa tulemaan ja osa ei koskaan. Oma vaimo ei vaan ole oppinut ikinä joten en edes halua sitä enää tekevän.
Älä välitä, en minäkään.
T nainen
Ihme juttuja täälä, vaimoni on entinen voimistelija. Alapäänlihakset todella tikissä ja tunnen kun hän alkaa supistelemaan lihaksia ja tulen. Suihin osaa ottaa myös loistavasti, perse seksiä emme harrasta laisinkaan.
Väärä suihinottaja.
Nykyisen kanssa vain muutaman kerran tullut ja vaatii tällöin kyllä aika rajua lutkutusta. Yleensä käy vähän sääliksi vaimoa ja hoidan kädellä loppulähestymisen ja lutkuttaa loput.
Exän kanssa alkuun tulin helpostikin, mutta kaikkeen tottuu.
Olet runkannut todennäköisesti kullisi herkkyyden pilalle. Lopeta runkkaus ja kokeile pidemmän tauon jälkeen uudelleen jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
AP:lle on sattunut 4 huonoa suihin ottajaa. Minullekin on käynyt joskus etten laukea mutta, kun nainen osaa homman niin orgasmi on taivaallinen ja tulen äkkiä. Taitolaji mitä osa ei lahnoista osaa.
Ne on ne ammattilaiset oma lajinsa.
Minulle se on varmin tapa laueta. Keskimäärin kuluu minuutti ja laukaus.