Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petyin kylpylään.

Vierailija
23.09.2025 |

Vierumäen uusi kylpylä pettymys.Lapsiperhe helvetti täysin ja ankealla paikalla.Koko Vierumäki aakeeta,laakeeta mäntymetsää.Masennuin heti.Heinola oli jo kauniimpi paikka.Tuo Vierumäki on huonon energian kylä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun kävin en tainnut nähdä yhtäkään lasta. Toki se oli arkena elokuussa. 

Vierailija
42/48 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta pahaa sanottavaa kuin ilmastoinnin teho oli olematon ja sisäänkirjautumisessa meni tunti, mikä on täysin käsittämätön aika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on väsynyt kylpylä ja samaa mieltä että tasaista seutua on ja en itsekkään viihtyisi.En ole ikinä ymmärtänyt miten jotkut sinne oikein lomalle menevät.Heinola on pikku kaupungiksi kiva ja siellä on parempi pikku kylpylä aikuiseen makuun luonnonveden äärellä.Vierumäki on kyllä masentavaa seutua samaa mieltä.Ne rivitalomaiset loma-asunnot voi jeesus ja tasasella mäntymetsikössä olevat mökit.Oikein lomariemua.Oksu.

Et ole kovin pitkällä alueen harjumaisemissa näköjään käynyt, kun puhut tasaisesta mäntymetsästä. Höliset tyhjää.

Vierailija
44/48 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierumäki ei kyllä maisemilla huimaa. Rakennukset on keskenään ihan erinäköisiä, eikä urheiluvaalit nyt muutenkaan ole erityisen kauniita.

Vierailija
45/48 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpiajo paikka.Lahdessa jo hyvät maisemat.

Vierailija
46/48 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se on nimenomaan perhekylpylä!? Minä oletin, että on aikuisten snobigolffareiden paikka. Olen käynyt lomilla Vierumäen uimahallissa, siellä ei ole liiemmin lapsia näkynyt.

Joo tuo kylpylä taitaa olla ainoa palvelu, mitä Vierumäellä on LAPSILLE. Liekkö joku seikkailukiipeilyrata, vai oliko sekin Nastolan Pajulahdessa.

Lapset on köyhiä, ei niillä ole varaa kylpylöihin.

Lahdessa ei ole kunnon uimahallia, moni menee Vierumäelle lasten kanssa.

Vierailija
47/48 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se on nimenomaan perhekylpylä!? Minä oletin, että on aikuisten snobigolffareiden paikka. Olen käynyt lomilla Vierumäen uimahallissa, siellä ei ole liiemmin lapsia näkynyt.

Joo tuo kylpylä taitaa olla ainoa palvelu, mitä Vierumäellä on LAPSILLE. Liekkö joku seikkailukiipeilyrata, vai oliko sekin Nastolan Pajulahdessa.

Lapset on köyhiä, ei niillä ole varaa kylpylöihin.

Lahdessa ei ole kunnon uimahallia, moni menee Vierumäelle lasten kanssa.

Se on lahessa !

Vierailija
48/48 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö töissä vierumäellä ei tykkää.Käy Bussilla ja parjaa paikkaa joka kerta.Kävin hakemassa kerran niiin tää tervetuloa vierumäelle kyltti nosti jo kauhuelokuva fiilarin.