Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (1972)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä opin tunnistamaan pennut, kun ne vielä vähän kasvavat. Nyt on vielä vaikeuksia.
Kyllä kun ne alkaa touhuta enemmän niin niiden erot tulee esille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole tosiaankaan mikään virallinen sivusto, tiedoksi.
On tää. Hirrwween wirallinen.
Yksi oli jo ottamassa haparoivia ensiaskeleitaan niin kamera käännetään nurkkaan kuvaamaan peittoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko alustaa vaihdettu tässä välissä ollenkaa . Iltapäivällä katsoin viimeksi ja silloinkin oli pissainen alusta, kuten nytkin.
Joka päivä vaihdetaan
Ei ole pissainen.
No ei ole enää, koska 5 minsan päästä siitä kun tuon kirjoitin, niin alusta vaihdettiin. 😄
Niin. Varmaan se on kiva vaihtaa juurikin illalla ja aamulla. Eiköstä vain.
No, jos sen alustan vaihto on sitten niin vaivalloista...(?) Varmaan pissaisuus karkottaa osan katsojista, esim. itse olen katsellut tätä, kun syön vaikkapa välipalaa, niin en tietenkään katso tai ruokahalu menee. Nytkin kun oli pientä päänsärkyä minulla, niin tuli ällötysolo pissaisuudesta. Sellaista. 😁
Vierailija kirjoitti:
Yksi oli jo ottamassa haparoivia ensiaskeleitaan niin kamera käännetään nurkkaan kuvaamaan peittoa...
Äsken yksi yritti kävellä ja kellahti reppana selälleen sätkimään kuin koppakuoriainen. Aika pitkään meni ennenkuin sai itsensä takas oikein päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko alustaa vaihdettu tässä välissä ollenkaa . Iltapäivällä katsoin viimeksi ja silloinkin oli pissainen alusta, kuten nytkin.
Joka päivä vaihdetaan
Ei ole pissainen.
No ei ole enää, koska 5 minsan päästä siitä kun tuon kirjoitin, niin alusta vaihdettiin. 😄
No, jos sen alustan vaihto on sitten niin vaivalloista...(?) Varmaan pissaisuus karkottaa osan katsojista, esim. itse olen katsellut tätä, kun syön vaikkapa välipalaa, niin en tietenkään katso tai ruokahalu menee. Nytkin kun oli pientä päänsärkyä minulla, niin tuli ällötysolo pissaisuudesta. Sellai
oi cauhee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken yksi yritti kävellä ja kellahti reppana selälleen sätkimään kuin koppakuoriainen. Aika pitkään meni ennenkuin sai itsensä takas oikein päin.
Tulikohan kafkamainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senhän voisi ilmoittaa tuonne Ylen klippeihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä vaihdetaan
Ei ole pissainen.
No, jos sen alustan vaihto on sitten niin vaivalloista...(?) Varmaan pissaisuus karkottaa osan katsojista, esim. itse olen katsellut tätä, kun syön vaikkapa välipalaa, niin en tietenkään katso tai ruokahalu menee. Nytkin kun oli pientä päänsärkyä minulla, niin tuli ällötysolo pissaisuudesta. Sellai
Eiköhän tuo kommentti ole provo, mutaa kommentoin nyt kuitenkin. Tuon ikäisten pentujen pissitykset hoitaa emo, eli nuolee sekä pissit että kakat. Alusta ei ole pissinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan kafkamainen olo.
Muutenkin hirveä mullistus tuo peiton vaihdos, eikä emoakaan missään.
Yksi pennuista teki isomman tarpeensa neljällä jalalla seisten. Vaikkakin horjuvasti, mutta kyllähän tuokin jo tuntuisi enteilevän sitä, että pian jo kävelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä vaihdetaan
Ei ole pissainen.
No, jos sen alustan vaihto on sitten niin vaivalloista...(?) Varmaan pissaisuus karkottaa osan katsojista, esim. itse olen katsellut tätä, kun syön vaikkapa välipalaa, niin en tietenkään katso tai ruokahalu menee. Nytkin kun oli pientä päänsärkyä mi
Muru käy ulkona syyssäässä eikä häntä voi ruveta pesemään nyt kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä vaihdetaan
Ei ole pissainen.
Kun sitä pissaa tulee 11 pennusta koko ajan. Ihan hullua ajatellakaan, että joka pissan jälkeen pitäisi vaihtaa alusta. Lisäksi nykyisin tiedetään, niin eläinten kuin ihmistenkin, imuunipuolustuksen kasvavan terveemmäksi, jos pentu/lapsi altistuu kasvuiässä bakteereille yihygieenisyyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä vaihdetaan
Ei ole pissainen.
No, jos sen alustan vaihto on sitten niin vaivalloista...(?) Varmaan pissaisuus karkottaa osan katsojista, esim. itse olen katsellut tätä, kun syön vaikkapa välipalaa, niin en tietenkään katso tai ruokahalu menee. Nytkin kun oli pientä päänsärkyä mi
1st world problems! Tästä saadaan hyvin huomisen huolenaihe keskusteluun :D
Haloo. Ei ole steriiliä 11 kakkaavaa ja pissaavaa pentua ja imettävä emo. Kääntäkää kanavaa vaikka pikku kakkoseen, jos ette kestä katsoa, Tätä pentuetta hoidetaan huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko emolta kysytty hyväksyntää hedelmöittämiselle? Ehkä se on vela mutta nyt raakalaismaisesti pakotettiin tekemään pentuja?
Eläinrääkkäystä.
Oli. Uros olisi saanut köniinsä, jos olisi yrittänyt ilman suostumusta. Narttukoirat ei ihan kelle tahansa jakele.
Taisi jossain olla puhetta, että halusivat Murun hoitavan lapsihommelit nuorena pois ja sitten se keskittyisi johonkin koiruusharrastukseen.
Uramammaksi meinaa Muru.
Valkoinen koiran pää kurkistaa oven raosta klo 21:11 tai niillä main. Just ennen kuin kamera kääntyy kohti nurkkaa alustan voihon ajaksi.
Murusta tulee pelastuskoira jos läpäisee kaikki testit ja kokeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikkilla jotka yrittää kävellä on meno niin huteraa kuin oisvat juoneet pikkasen väkevämpää kuin pelkkää maitoo 😁
Ehkä opin tunnistamaan pennut, kun ne vielä vähän kasvavat. Nyt on vielä vaikeuksia.