Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (11609)
Tuprukaisen nimestä ei tietoa? Ei se mitään jos omistaja ei halua sitä julkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjon stoorit, Murun ja Mailin sivut. En löydä enkä osaa etsiä 😭 Viime vuonna ystävälliset ihmiset laittoivat linkit pentujen ym. sivuihin jos ne olivat julkisia eli kaikkien paitsi meidän tumpeloiden löydettävissä ja silloin se oli kaikille ok. Nyt en ole omin päin löytänyt kuin Pentuliven instan 🥺 Ei me kaikki olla nettiosaajia.
Voisko tän marinan nyt lopettaa. Kysy nyt neuvoa joltain elävässä elämässä.
Marinan? Ihan aiheellista harmitusta. En mä ainakaan tiedä keneltä elävässä elämässä kysyisin että mistähän kohtaa interwebistä pentujen et. co. sivui löytäsin? En tunne ketää joka olis koko pentulivee seurannut. Onks se niin iso vaiva neuvoa jos jotkut ei osaa? Vttuilla voi, muttei auttaa.
Sulle on
En ole instassa, en osaa sitä käyttää kuten en facebookkiakaa. Katoin kirjautumisen niin pitäs olla sp ja sitä mul ei oo tai pitäs antaa puh.numero ja sitä en saa tehdä kun liittymä ei ole omani. Kumma kun aiempina vuosina tääl neuvottii, nyt on erilaiset porukat. Ollaan sit ilman. Muute, mulla on vasta toka viesti tästä aiheesta elibon ne muutkin yhtä aune avuttomii kuin mä.
Mitä ihmettä te mietitte teille tuntemattomien ihmisten tunteista jos sattuu kahdelle pennulle sama nimi.
Miettikää mieluummin omia tunteitanne, kun asia jolla ei ole mitään vaikutusta teidän omaan elämäänne saa näinkin kohtuuttomat mittasuhteet.
Nimi kopsattu? :D Ei kai Hankikaan ollut maailman ensimmäinen ja ainoa koira, jonka nimi on Sulo? Muistakaahan nyt kaikki, ettei koirapuistossakaan kannata kutsua koiraa nimeltä, kun joku voi kopsata sen! :O
Että mä riemuitsin kun tulisi vielä kolmas Sulo 😂
Kyllä Murulan julkisen instan nimen voi tänne laittaa, koska tarkoitettu Pentuliven katsojille: muru_ja_kaverit
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Murulan julkisen instan nimen voi tänne laittaa, koska tarkoitettu Pentuliven katsojille: muru_ja_kaverit
Tackar och pockar 🙏
Vierailija kirjoitti:
Että mä riemuitsin kun tulisi vielä kolmas Sulo 😂
Ostaisitko ison sipsipussin?
Sulo on hyvä nimi ja se sopii kummallekin pennulle hyvin. Minulla on ollut Sulo niminen kissa eli pidän tästä nimestä valmiiksi. Mutta toisaalta ymmärrän jos ensimmäisen Sulon omistajia asia sattuisi harmittamaan kun on matkittu heitä, tuskin tietoisesti. Naapurini laittoi saman nimen koiralleen joka oli minun koiralla ja sitten väitti että ei ollut tiennyt tai muistanut sitä. Asia silloin otti ja kovasti pattiin ja naapurit sitten pihallaan huutelivat koiraansa koirani nimellä ja tämä minun koira oppi, että nimeen ei tarvitse reagoida mitenkään. Loppujen lopuksi kävi niin että aloin kutsumaan koiraani eri nimellä. Kiitos naapurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakko antaa sama nimi, joka oli jo sisaruksen käytössä? Nimiä kun olisi rajaton määrä mistä valita. Myös hyviä synonyymeja Sulolle.
Sinänsä ihan sama kun eivät saman perheen koirii ole, mutta kasvattajalle ois ehken helpompi ettei ois samat nimet. Kumpi Sulo? Aaa, Puro Sulo.
Kommentoijilla ei tunnu olevan omia lemmikkejä, kun tuntuu kuvittelevan, että kasvattajat on kaikkien koirien elämässä mukana niiden loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos joku ton löytää, mulla ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjon stoorit, Murun ja Mailin sivut. En löydä enkä osaa etsiä 😭 Viime vuonna ystävälliset ihmiset laittoivat linkit pentujen ym. sivuihin jos ne olivat julkisia eli kaikkien paitsi meidän tumpeloiden löydettävissä ja silloin se oli kaikille ok. Nyt en ole omin päin löytänyt kuin Pentuliven instan 🥺 Ei me kaikki olla nettiosaajia.
