Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (10607)
Ehkä YLE varmistelee että katsojaluvut pysyy korkeina
Neiti Tuprukainen nukkui sitten viimeistä kertaa puuceessä, ellei uusi perhe hanki neidille puuceetä.
Tupru, Tatti, Kuura ja Kaste ovat ainoat pennut jotka tunnistan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä katsonko lähtöjä ollenkaan. Mulle viime lauantai oli se läksiäispäivä kaikille ja tää viikko on ollut jotenkin turha mulle.
Viestisi eli antaisi tähän keskusteluun on täysin turha ja tarpeeton.
Huomenta, hiukka huono happi kiitos eilesen 🍻🥳 mutta kahvia koneeseen. Perheen vastustuksesta huolimatta tänään pentulive näkyy isolta ruudulta. Laittakoot kuulosuojaimet jos koirien äänet häiritsee ja katsokoot omia ohjelmiaan muissa huoneissa. Tänään mä niin olen Lady of the house alias the Boss 😁
Vierailija kirjoitti:
En tiedä katsonko lähtöjä ollenkaan. Mulle viime lauantai oli se läksiäispäivä kaikille ja tää viikko on ollut jotenkin turha mulle.
Miksi ihmeessä kaikille, kun ainoastaan muutama lähti? Ihan kuin joku olisi pakottanut sinut katsomaan ohjelmaa ja olet vaan kärsien odottanut, että se loppuisi.
Superkoira Tupru lähtee klo 18, en kestä! Kiitos Tupru, seurasin kasvamistasi 14.10.2025 alkaen (rakkautta ensi silmäyksellä), mutta tänään tiemme eroavat. Onnea Turpun uudelle perheelle, saatte fiksun ja ihanan uuden perheenjäsenen Tuprusta.
Vierailija kirjoitti:
Neiti Tuprukainen nukkui sitten viimeistä kertaa puuceessä, ellei uusi perhe hanki neidille puuceetä.
Tupru, Tatti, Kuura ja Kaste ovat ainoat pennut jotka tunnistan.
Sulollehan sellainen oli hankittu, ei nukkumapaikaksi vaan vessaksi, ja kerrotusti yhtään vahinkoa ei ollut tullut. Uskomatonta kyllä, miten nopeasti pennut oppi, että tarpeet tehdään sinne vessalaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Superkoira Tupru lähtee klo 18, en kestä! Kiitos Tupru, seurasin kasvamistasi 14.10.2025 alkaen (rakkautta ensi silmäyksellä), mutta tänään tiemme eroavat. Onnea Turpun uudelle perheelle, saatte fiksun ja ihanan uuden perheenjäsenen Tuprusta.
Tuprusta olisi varmaan siihen pelastuskoiratoimintaankin, mikäli uusia omistajia kiinnostaa.
Ihana neiti Kuura lähtee ensimmäisenä klo 11. Onnea matkaan, Kuura, muista välillä rauhoittuakin! t. fanisi
Ja muut kaksi on Kaste ja Tupru. YLE.
10.59Lakka tunnistaa nimensä .
11.00 Kuurab lähtöaika . Kuuraa odottaa kaksi kissakaveria 😻😻🐶
Nyt itkettää, ei voi mitään.
11.09 Tupru ja Kaste jäivät oven viereen nukkumaan vierekkäin 😿
Ihanaa elämää suloiselle Kuuralle uuteen kotiin!
Silmät vuotaa, silmät rupesi vuotamaan vieläkin enemmän kun Murun mamman ääni särkyi ja Murubiisin tullessa vollotin jo ääneen. Nyt kuivailen silmiä, niistän, mutta silmiin on tullut vika, ne vaan vuotaa 😭
Voi Kuura, pieni kaunotar, sisupussi ja yksi niistä harvoista jotka tunnistin.
Mutta hei, 2 kissaa saa ihanan koiranpennun kasvatettavakseen 😍
Eli Kuura oli Divan=Tatin tavoin jo ennen synnytystä varattu. Tai no, miten se menee tarkalleen, että esim narttupentu, mutta kuitenkin jo tietäen yhden pennuista olevan hänen.
Kaksi kissaa kavereina ja ilmeisesti yksi ihminen.
Pieni koira, iso persoona lähti. Kaikkea hyvää uuteen kotiin.
Että on surkee olo, ihan kuin oma koira ois lähteny, huomenna ulvonen kuin susi ikävää.
Ensin kahden kissan talous vähän mietityttää. Mutta jos pentua on keväästä (ilm juurikin Murulta) odotettu, mikäli ymmärsin, niin hyvä siitä tulee.Eli tarkkaan harkittu.