En ymmärrä miksei niitä aivan alkeellisimpia neuvolan kyselyjä voida tehdä lukion terkkarin vastaanotolla
Niin että ne kaavakkeet lähettää sinne etukäteen. Tänään jouduin olemaan poissa yhdeltä tunnilta neuvolakäynnin takia. Sen ei tarvitse olla näin hankalaa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Harva neuvolan asiakas on lukiossa
Ap on.
Eikö muutkin joudu olemaan pois vaikka töistä neuvolakäyntien takia?
Vierailija kirjoitti:
Harvan työpaikalla on terkkari joka muutenkin huolehtii terveydestä :)
Vierailija kirjoitti:
Milloin aloit levittää jalkojasi?
Olin 15v mikäli se tähän liittyy.
Kun sinulle on lapsi syntynyt niin sitten kaikenmoiset neuvolat, hamnmaslääkärit, päiväkoti- ja koulu palaverit jatkuu 17 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kun sinulle on lapsi syntynyt niin sitten kaikenmoiset neuvolat, hamnmaslääkärit, päiväkoti- ja koulu palaverit jatkuu 17 vuotta.
Kyllä, ja noi palaverit on yleensä järjestetty niin ettei työnteko häiriinny. Ainakin minun koululla ne oli iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap lukiossa opettajana vai oppilaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Eikö muutkin joudu olemaan pois vaikka töistä neuvolakäyntien takia?
Onko ap lukiossa opettajana vai oppilaana?
Ihan oppilaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja noi palaverit on yleensä järjestetty niin ettei työnteko häiriinny. Ainakin minun koululla ne oli iltaisin.
Neuvolakäynnit ovat harvemmin iltaisin. Ei ole ihan helppoa, jos molemmilla huoltajilla on säännöllinen päivätyö, vaikka siellä neuvolan työntekijänä.
Lukion terkkari on keskittynyt teinien terveyteen ja aivoituksiin. Neuvolan terkkarilta saat parhaan tuen raskauden kanssa.
Lukiossa ei ole oppilaita. On opiskelijoita ja opettajia Oppilas on peruskoululainen
Lukion terkkari ei ole neuvolan terkkari. Neuvolassakin on usein erikseen vauva- ja äiti- terkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Lukion terkkari ei ole neuvolan terkkari. Neuvolassakin on usein erikseen vauva- ja äiti- terkkarit.
Terkkari on terkkari on terkkari. En tarkoita että siellä pitäisi mitään tutkimuksia tehdä mutta jotain sentään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mene sinne palaveriin niin onko se lasun paikka ja sossut tulevat hakemaan lapsen pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harvoin on virka-ajan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvan työpaikalla on terkkari joka muutenkin huolehtii terveydestä :)
LOL, luuletko että työpaikoilla työterveyden telkkari hoitaa neuvolakäyntejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Todella harvoin on virka-ajan ulkopuolella.
Meillä on ja se johtuu siitä että muuten noihin palavereihin ei yleensä saa huoltajia. Niilläkin on nimittäin duuninsa.
Harva neuvolan asiakas on lukiossa