Voisko tän marinan nyt lopettaa. Kysy nyt neuvoa joltain elävässä elämässä.
Marinan? Ihan aiheellista harmitusta. En mä ainakaan tiedä keneltä elävässä elämässä kysyisin että mistähän kohtaa interwebistä pentujen et. co. sivui löytäsin? En tunne ketää joka olis koko pentulivee seurannut. Onks se niin iso vaiva neuvoa jos jotkut ei osaa? Vttuilla voi, mut
Instatili pitäisi saada muodostettua. En tiedä käykö prepaid-numero, ja sähköpostihan on helppo tekaista. Mutta tilit on silleen yksityisaluetta ettei niiden osoitteita saa jakaa luvatta. Alkusivun voi löytää ja nähdä mutta ilman tiliä ei pääse pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkki, tietokone ja puhelin kiinni nyt, on vasta tiistai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakko antaa sama nimi, joka oli jo sisaruksen käytössä? Nimiä kun olisi rajaton määrä mistä valita. Myös hyviä synonyymeja Sulolle.
Sinänsä ihan sama kun eivät saman perheen koirii ole, mutta kasvattajalle ois ehken helpompi ettei ois samat nimet. Kumpi Sulo? Aaa, Puro Sulo.
Kommentoijilla ei tunnu olevan omia lemmikkejä, kun tuntuu kuvittelevan, että kasvattajat on kaikkien koirien elämässä mukana niiden loppuelämän.
Jotkut muuten on. Ei tietenkään kymmeniä ja jopa satoja pentueita maailmalle laittaneet vaan ehkä juuri sellaiset kuin Murula. Minulla muutaman koiran kasvattajat pitivät aktiivisesti yhteyttä ja me ystävystyttiin. Koirat ovat jo ajat sitten kuolleet, osa kasvattajistakin, mutta yhden kanssa ystävyys jatkuu.
Mikä siinä harmittaisi jos eivät asu lähimaillakaan eivätkä ole tekemisissä mitenkään. Eivät ehkä edes tiedä koko asiasta kumpikaan.
Voisiko nyt jo lopettaa taas tämän.
Ensin itkette niitä kuulumisia uusilta omistajilta niin minusta on kyllä lapsellista ja epäkohteliasta kiitokseksi alkaa valittaa jostain nimistä.
Ehkäpä loput omistajat ei kerrokaan teille yhtikäs mitään ????
Kyllä varmaan pentutapaamisia on, 1v synttärit jne kuten aiemmillakin kausilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkki, tietokone ja puhelin kiinni nyt, on vasta tiistai!
Korkki on kiinni, en omista tietokonetta, puhelin pitää olla päällä mutta se ei ole älypuhelin. Vttuile vaan, ehkä säkin vanhenet, vammaudut, sairastut tms. etkä ookkaan enää niin osaava ja fiksu. Milläkö kirjoitan? Helppokäyttösel tabletil mut siinäpä kaikki mitä tälläkää osaan. Mukavaa päivää sulleki. Opi käyttäytymää!
Vierailija kirjoitti:
Sulo on hyvä nimi ja se sopii kummallekin pennulle hyvin. Minulla on ollut Sulo niminen kissa eli pidän tästä nimestä valmiiksi. Mutta toisaalta ymmärrän jos ensimmäisen Sulon omistajia asia sattuisi harmittamaan kun on matkittu heitä, tuskin tietoisesti. Naapurini laittoi saman nimen koiralleen joka oli minun koiralla ja sitten väitti että ei ollut tiennyt tai muistanut sitä. Asia silloin otti ja kovasti pattiin ja naapurit sitten pihallaan huutelivat koiraansa koirani nimellä ja tämä minun koira oppi, että nimeen ei tarvitse reagoida mitenkään. Loppujen lopuksi kävi niin että aloin kutsumaan koiraani eri nimellä. Kiitos naapurin.
Niin, mutta pentuliven kaksi Suloa ei asu naapureina eikä edes samalla paikkakunnalla.
Luulen että kummankin Sulon omistajia harmittaisi ennemmin se että täällä jotkut väittävät että nimi kopsattu tai on matkittu. Hävetkää vähän mitä suollatte näppikseltänne.
Olettaen siis että tietäisivät teidän typeristä jutuistanne. Onneksi, tai luultavasti eivät tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan pentutapaamisia on, 1v synttärit jne kuten aiemmillakin kausilla.
No ei välttämättä ollenkaan.
Loimula oli poikkeus. Suurin osa pennuista meni kasvattajan kavereille ja haluttiin näkyvyyttä. Someja jaettiin ja sillai.
No enpä usko että heille mitään väliä. Miksi olisi? Ota nyt järki käteen.