Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (11644)
Kiitos kun kerrotte mitä instaan on ilmestynyt. Harmillisesti kuulun siihen joukkoon joilla ei ole sinne asiaa 😟
Tätä voi seurata rekkautumattakin
https://www.instagram.com/ylepentulive/?hl=fi
Tuon verran näkee ilman rekisteröitymistä. Eipä siis paljoa.
Vierailija kirjoitti:
No rekisteröitykää. Se ei maksa mitään.
Kaikki ei voi. Esim. mulla ei ole sähköpostiosoitetta, enkä saa laittaa rekisteröitymiseen puh.numeroani kun liittymä ei ole omani 🤷
Tee sähköpostiosoite, nekään ei maksa. Osaat avata vauvapalstan ja lukea joten osaat myös tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun eukot kyllä osoittaa typeryyttään oikein olan takaa 😆
Ja sinä olet mikä?
Olen nälkäinen ja laiha kuikelo incelimies.
Vierailija kirjoitti:
Tee sähköpostiosoite, nekään ei maksa. Osaat avata vauvapalstan ja lukea joten osaat myös tuon.
Ehkä vankilassa on blokattu kaikki yhteydenpitosivut
Vierailija kirjoitti:
Mikä sp on ilmainen? Minulla menee kk-maksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööööööööö
En tiedä kyseleekö joku tosissaan mutta esim nyt Gmail. On ihan ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://workspace.google.com/intl/fi/gmail/
Vierailija kirjoitti:
Avasin tämän palstan, ja hetkinen, putosinko vuoteen 1996?
Turha v*ttuilla, paljon on ihmisiä joille atk on hepreaa iän tai muun syyn takia.
Esimerkiksi olen yrittänyt opettaa isääni tabletin ja älykännyn käyttöön, mutta ei onnistu vaikka päälläni seisoisin. Sormet on kömpelöt ja vaikka hänellä ei muistisairautta ole, ei uuden taidon oppiminen ole helppoa. Äitini osaa käyttää tablettia jollain tavoin, mutta ei puhettakaan minnekään kirjautumisista tai sähköpostin käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kyseleekö joku tosissaan mutta esim nyt Gmail. On ihan ilmainen.
Kyllä kyselen kun itselläni on maksullinen. Saa olla 3 osoitetta samaan hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vankilassa on blokattu kaikki yhteydenpitosivut
Sinunhan se pitäisi tietää 🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha v*ttuilla, paljon on ihmisiä joille atk on hepreaa iän tai muun syyn takia.
Esimerkiksi olen yrittänyt opettaa isääni tabletin ja älykännyn käyttöön, mutta ei onnistu vaikka päälläni seisoisin. Sormet on kömpelöt ja vaikka hänellä ei muistisairautta ole, ei uuden taidon oppiminen ole helppoa. Äitini osaa käyttää tablettia jollain tavoin, mutta ei puhettakaan minnekään kirjautumisista tai sähköpostin käytöstä.
Jotenkin nämä kyselijät ovat tänne palstalle kuitenkin löytäneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vauvapalstalle kirjoittaminen ei vaadi kummoisia taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vauvapalstalle kirjoittaminen ei vaadi kummoisia taitoja.
Tämä on kyllä huomattu
Jo viime vuotinen pentulive toi pienoisen pentukuumeen, mutta olisiko se pentu vai aikuinen kodinvaihtaja, jos pentu niin minkä rotuinen, ja olisiko siinä mitään järkeä. Ajatus kyllä mielessä pyörii, mutta toistaiseksi olen koirahaaveet haudannut, tulee jos on tullakseen. Ahnaasti kyllä luen eri roduista jotka vähänkin tuntuisi itselle ja nykyiseen laumaan soveltuvilta, mutta toistaiseksi minäkin tyydyn muiden pentuja ihailemaan.