Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tililleni kirjauduttiin uudella laitteella

Vierailija
22.09.2025 |

Sain sähköpostin, että tililleni oltiin kirjauduttu uudella laitteella. Kirjauduin sivulleni ja eikä mitään poikkeavaa näkyny. Yritin vaihtaa salasanani, mutta en onnistunu. Voiko olla, että joku on vaihtanut salasanani, enkä nyt sitten ite voi niitä vaihtaa. Mitäs sitten? Onko muille käyny näin? 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siellä Porvoossa,

Vierailija
22/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin siellä Porvoossa,

Ei oo provo. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB sanoo aina noin, kun kirjaudun pöytäkoneen jälkeen kännykältä tai eri wifistä.

Vierailija
24/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ilmoituksia tulee joskus. Siinä on laite jolla kirjautuminen on tapahtunut. Oma laite ollut joka kerta.

Vierailija
25/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko FB:stä?

Mulle tuli kanssa,pari päivää sitten, mutta kirjautuminen oli tapahtunut juuri samalla hetkellä, kun itse kirjauduin.

Ja läppärini ilmoitti mun sijainnin paikkakunnaksi josta kirjautuminen oli muka tapahtunut. Epäilin huijausviestiksi.

Ja viestissä oli myös linkki jota olisi pitänyt klikata. En klikannut.

Mulla luki "se en ollut minä" ja painoin siitä. Vaikutti kyllä aidolta viestiltä

Joo oli siinä sekin mutta sitten oli myös linkki.

Eli jos klikkasit "se en ollut minä" vaikka olisit ollutkin niin meni fb jumiin?

Mulla toimi normaalisti. Toivottavasti ei nyt mitään tapahtunu😬

Vierailija
26/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FB sanoo aina noin, kun kirjaudun pöytäkoneen jälkeen kännykältä tai eri wifistä.

Mulla oli sama WiFi ja vain puhelimella kirjaudun

Vierailija
27/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kanssa,pari päivää sitten, mutta kirjautuminen oli tapahtunut juuri samalla hetkellä, kun itse kirjauduin.

Ja läppärini ilmoitti mun sijainnin paikkakunnaksi josta kirjautuminen oli muka tapahtunut. Epäilin huijausviestiksi.

Mulla luki "se en ollut minä" ja painoin siitä. Vaikutti kyllä aidolta viestiltä

Eli jos klikkasit "se en ollut minä" vaikka olisit ollutkin niin meni fb jumiin?

Mulla toimi normaalisti. Toivottavasti ei nyt mitään tapahtunu😬

Mutta et pysty muuttamaan salasanaasi? Niin fb luulee ettet ole sinä?

Vierailija
28/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimi normaalisti. Toivottavasti ei nyt mitään

Mulla se väitti, että on väärä salasana ja sen takia ei muuttaminen onnistunu. Voi toki olla että vahingossa laitoin väärän ja olen unohtanut salasanan, mutta silti ei onnistunu sen vaihtaminen

Vierailija
29/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aikoinaan myös tapahtunut noin ja se johtui siitä, etttä joku oli hakkeroinut tilini. Salasanan pystyi vaihtamaan ainoastaan joltain toiselta koneelta, jolla en ollut aiemmin kirjautunut tililleni. FB tuuttasi errorviestiä, että olen sisäänkirjautunut jollain muulla laitteella ja minun täytyy ensin uloskirjautua ennen kuin pystyn vaihtamaan salasanani. 

Vierailija
30/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ainakin asui se roisto, joka ihaili Juliusta. On muuttanut muualle. Tehtaili päivittäin urkintoja ihmisten tilejä aukaistakseen. Nörtti.

Vierailija
31/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Facebookista tulee ilmoituksia, että oon tyyliin kirjautunut Oulussa, vaikka oon kirjautunut Helsingissä. Pari ekaa kertaa säikäytti, nyt oon jo tottunut.

Vierailija
32/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaa kaikki muut koneet ulos. Jätät tilin auki vain puhelimeesi. 

Vierailija
33/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa ainakin asui se roisto, joka ihaili Juliusta. On muuttanut muualle. Tehtaili päivittäin urkintoja ihmisten tilejä aukaistakseen. Nörtti.

Ai se änkyttävä autisti.

Vierailija
34/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhännse millä laitteella on kirjauduttu? Jos et pysty salasanaa vaihtaa, niin joku on pielessä. Kunsaat muuta tarkista asetukset, onko sinne muutettu palautus puhelinmumero tms. Jos se on oma, niin tilaa linkki unohtuneelle salasanalle omaan puhelinumeroosi ja vaihda sitten. Mutta sulje asetuksista ne kaikki muuta, jossa tili on auki. 

Veikkaan, että kaikki on ok, mutta muistit salasanan väärin tms. 

Vierailija
35/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, puhuin sähköpostista 

Vierailija
36/36 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Facebookista tulee ilmoituksia, että oon tyyliin kirjautunut Oulussa, vaikka oon kirjautunut Helsingissä. Pari ekaa kertaa säikäytti, nyt oon jo tottunut.

Sinulla on VPN päällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän