Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyin kylpylään.

Vierailija
23.09.2025 |

Vierumäen uusi kylpylä pettymys.Lapsiperhe helvetti täysin ja ankealla paikalla.Koko Vierumäki aakeeta,laakeeta mäntymetsää.Masennuin heti.Heinola oli jo kauniimpi paikka.Tuo Vierumäki on huonon energian kylä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on väsynyt kylpylä ja samaa mieltä että tasaista seutua on ja en itsekkään viihtyisi.En ole ikinä ymmärtänyt miten jotkut sinne oikein lomalle menevät.Heinola on pikku kaupungiksi kiva ja siellä on parempi pikku kylpylä aikuiseen makuun luonnonveden äärellä.Vierumäki on kyllä masentavaa seutua samaa mieltä.Ne rivitalomaiset loma-asunnot voi jeesus ja tasasella mäntymetsikössä olevat mökit.Oikein lomariemua.Oksu.

Vierailija
22/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon istunut kyydissä läpimeno matkalla Lahteen niin huono energia siinä Vierumäessä.Aina masentuu,väsyy ja ahdistuu kun ajaa siitä.Olo paranee välittömästi kun ajaa pois.Se paikka on kammottava jotenkin.😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelen SAMOIN!😆😯En oo kehdannut sanoa kellekkään mutta se paikka on paha energioiltaan!Kouvola on Pariisi siihen verrattuna.Tasasta on joo!😉🤣

Vierailija
24/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina tsekata onko kylpylä ns lapsiystävällinen vai rauhallinen ja aikuisille suunnattu.. Sitten valitsee omiin tarpeisiin sopivan. Itse en käy kylpylöissä lainkaan. Lämmin, matala vesi jotenkin ällöttää .

Vierailija
25/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylät ylipäätään ovat lapsiperhe helvettejä. Ei niihin kannata mennä. Parempi pysyä kotona. Ja toisekseen eikös Suomen kaikki kylpylät sijaitse aukeilla paikoilla. Joten ihan turhaan Ap syyllistät Vierumäkeä. Kuitenkin oma paikkakunta jossa asut on varmasti yhtä kurja paikka olla.

Vierailija
26/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikyllä ole.😆Vierumäki on suoraan jostain kauhuleffasta.

Vierailija
27/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huonoa energiaa leijailee muka Pierumäellä? Liioittelet!

Vierailija
28/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin kylpylään. Petyin elämään. Petyin kaikkeen.

Vierailija
29/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierumäki on ahdistava sikälikin että se on sellainen kilpaurheilun leirityskeskus

Vierailija
30/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus olin töissä siellä oli ankeaa seutua yllä.Silloin päätin että työnnän neuloja silmämuniin mieluummin kun asuisin siellä.Ihan spuugi paikka ja olo että voi pahoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi