Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä aina valitsen itselleni " renttu" miehen?

Vierailija
11.04.2007 |

Nykyinen on aivan ihana kaikinpuolin, mutta silti aikas renttu... Kuten edellinenkin =/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelet ja tunnet, ettet ole kunnon miehen arvoinen. Nämä tunteet tulevat yleensä lapsuudesta. Itselläni on ollut monenlaista renttua, mutta nyt kunnon mies.

Vierailija
2/5 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain suuntaa pitäis saada elämälle, kun kaks lasta on edellisestä suhteesta. En haluaisi heidän saavan mitään " vaikutteita" ... Vaikka nykyinen mies on aivan huippu mun lasten kanssa, touhuaa kaikkea yms. " Renttu" se silti on... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin: mulla on itsetunnon kanssa ongelmia, masennustakin on ollut. Vihdoin olen saamassa itseäni " kasaan" .

Vierailija
4/5 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan valinnut itselleni renttua. Siksipä vastaan tähän kysymykseen käänteisesti: olen hengaillut yhden rentun kanssa, ja onneksi pääsin hänestä kuiville. Miksi pääsin? Koska tajusin, että hän ei ole minun arvoiseni, koska hän on selkärangaton yksilö ja häneen ei voi luottaa. Tämä luottamuskysymys on niin tärkeää, että suojelen itseäni hinnalla millä hyvällä sen suhteen.

Vierailija
5/5 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhlaamaan aikaani. Kyllähän ne rentut aina tunnistaa, mutta silti sitä jotenkin aina petti itseään. Kyse oli myös siitä kohdallani, että kaipasin jotain säpinää ja arvaamattomuutta, jota renttu tarjosi tavallaan. Turvallinen mies tuntui tylsältä. Mutta nyt on ihanaa, että minulla on mies johon voin todella luottaa ja joka rakastaa mua ihan oikeasti.

Olen miettinyt myös itsekseni, kuka minulle lapsuudessa aiheutti riittämättömyyden tunteita ja missä asioissa. 2