Jos mies tekisi metatyöt niin nainen ei kuitenkaan noudattaisi niitä.
Esim. Lähetin naisystävälleni viestin , jossa pyysin hakemaan vanhempani lentokentältä sekä hakevan matkalla minulle kossupullon ja viemään sen jälkeen lapsemme ja vanhempani meidän kesämökille ja tulemaan takaisin luokseni seksikkäissä hepenissä. Mitään noista ei tehnyt.
Kommentit (7)
Metatyöt on niitä, jotka jää huomaamatta vaikka koko perhe niitä tarvitsee.
Ootko sä kovinkin fiksu kun ajattelet vaan itseäs?
Sulla ilmeisesti esimerkkejä vielä enemmän.
Ootko varma, että sulla on naista enää?
Mä kyllä vain hain sen kossun ja menin itte mökille. T. Vaimosi ( puolet siis toteutin)
Kokeiles tällaista:
Hei, ajattelin tehdä huomenna makaronilaatikkoa niin riittää keskiviikollekin kun on ne Nico-Jessican treenit niin aikaisin, ja torstaille ajattelin lohikeiton, eli lisäätkö vielä sille mun kirjoittajamalle ostoslistalle naudan jauhelihan (400-600g) ja lohifileen. Kiitos! Sen vanhempainillan pitäis loppua ennen kasia mennessä niin ehdin hyvin hoitaa iltahommat ja sadut, mut N-J:n pitäis tehdä se matikan moniste jonka se unohti, ehtisittekö tehdä ennen kuin tuun?
Ja hei, Veera-Valtterin on pakko saada uudet sisäpelikengät ensi viikon treeneihin hajonneiden tilalle, Jynkässä olisi yhdet hyvät käytettynä, voisitkohan hakea joku päivä töistä tullessa jos sovin ja maksan valmiiksi? Se on taas Niket niin luulis että koko täsmää sovittamattakin.
Toki sen voi ilmaista myös, mutta pohjalla oleva ajatustyö on sama:
Ostoslistalle vielä jauheliha ja lohi. N-J:n potää tehdö se matikan monisterästi! Voitko hakee huomenna Jynkästä yhdet sisäpelikengät kotimatkalla?
Vierailija kirjoitti:
Kokeiles tällaista:
Hei, ajattelin tehdä huomenna makaronilaatikkoa niin riittää keskiviikollekin kun on ne Nico-Jessican treenit niin aikaisin, ja torstaille ajattelin lohikeiton, eli lisäätkö vielä sille mun kirjoittajamalle ostoslistalle naudan jauhelihan (400-600g) ja lohifileen. Kiitos! Sen vanhempainillan pitäis loppua ennen kasia mennessä niin ehdin hyvin hoitaa iltahommat ja sadut, mut N-J:n pitäis tehdä se matikan moniste jonka se unohti, ehtisittekö tehdä ennen kuin tuun?
Ja hei, Veera-Valtterin on pakko saada uudet sisäpelikengät ensi viikon treeneihin hajonneiden tilalle, Jynkässä olisi yhdet hyvät käytettynä, voisitkohan hakea joku päivä töistä tullessa jos sovin ja maksan valmiiksi? Se on taas Niket niin luulis että koko täsmää sovittamattakin.
Toki sen voi ilmaista myös, mutta pohjalla oleva ajatustyö on sama:
Ostoslistalle vielä jauheliha ja lohi. N-J:n potää tehdö se matikan monisterästi! Vo
Vastaisin:
Ei ole tarvetta listalle, tein jo jauhelihakeitto ja lihapullat eli torstaihin saakka ruokaa on. Ja myös ministerin katsominen, iltahommat ja satu kondiksessa...hoida vaan se vanhempi ilta, kyllä täällä pärjätään.
Harmi kun et ottanut noita kenkiä aiemmin puheeksi, siskon poika pp: llä on jäänyt pieneksi Niket, varmaan sopisivat N-J: lle.. Toivottavasti et ehtinyt varata mitään!
Ja nyt kaikki käsi ylös jos on saanut yllä olevia esimerkkiviestejä vastaavan viestin ikinä mieheltä. Tai riittää jos olet kuullut jostain joka on saanut tuollaisen viestin mieheltä. Anyone?
Olisit ukkeli tehnyt itse.