Mikä on pahinta mitä olet kadottanut?
Puhutaan esineistä, ei esim. ihmisistä, lemmikeistä tms.
Itselläni hukassa kaikki tärkeimmät paperini. Roskiin en ole heittänyt, eli jossain kyllä ovat. Olen kääntänyt suunnilleen koko kämpän ylös alaisin enkä vaan löydä sitä laatikkoa missä paperit ovat. Muutin jälkeen lajittelin omat ja lasten paperit ja nyt omani ovat kadonneet. Paha hakea esim. töitä ilman tutkinto- tai työtodistuksia. Ahdistaa tosi paljon. Yleensä en hukkaa oikein koskaan mitään.
Kommentit (38)
Minu paperit hukkui Välimereen ja lukutaito myös.
- Ahmed
Hävitin kihlasormukseni. Aiemmat kaksi olivat parinkympin hintaluokan hopeisia lasikivisormuksia jotka hajosivat. Kun ostettiin alennusmyynnistä timanttisormus, se hävisi puolen vuoden kuluttua kuin tuhka tuuleen.
Harmittaa jotenkin ihan vietävästi vieläkin, vaikka siitä on jo vuosi aikaa. Se oli julmetun nätti koru.
Pahin jonka kadotin oli oma itseni, kun tyydyin monta vuotta olemaan huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hävitin kihlasormukseni. Aiemmat kaksi olivat parinkympin hintaluokan hopeisia lasikivisormuksia jotka hajosivat. Kun ostettiin alennusmyynnistä timanttisormus, se hävisi puolen vuoden kuluttua kuin tuhka tuuleen.
Harmittaa jotenkin ihan vietävästi vieläkin, vaikka siitä on jo vuosi aikaa. Se oli julmetun nätti koru.
Toi olisi kieltämättä aika ahdistavaa. Katosiko jonnekin muualle kuin kotona?
-ap
Kadotin sisareltani syntymäpäivälahjaksi saamat korvikset.Laitoin ne sohvan käsinojalle ja menin nukkumaan,seuraavana aamuna olivat poissa.Olen kääntänyt sohvan/olohuoneen,päälläni olleet vaatteet jne ympäri monta kertaa,mutta poissa ovat. Ottaa päähän,olivat kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Muuton jälkeen siis.
-ap
Minä olin laittanut omani teemalehden väliin. Olin ilmeisesti ajatellut, että se lehti suojelee niitä likaantumiselta ja taittumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Katosi baarireissun jälkeen. Oltiin miehen kanssa baarissa yhtenä lauantaina viime syksynä. Sormus oli vielä sormessa kun kävin viimeisen kerran vessassa ennen kotiinlähtöä. Seuraavan viikon perjantaina olin lähdössä kavereiden kanssa ulos ja siinä vaiheessa huomasin ettei sormus ole omalla paikallaan. Käännettiin seuraavana päivänä koko kämppä ylösalaisin kolmeen kertaan, ei löytynyt. Kyselin kahdesta löytötavaratoimistosta ja soitin baariin jossa oltiin, ei tulosta.
En siis tiedä tippuiko se esim. taksiin tai maahan tai mihin.
Ei tuo sinunkaan paperihässäkkäsi herkulta kuulosta. Sormuksen häviämisestä ei sentään ole haittaa jatkossa, paitsi harmitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuton jälkeen siis.
-ap
Minä olin laittanut omani teemalehden väliin. Olin ilmeisesti ajatellut, että se lehti suojelee niitä likaantumiselta ja taittumiselta.
Mulla niitä on sen verran, ettei ihan lehden väliin mahtuisi. Mukana myös jotain terveyteen liittyviä papereita. Ostin säilytyslaatikoita joihin lajittelin ja nyt omani on kateissa. Yksi pieni mahdollisuus on, että olen vahingossa antanut tyttärelle mukaan väärän laatikon. Tyttären papereita on meillä, mutta en tarkoituksella antanut kaikkea mukaansa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Katosi baarireissun jälkeen. Oltiin miehen kanssa baarissa yhtenä lauantaina viime syksynä. Sormus oli vielä sormessa kun kävin viimeisen kerran vessassa ennen kotiinlähtöä. Seuraavan viikon perjantaina olin lähdössä kavereiden kanssa ulos ja siinä vaiheessa huomasin ettei sormus ole omalla paikallaan. Käännettiin seuraavana päivänä koko kämppä ylösalaisin kolmeen kertaan
Kieltämättä tuntuu kuin kaikki todisteet eletystä elämästä, terveydestä ja osaamisesta olisi kateissa.
Toivottavasti sormus joku kerta vielä ilmestyy esiin jostain.
-ap
Yhden miehen. En saanut otetta ja kadotin.
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen. En saanut otetta ja kadotin.
Esineellistätkö nyt miehiä, kun piti puhua esineistä 😉
-ap
Asumisoikeussopimus. Se pitää kuolettaa käräjäoikeudessa, kun muutamme tästä pois, ja toimenpide maksaa muutaman satasen. Vaikka rahaahan se vain on.
Luulin kadottaneeni myös jakamattomaan kuolinpesään kuuluvan asunnon osakekirjan, mutta sen löysin äskettäin!
Kadotin hyvin arvokkaan ja vanhan rannerenkaan.
Kerran ostin kaupasta lohen ja vein sen baarin narikkaan. Samaan kassiin laitoin vanhat roskiin menevät tennarit. Huom. Samaan kassiin vieläpä. Baari-ilta venähti, kun piti käydä vaan yhdellä. Hukkasin sen narikkalapun.
Joten aamuyöllä en saanut lohipussia narikasta.
Uskoni tulevaisuuteen katosi Orpon hyvävelihallituksen aloitettua touhuamisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Katosi baarireissun jälkeen. Oltiin miehen kanssa baarissa yhtenä lauantaina viime syksynä. Sormus oli vielä sormessa kun kävin viimeisen kerran vessassa ennen kotiinlähtöä. Seuraavan viikon perjantaina olin lähdössä kavereiden kanssa ulos ja siinä vaiheessa huomasin ettei sormus ole omalla paikallaan. Käännettiin seuraavana p
Ja paperit myös!
Vierailija kirjoitti:
Asumisoikeussopimus. Se pitää kuolettaa käräjäoikeudessa, kun muutamme tästä pois, ja toimenpide maksaa muutaman satasen. Vaikka rahaahan se vain on.
Luulin kadottaneeni myös jakamattomaan kuolinpesään kuuluvan asunnon osakekirjan, mutta sen löysin äskettäin!
No onhan tuokin aika riesa, voi ei!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kadotin hyvin arvokkaan ja vanhan rannerenkaan.
Voi ei! Koruilla jos on vielä tunnearvoa, niin on iso menetys.
-ap
Muuton jälkeen siis.
-ap